Rosenie svetiel zvnútra
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 05.10.2008 16:42 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3690
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
Aj keď to vyzerá že Herin sa na Cayenne vybodne, ale áut s rosiacimi sa svetlometmi je asi stále dosť.
V autoklampiarčine platí, že do dutiny karosérie sa voda vždy dostane, prinajmenšom skondenzovaná zo vzduchu, musí ale mať možnosť odtiaľ vytiecť alebo sa odpariť, inak bude spôsobovať koróziu.
No a nejako podobne je to aj v reflektoroch.
Ak sa tam nejakým spôsobom voda dostane, bolo by dobré jej umožniť aby vo forme pary odtiaľ vyfučala.
Už som problém s rosením svetla aspoň 20 rokov neriešil, ale keď to vtedy bolo, tak som to urobil tak ako tu už ktosi spomínal, že som vzadu na telese svetlometu na vhodnom mieste navŕtal dierku a do nej som zalepil také gumové kolienko smerujúce smerom dolu, mohla by to byť aj vhodná krátka gumová alebo plastová hadička. Odvtedy už žiadne rosenie svetlometu nebolo.
Boli to samozrejme vtedy obyčajné svetla s H4, ale aj dnešné svetlomety vytvárajú teplo, takže by to vari mohlo fungovať obdobne.
V autoklampiarčine platí, že do dutiny karosérie sa voda vždy dostane, prinajmenšom skondenzovaná zo vzduchu, musí ale mať možnosť odtiaľ vytiecť alebo sa odpariť, inak bude spôsobovať koróziu.
No a nejako podobne je to aj v reflektoroch.
Ak sa tam nejakým spôsobom voda dostane, bolo by dobré jej umožniť aby vo forme pary odtiaľ vyfučala.
Už som problém s rosením svetla aspoň 20 rokov neriešil, ale keď to vtedy bolo, tak som to urobil tak ako tu už ktosi spomínal, že som vzadu na telese svetlometu na vhodnom mieste navŕtal dierku a do nej som zalepil také gumové kolienko smerujúce smerom dolu, mohla by to byť aj vhodná krátka gumová alebo plastová hadička. Odvtedy už žiadne rosenie svetlometu nebolo.
Boli to samozrejme vtedy obyčajné svetla s H4, ale aj dnešné svetlomety vytvárajú teplo, takže by to vari mohlo fungovať obdobne.
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1273
- Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1273
- Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33 Zdieľať na Facebook
hej hej wilz kašlem na cayennawilz napísal:Aj keď to vyzerá že Herin sa na Cayenne vybodne, ale áut s rosiacimi sa svetlometmi je asi stále dosť.
V autoklampiarčine platí, že do dutiny karosérie sa voda vždy dostane, prinajmenšom skondenzovaná zo vzduchu, musí ale mať možnosť odtiaľ vytiecť alebo sa odpariť, inak bude spôsobovať koróziu.
No a nejako podobne je to aj v reflektoroch.
Ak sa tam nejakým spôsobom voda dostane, bolo by dobré jej umožniť aby vo forme pary odtiaľ vyfučala.
Už som problém s rosením svetla aspoň 20 rokov neriešil, ale keď to vtedy bolo, tak som to urobil tak ako tu už ktosi spomínal, že som vzadu na telese svetlometu na vhodnom mieste navŕtal dierku a do nej som zalepil také gumové kolienko smerujúce smerom dolu, mohla by to byť aj vhodná krátka gumová alebo plastová hadička. Odvtedy už žiadne rosenie svetlometu nebolo.
Boli to samozrejme vtedy obyčajné svetla s H4, ale aj dnešné svetlomety vytvárajú teplo, takže by to vari mohlo fungovať obdobne.
K tým odvetrávacím kolienkam na svetlách o ktorých píšeš, tak to maju svetlá normálne vo "výbave"..samozrejme okrem LED svetiel, tie to myslím nemaju..
Raz som ešte dávno experimentoval ked som mal oktávku 2, že si tam dám šošovkové svetlá/okta mala normálen halogeny s parabolou/, tak som kupil tu na slovensku cez jeden eshop fungel nové Depo svetlá šošovkové..mali aj odvetrávacie kolienka-nahodil som ich a na druhý deň ráno pozerám a vo vnutri voda a to bola jasná noc a nepadla ani kvapka..tak reku nechám ich nech sa adaptuju na teploty..no prd makový..na durhý, tretí aj štvrtý den to iste..a vôbec nepršalo..potom sa uchvela šošovka a vyreklamoval som ich..
-
- Príspevky: 454
- Dátum registrácie: 21.11.2010 20:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Hmm... nikdy som nemal novšie BMW ako 3 ročné. najstaršie malo 24 rokov. NIKDY ani na jednom sa mi nerosilo ani jedno svetlo. Možno treba kupovať autá a nie tie srandy od folcgagenu.
Ale zase aby sme boli objektívni, rosenie svetiel riešia aj mládenci na Aston Martin fóre a tých to riadne sere keď dali za autá 150+ tisíc a ani jeden z nich na tom neurobil viac než 80 000 km
Ale zase aby sme boli objektívni, rosenie svetiel riešia aj mládenci na Aston Martin fóre a tých to riadne sere keď dali za autá 150+ tisíc a ani jeden z nich na tom neurobil viac než 80 000 km
-
- Príspevky: 454
- Dátum registrácie: 21.11.2010 20:35 Zdieľať na Facebook
Miešaš hrušky s jablkami, svetlá na aston martin je v podstate ručná výroba niekolko tisíc kusov ročne, podobne rolls royce atď. Bentley má vačsie objemy v predaji takže tam sa napr. použije už výrobná linka s prípravkami ale je zdielaná aj pre další typ svetlometu ale všade je obrovský tlak na cenu aj keď výsledné auto stojí cez 200 000€. K tomu bmw...jeden kolega na F10-ke zarosené sklá, další na e90-ke na bixenónoch taktiež. Nevšimol som si, že by hella, automotive lighting alebo zkw robili super nesmrtelné svetlá výhradne pre bmw a nakolko som nedávno pytval jeden svetlomet z X1-ky tak viem, ze to svetlo bolo kvalitatícne odrbané po vsetkých stránkach....cakal by som to u fabie, nie u auta za 35000e
-
- Príspevky: 910
- Dátum registrácie: 03.04.2010 19:04 Zdieľať na Facebook
ja mám range rover a jedno zadné svetlo sa tiež rosí. Odparováky som skontroloval, svetlo vysušil, pretesnil so silikonom, resp.som ten silikon natrel na spojde svetla. Čiastočne pomohlo, rosí sa to menej, ale aj tak sa to rosí. A je to zadné svetlo, ktoré nie je tak na rane ako predné. Nechápem, ale kakám na to už.
1)Mercedes w140 500SEL
2)GOLF 4, 1.9PD
3)Range rover L322
2)GOLF 4, 1.9PD
3)Range rover L322
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
Nemusis cakat.dreeevo napísal: Nevšimol som si, že by hella, automotive lighting alebo zkw robili super nesmrtelné svetlá výhradne pre bmw a nakolko som nedávno pytval jeden svetlomet z X1-ky tak viem, ze to svetlo bolo kvalitatícne odrbané po vsetkých stránkach....cakal by som to u fabie, nie u auta za 35000e
Poznam vyrovu dielov pre auta s cenou od cca 60000 do 200000 €.
Myslis, ze diel pre auto za 200 000€ je kvalisi, laebo viac kontrolovany?
No ani nie.
Dokonca aj automobilky zan platia podobnu cenu.
Len koncovy zakaznik di rad prilati za to, co mu natlacil marketing
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4910
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: sadun a 31 neregistrovaných