VW Passat b5.5 - nafta v oleji
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 35
- Dátum registrácie: 27.09.2017 14:04 Zdieľať na Facebook
VW Passat b5.5 - nafta v oleji
Zdravím, začala sa mi dostávať nafta do oleja, ide o passat b5.5 1.9 TDI 96kw, olej je asi tak o 6cm nad ryskou max, skúšal som merať vstreky a výsledky su také: 1. -0,2mg 2. 1,4mg 3. 1,6mg 4. -2,8mg. Meniť všetky vstreky, alebo len posledny ? Tá nafta je spôsobená zlými vstrekmi alebo to môže robiť aj niečo iné ? vopreď vďaka za každú normálnu radu.
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
6 cm?????? chcel si napísať 6mm hádam. A čo som sa dočítal robí to DPF príliš časté regenerácie sposobujú vela prívstrekov nafty pre dpf. A tá potom steká po stenách valcov a riedi olej .Teda ak som si to prečítané dobre zapametal.
Ak by som mal olej 6cm nad rysku auto by som už ani neštartoval.
Ak by som mal olej 6cm nad rysku auto by som už ani neštartoval.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 35
- Dátum registrácie: 27.09.2017 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 239
- Dátum registrácie: 22.10.2016 13:07 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
6 cm nad ryskou max? To tam je nafty viac, nez oleja. Predpokladam, ze autom sa nejazdi…
Podla popisaneho to vyzera na problem s tesneniami vstrekovacov. Ci uz su stare, alebo su sachty vykvyldane sa zisti az po jejich demontazi. Tak ci tak, oprava pravdepodobne bude znamenat vymenu gumiciek na vstrekoch a jemne zacistenie sacht, alebo vyvlozkovanie a nove gumicky. Toto asi doma v garazi asi robit nebudes…
Podla popisaneho to vyzera na problem s tesneniami vstrekovacov. Ci uz su stare, alebo su sachty vykvyldane sa zisti az po jejich demontazi. Tak ci tak, oprava pravdepodobne bude znamenat vymenu gumiciek na vstrekoch a jemne zacistenie sacht, alebo vyvlozkovanie a nove gumicky. Toto asi doma v garazi asi robit nebudes…
-
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: 05.09.2008 11:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 35
- Dátum registrácie: 27.09.2017 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
tie cisla su podozrive a nic nehovoriace teraz. Ak vies ze mas nejaky problem (co je zjavne v tomto pripade), tak potom na cisla nepozeraj pretoze tie su ovplyvnene problemom. Odstran problem, potom pozeraj na cisla - urcite sa zmenia.
Vseobecne, 1.4mg a 1.6mg co mas na druhom a tretom (teda vnutornych) valcoch je SIALENE VELA. Toto su obrovske davky paliva ktore riadiaca jednotka vali cez vstrekovace, aby motor bezal rovnomerne. Posledny udaj, -2.8mg, je zase spodna hranica ktoru dokaze riadiaca jednotka urcite, rozsah hodnot je od -2.8mg do +2.8mg takze ten posledny valec je totalne mimo bezneho rytmu.
Odstran podfukovanie vstrekovacov a potom popozeras cisla znovu.
Vseobecne, 1.4mg a 1.6mg co mas na druhom a tretom (teda vnutornych) valcoch je SIALENE VELA. Toto su obrovske davky paliva ktore riadiaca jednotka vali cez vstrekovace, aby motor bezal rovnomerne. Posledny udaj, -2.8mg, je zase spodna hranica ktoru dokaze riadiaca jednotka urcite, rozsah hodnot je od -2.8mg do +2.8mg takze ten posledny valec je totalne mimo bezneho rytmu.
Odstran podfukovanie vstrekovacov a potom popozeras cisla znovu.
-
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 29.07.2008 12:21 Zdieľať na Facebook
Si si istý, ze hladinu oleja zdvihla nafta? Známemu sa stalo na rovnakom aute, ze mu vpredu v kufri, kde je baterka neodtekala voda (upchaté kanáliky na odtok vody). A natiahlo ju cez (asi prasknutý) posilňovač bŕzd a podtlak v brdzovom systéme neviem presne kam (a neviem akým zázrakom) ale dostala sa až do oleja v motore...
Odstránil príčinu a vymenil olej a auto jazdilo ďalej.
Odstránil príčinu a vymenil olej a auto jazdilo ďalej.
-
- Príspevky: 1239
- Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05 Zdieľať na Facebook
Fiiiha, aby sa dazdova voda dostala do brzdoveho systemu, takmer nemozne. No ale aby sa z brzdoveho systemu dostala kvapalina do motoroveho oleja, to si fakt nedokazem predstavit ako. Obidve kvapaliny (brzdova aj olej) su v dvoch roznych uzavretych okruhoch a aby sa brzdovka dostala do oleja, tak toto si velmi rad necham vysvetlit ako...
Hrdym majitelom:
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
-
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 29.07.2008 12:21 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
marci87-skus vymazat svoj pruispevok,lebo fakt take kraviny sa velmi tazko citaju.Do brzdoveho systemu,ci je to hydraulicka alebo pneumaticka cast,sa nejako nevie dostat voda,dokonca dazdova.
Ano to musi byt nafta v oleji.Pretesnenie vstrekovacov je len docasne riesenie,ak chces kvalitu,jednoznacne prevlozkovat sachtu vtrskeovacov.
Ano to musi byt nafta v oleji.Pretesnenie vstrekovacov je len docasne riesenie,ak chces kvalitu,jednoznacne prevlozkovat sachtu vtrskeovacov.
-
- Príspevky: 674
- Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22 Zdieľať na Facebook
Je uplne normalne, ze v B5tke sa vie posilnovac topit vo vode vplyvom zapchatych odvodnovacich kanalov, nasledne zhrdzaviet. Kludne potom vie pri PD tandem nasat vodu aj ked niekto ako bulo vymiena bateriu a prederavi podtlakovu rurku. Dalsia tema, ktoru vidim v priebehu 5 minut a dokazujuca zoskupenie google teoretikov.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 27 neregistrovaných