ModernĂ asistenti
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
tento tyzden ma prekvapili dvaja kamarati (jeden z nich celozivotny, dokonca som ho uz aj spominal tu na fore v inych prispevkoch) : obidvaja kupili rok/dva dozadu autiaky s lane assistom.
Obidvaja nadseni, prve dva tyzdne som nic nepocuval, az ma usi boleli.
Dnes ? Obidvaja pitchuju jak chore vrany. Furt to vrndží, pípka, títka, huláka, drmcuje volantom, proste furt to kraka do soferovania a NASIERA ICH. Jeden z nich dokonca skoro zrazil pumpičkára, teda cyklistu, pretoze ho zacal autiak vracat dostredu jazdneho prudu ked si dovolil zamierit na jeho vonkajsiu stranu - ze obchadzal cyklistu tomu systemu nejako nevadilo.
Zastali obidvaja s mokrymi trenkami kamarade...
Obidvaja nadseni, prve dva tyzdne som nic nepocuval, az ma usi boleli.
Dnes ? Obidvaja pitchuju jak chore vrany. Furt to vrndží, pípka, títka, huláka, drmcuje volantom, proste furt to kraka do soferovania a NASIERA ICH. Jeden z nich dokonca skoro zrazil pumpičkára, teda cyklistu, pretoze ho zacal autiak vracat dostredu jazdneho prudu ked si dovolil zamierit na jeho vonkajsiu stranu - ze obchadzal cyklistu tomu systemu nejako nevadilo.
Zastali obidvaja s mokrymi trenkami kamarade...
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- moderátor fóra
- Príspevky: 4686
- Dátum registrácie: 21.05.2012 13:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 528
- Dátum registrácie: 12.06.2018 15:59 Zdieľať na Facebook
Ak sa nemýlim, od budúceho roka budú povinné tieto úžasné veci v každom aute. Mohli by začať vznikať aj firmy, ktoré miesto chiptuningu motora, budú ponúkať softvérovú trvalú deaktiváciu. Zákazníci by sa našli.
Stále sa mi naskytuje otázka, akým princípom páni úradníci v Bruseli zavádzali tieto predpisy. Chceli to tak automobilky? Žiadali to štáty EU snáď kvôli nehodovosti na cestách?
Má to fungovať na 100% v každej situácii, lepšie ako reakčný čas vodiča.
No asi nie.
Stále sa mi naskytuje otázka, akým princípom páni úradníci v Bruseli zavádzali tieto predpisy. Chceli to tak automobilky? Žiadali to štáty EU snáď kvôli nehodovosti na cestách?
Má to fungovať na 100% v každej situácii, lepšie ako reakčný čas vodiča.
No asi nie.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
To čo automobilka prezentuje navonok vobec nemusí byť jej skutočný záujem. Prvoradé pre každého kapitalistu je zarobiť. Teda idealny stav je ak výrobok vydrží záruku a potom sa neopravitelne potentuje a ty musíš kúpiť nový. Čím viac cctín tým väčšia je pravdepodobnosť, že sa zámer kapitalistu naplní.Chceli to tak automobilky? Žiadali to štáty EU snáď kvôli nehodovosti na cestách?
Štátom EU nehodovosť vyhovuje - navonok bla bla bla , ale každý mrtvý na cestách neodčerpáva ďalej prostriedky z dochodkových fondov.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 5451
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
zatiaľ stopercentný lane asistent a dokonca 100 % autonómnu jazdu mi poskytuje zetor 12045 v móde orby.
keď spustím roudnický štvorradlicový pluh s 35-tkami hlavami do zeme a potiahnem prvú brázdu pekne rovno, následné brázdy idú samé od seba. Brázda krásne vedie kolesá
doplním: žiadne snímače, len poctivá mechanika.
keď spustím roudnický štvorradlicový pluh s 35-tkami hlavami do zeme a potiahnem prvú brázdu pekne rovno, následné brázdy idú samé od seba. Brázda krásne vedie kolesá
doplním: žiadne snímače, len poctivá mechanika.
-
- Príspevky: 1898
- Dátum registrácie: 10.01.2013 14:16
- Bydlisko: Trnava Zdieľať na Facebook
Neviem ako nemecka trojka, ale na mojom smiesnom Focuse asistenta jazdy v pruhoch normalne vypnem tlacidlom, aj bez tuningovej firmy. Ked ale nieco nepouzivam tak ako treba, a potom sa stazujem ze to nefunguje spravne, potom ani firma nepomoze.Moonshine napísal:Ak sa nemýlim, od budúceho roka budú povinné tieto úžasné veci v každom aute. Mohli by začať vznikať aj firmy, ktoré miesto chiptuningu motora, budú ponúkať softvérovú trvalú deaktiváciu. Zákazníci by sa našli.
Ford Focus Turnier 2014, 2.0 Tdci 103 kW
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 338
- Dátum registrácie: 04.05.2006 21:56 Zdieľať na Facebook
Treba rozlišovať, či je to len Line keeping assistant, alebo nejaká iná forma asistenta.
Napríklad na Volve mám:
1. Line keeping assitant - Udržiava v jazdnom pruhu ako ping pongová loptička t.j. od čiary po čiaru. V rámci čiar s tebou nič bojovať nebude, len keď chceš opustiť pruh, vracia ťa späť so zvukovou a vizuálnou signalizáciou. Môžem si nastaviť správanie, prípadne úplne vypnúť. Mám to ale všetko zapnuté a nijaká také problémy ako oni som nezaznamenal. jasné, manželka áno, keď ona rada chodí bez smeroviek.....
2. Pilot assist, je už inteligentnejšia forma tempomatu a asistenta. Udržiava odstup od auta predo mnou a zároveň aj udržuje auto v STREDE jazdného pruhu, bez chodenia od kraja po kraj. Ale ani tu nie je problém obísť cyklistu alebo jamu v rámci môjho jazdného pruhu.
Možno zabúdajú, že sú to stále len asistenti a auto majú stále šoférovať oni. Skôr si myslím, že je to subjektívny pocit. Podľa toho, čo som pozeral, tak aj E-čko má minimálne dva režimy a možnosť vypnutia Line keeping assistu. .
Napríklad na Volve mám:
1. Line keeping assitant - Udržiava v jazdnom pruhu ako ping pongová loptička t.j. od čiary po čiaru. V rámci čiar s tebou nič bojovať nebude, len keď chceš opustiť pruh, vracia ťa späť so zvukovou a vizuálnou signalizáciou. Môžem si nastaviť správanie, prípadne úplne vypnúť. Mám to ale všetko zapnuté a nijaká také problémy ako oni som nezaznamenal. jasné, manželka áno, keď ona rada chodí bez smeroviek.....
2. Pilot assist, je už inteligentnejšia forma tempomatu a asistenta. Udržiava odstup od auta predo mnou a zároveň aj udržuje auto v STREDE jazdného pruhu, bez chodenia od kraja po kraj. Ale ani tu nie je problém obísť cyklistu alebo jamu v rámci môjho jazdného pruhu.
Možno zabúdajú, že sú to stále len asistenti a auto majú stále šoférovať oni. Skôr si myslím, že je to subjektívny pocit. Podľa toho, čo som pozeral, tak aj E-čko má minimálne dva režimy a možnosť vypnutia Line keeping assistu. .
-
- Príspevky: 2963
- Dátum registrácie: 14.05.2010 17:09
- Bydlisko: Ta Blava né Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní