Renault Mégane IV Energy TCe 130 Limited, benzín.

Diskusia ohľadne vozidiel značky Renault

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

papino66
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 17.01.2011 19:26
Zdieľať na Facebook

Renault Mégane IV Energy TCe 130 Limited, benzín.

Príspevok od používateľa papino66 »

Ahojte. Chcem sa opýtať na tento Renault. Aké máte skúsenosti s ním?
Je 1,2 L Má 6 stupňovú prevodovku 97 KW.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

hjundai
Príspevky: 2709
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

nesledujem renaulta ale ten motor v nissane urobil z pár nadšencov nešťastníkov.... ale možno v renault komunite mjú iný názor... ja osobne by som šiel do novšieho motora 1.33 tce alebo sa pozrel inde...
pavolh
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 31.10.2007 20:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pavolh »

mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

presne to som chcel dat ako druhy link, hned po otazke "tento ?" motor :) chlapi takto, ziadny priamovstrekovy motor co dnes dokazete kupit NEBUDE IMUNNY voci zlyhaniam popisanym v danom clanku. Je to proste fyzikalny princip a veci vyplyvajuce z PRIAMEHO vstrekovania benzinu.

Z tohoto dovodu mnohi seriozni vyrobcovia, napriklad Toyota, KOMBINUJU vo svojich motoroch PRIAMY AJ NEPRIAMY VSTREK PALIVA. Tam kde by benzinik jednoducho trpel pouziju nepriamy vstrek paliva, hlavne nekarbonuju ventily, cisti sa aj sanie, turboduchadlo nedostava na papulu kvoli tomu vsetkemu plus do oleja nepribuda benzin.

Sialene 30.000km intervaly na vymenu oleja su absolutne bez komentarov. Kto ma svoje auto rad, viac nez 10.000km mu proste nedovoli, specialne ak sa jedna o zimne jazdy alebo mestske jazdy. A najhorsia kombinacia su samozrejme zimne mestske jazdy - kto jazdi sposobom 3.5km do roboty a 4km z roboty do obchodaku, odtial 800 metrov do skoly pre deti a odtial 600m domov, ten ZAKONITE pochova akykolvek priamovstrekovy motor pri olejoch na 30.000km.

Ja len tak...
malek7
Príspevky: 59
Dátum registrácie: 04.11.2009 22:11
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa malek7 »

Výborný motor, tichý pomerne slušný výkon na normálne jazdenie a celkom dobrá spotreba.Ale je to priamovstrekovy turbo benzín to znamená že naše Mégane grandtour má presne 2roky a približne 20000km a olej som menil už 3krat,po zabehu pri cca 6000km potom pri cca13000km a teraz prehliadka po 2rokoch a 20000km.V zime tankujem len 98oktanov a vyššie... letné mesiace normálne 95oktanov.Sem tam ho treba poriadne prebehnúť a povytačať.30000 interval podľa mňa ten motor pochová.Spotreba: dá sa aj do 6litrov ale normálne do 7/100km úplne v pohode.Celkovo veľká spokojnosť z celým autom-absolutne bez porúch atď. Nemenila sa ani žiarovka. :3906:
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Malek - pochová ho priamovstrek - bude mať 100t km a bude zanesený od karbonu. Budeš len velmi ťažko hladať mechanika ktorý by sa na čistenie vobec dal.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

Neviem ci to zanasanie priamovstrekovych motorov neako nezvelicujete alebo to plati len pre male kubatury ale za posledne 2roky som u poliaka videl rozobraty 5,5amg-ckovy motor po 100 000km na palete a zeby ventily boli zanesene alebo sanie tak nic horsie oproti starsej generacii bez priamovstreku a podobne vyzeral aj 6valec 3liter z neakej novsej generacie od bmw po 200 000km . Ze alebo tie vacsie objemy ludia previdelne vyzenu pavukov z valcov alebo sa nic dramaticke nekona alebo su konstruovane aby sa predchadzalo zanasaniu ale to by sa potom uplatnovalo aj pri mensich motoroch Ale zase kto videl rozobrate male 1,3tci ,ze vie s istotou,ze sa to zanasa,zakarbonuje? Ja som to stastie este nemal ale ked budem najblizsie na navsteve a bude nieco rozobrate na diely tak som zvedavy ci to bude take strasne :d :D
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Bmw ma specialne masinku na cistenie priamovstrekoveho sania/kanalov k ventilom s odporucanim po kazdych x-tisic kilometroch.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

videl som rozobrane a cistene 335i dvojturbo. 88.000km jedina majitelka od novoty, Bratislava, ano "mamka co vozi decka do skolky".

55amg a velke kubatuty nie su tak vybombovane ako 1.2turbo vase rodinne turbo a hlavne ako hovoris, ich majitelia tomu dost casto ZRETELNE pri-je-bu takze sposob prevadzkovania vozu hraje obrovsku ulohu. A kedze sa s 55amg nejazdia len styristometrove trasy do skolky a obchodaku, rozdiel mame na svete.

Otazka strasneho a nestrasneho maleho prditka a jeho karbonovania je predovsetkym o majitelovi, jeho jazdach a schopnosti vymienat oleje DALEKO PREDALEKO PRED 30.000km odporucanymi vyrobcami.
malek7
Príspevky: 59
Dátum registrácie: 04.11.2009 22:11
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa malek7 »

Pozrel som na mobile.de a sú tam aj 1,2 tce ktoré majú 170,160,150 tisíc km najazdené...a veru tie autá nikto pod cenu nepredáva.Zatial je len počuť ako to nevydrží atď. Ale skutočných majiteľov neni počuť že by mali problémy :zg282: Osobne si myslím že to určite nie je motor ktorý natoči 300-400t km ale strašiť že sa nedožije 100t km? Treba meniť častejšie olej,Max 10000km a tankovať v chladných mesiacoch 98+ oktanov nebáť sa mu občas stúpať na plyn...
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ved nikto nic ine netvrdi. V ziadnom pripade oleje nie na 30.000km (cim je starsi olej, tym je viacej vyzity a nachylny k tvorbe karbonu, ved na tom nie je nic tajomne), a auta ktore maju 170.000km+ ZREJME nejazdili 800 metrov do skolky od domu.

Ved je to absolutne pritimivne jednoduche.

Dlhe jazdy, teple jazdy, kratke intervaly na vymenu oleja. O nic ine nejde. Ano, priamovstrek bude aj za tychto okolnosti VIAC karbonovat nez stare nepriamovstreky lebo fyzika, ale auto co jazdi vyhradne v meste vyhradne kratke jazdy dostane na papulu 100x viac nez auto ktore nastartujes a prejde 500km ci uz po dialnici alebo okresnych cestach a cely cas teple.

PLATI TO PRE --KAZDE-- PRIAMOVSTREKOVE AUTO. Aj audi, aj bmw, aj Volvo, aj Zastavu keby bola.
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

malek7 napísal:Pozrel som na mobile.de a sú tam aj 1,2 tce ktoré majú 170,160,150 tisíc km najazdené... Zatial je len počuť ako to nevydrží atď. Ale skutočných majiteľov neni počuť že by mali problémy…


Neni pocut?
Mozno treba precitat tie odkazy co som dal, kde ludia, majitelia realne popiduju svoje osobne skusenosti, teda, skor problemy, vratane vymeny motorov…
Alebo mas dojem, ze napriklad pre nemcov, co tie auta maju ako druhe, tretie v rodine, prvi majitelia, ze ich financne zruinuje daka vymena motora?
To je totiz zasadna odlisnost, slovenske pomery a kupa jazdenky z druhej ruky…
malek7
Príspevky: 59
Dátum registrácie: 04.11.2009 22:11
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa malek7 »

Na fóra píšu sťažnosti len ľudia ktorý majú problémy...ten kto problémy nemá sa vozí a nič nikam nepíše... takže všetky tie autá v Nemecku už majú vymenený motor? Určite nie a keby aj áno tak je to určite v inzeráte uvedené... zvyknú tam uvádzať keď bol meneny motor alebo opravovane auto po nehode. Keď som kupoval nový Mégane tak som počúval aké sú francúzske autá a že budem stále v servise atď. Ja problémy zatiaľ nemám ale šéf kupoval narovnako novú Q5 2,0 TDI a v servise je každý druhý mesiac z niečím :4090:

Návrat na "Renault fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní