LPG
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 11.03.2013 19:13 Zdieľať na Facebook
LPG
Zdravím vie mi niekto poradiť kde môže byť problém ak vychladne auto potom naštartujem a idem lpg prepne pri 50°C ale ltft fuel trim klesa na -10 po hodine cestovania víde zas na +15, potom zas po vychladnutí znova zo začiatku klesá a po hodine vide zas na +15 ak jazdim krátke trasy nejaky 10 min tak sa drzí stale cca na -5, čo môže spôsobovať klesanie a potom stúpanie ?? Kia ceed 1.6 2008 splynovač technology gaz.
-
- Príspevky: 5443
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 11.03.2013 19:13 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
zjavne ma problem s plynovou sustavou, ked na benzin sa korekcie unormalnia, nema nato gulate razitko sa v tom vobec vrtat a sancu opravit blizku nule , az by mal problem s netesnostou sania, tak sa zvykne striekat okolo volaky uhlovodik, napr startsprej a sledovat korekcie, pripadne otacky, ale to mu v servise urobia az by mali ten dojem, zvazujem ci si tiez nemoze doma ublizit...az je napr fajciar
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Bajo neskáč, lebo budeš uprataný (ja som už bol) Zadávatel nepíše o žiadnom probléme (trhanie, zlé prepínanie, malý výkon) Jemu sa len nezdá kolísanie nejakej korekcie, o ktorej vie len on a tvorca toho systému. Navyše aj systém splynovača je pomerne neznámy, takže hladá niekoho kto rovnako ako on sleduje za jazdy údaje na notebooku položenom vedla seba.
Ži a nechaj žiť - k plynárovi nechce, rovnako ako ja k zubárke.
P.S.: slegujem, že to nie je prvá Kia, ktorá má nejaké vakácie na plyne. Len aby to nebolo ako s Oplom.
Ži a nechaj žiť - k plynárovi nechce, rovnako ako ja k zubárke.
P.S.: slegujem, že to nie je prvá Kia, ktorá má nejaké vakácie na plyne. Len aby to nebolo ako s Oplom.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 11.03.2013 19:13 Zdieľať na Facebook
Nepojdem do servisu ja zničím nikomu nedam svoje auto aby začal vymieňať veci od seba a zbytočne, takých už bolo, radšej si prídem nato aj sám aj keď za rok a nikomu tiež nič neporadím, a pokial viem existuju male diagnostiky bluetooth a všetko sa dá čítať už z mobilu. tak isto ako na výmenu nadrže LPG a multiventilu nepotrebujem razítko tak som ho nepotreboval ani na výmenu filtrov a membraný v splynovači a tak isto ho nebudem potrebovať ani pri nastavení plynu, len ma zaujíma či nemal niekto rovnaký problém.
-
- Príspevky: 1647
- Dátum registrácie: 16.12.2011 14:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5443
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
Vyborne vysvetlenie a riesenie Tvojho problemu je tu:
https://m.autoserviceprofessional.com/a ... rk-for-you
https://m.autoserviceprofessional.com/a ... rk-for-you
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
naozaj nepotrebujes davat nicit auto do servisu, krasne to zvladnes sam jazdou v takych rezimoch
PS: az by nahodou sa tvoje auto dostalo do problemov, potom si spomen kolko si usetril na domoservise, ignoraciou plynara , podla mna poistovaka by zaujimalo platnost nadrze, kde bola menena, kto kedy robil skusku tesnosti, zhodnost komponentov z montazneho protokolu vs vergel, setri nadalej, lebo velka kopa pyta viac
PS: az by nahodou sa tvoje auto dostalo do problemov, potom si spomen kolko si usetril na domoservise, ignoraciou plynara , podla mna poistovaka by zaujimalo platnost nadrze, kde bola menena, kto kedy robil skusku tesnosti, zhodnost komponentov z montazneho protokolu vs vergel, setri nadalej, lebo velka kopa pyta viac
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 29.12.2019 12:52 Zdieľať na Facebook
Ja dám len taký tip.. skús pozrieť či nemáš olej pri sviečkach.
Mal som podobný problém, že na LPG som mal LTFT vysoké skákalo aj nad 25% a hadzálo chudú zmes. Na benzíne klesalo k 0. Auto bolo nejaké 2 či 3 mesiace po GO motora a menilo sa aj sanie.. čiže sa LPG na novo navrtávalo a nastavovalo. Takže som upodozrieval LPG, keď sa plynárom nepodarilo nastaviť ani na 5ty krát bohatosť zmesi a už bola až príliš vysoká, tak sa riešilo nasávanie falošného vzduchu - pomenili sa tesnenia na saní, na škrtiacej klapke, na vstrekoch, nová škrtiaca klpaka, nové hadice, vzduchový filter viac krát. Až nakoniec sa prišlo nato, že servis, ktorý robil GO motora dal pod veko ventilov aj tesnenie aj tmel a toto riešenie nejako nevydržalo a olej zalial sviečky.. tie potom mali slabšiu iskru a to sa skôr prejavilo pri jazde na LPG a LTFT.
Mal som podobný problém, že na LPG som mal LTFT vysoké skákalo aj nad 25% a hadzálo chudú zmes. Na benzíne klesalo k 0. Auto bolo nejaké 2 či 3 mesiace po GO motora a menilo sa aj sanie.. čiže sa LPG na novo navrtávalo a nastavovalo. Takže som upodozrieval LPG, keď sa plynárom nepodarilo nastaviť ani na 5ty krát bohatosť zmesi a už bola až príliš vysoká, tak sa riešilo nasávanie falošného vzduchu - pomenili sa tesnenia na saní, na škrtiacej klapke, na vstrekoch, nová škrtiaca klpaka, nové hadice, vzduchový filter viac krát. Až nakoniec sa prišlo nato, že servis, ktorý robil GO motora dal pod veko ventilov aj tesnenie aj tmel a toto riešenie nejako nevydržalo a olej zalial sviečky.. tie potom mali slabšiu iskru a to sa skôr prejavilo pri jazde na LPG a LTFT.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných