LPG

Ako je to vlastne s plynom? Aký máte na to názor ? skúsenosti ?

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Pajo99
Príspevky: 33
Dátum registrácie: 11.03.2013 19:13
Zdieľať na Facebook

LPG

Príspevok od používateľa Pajo99 »

Zdravím vie mi niekto poradiť kde môže byť problém ak vychladne auto potom naštartujem a idem lpg prepne pri 50°C ale ltft fuel trim klesa na -10 po hodine cestovania víde zas na +15, potom zas po vychladnutí znova zo začiatku klesá a po hodine vide zas na +15 ak jazdim krátke trasy nejaky 10 min tak sa drzí stale cca na -5, čo môže spôsobovať klesanie a potom stúpanie ?? Kia ceed 1.6 2008 splynovač technology gaz.
martincichy
Príspevky: 5443
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Fuel trim nie je konstantne cislo, meni sa plus minus cca 10 %. Moze vypovedat o stave sacej sustavy od filtra az po tesnenia. Napriklad niekde moze byt netesnost. Ale to je len slepy nastrel od pc bez diagnostiky.
Pajo99
Príspevky: 33
Dátum registrácie: 11.03.2013 19:13
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Pajo99 »

Zabudol som napísať že na ked jazdim iba na benzíne 200km tak sa to ustáli ten LTFT na 0 chodí cca +-2 len na plyne tam sú veľké výkyvy. a pritom to je automaticky nakalibrované LPG a mapy keď dám hore alebo dole stále mi ukazuje chudobnú zmes.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Radšej ani čiarka ako nezmysli
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

co je natom nezmysel poslat ho plynarovi ? este mu mozem napisat ze je lakomy na palivo, tak aspon moze mat na servis vergla, alebo ked tomu nerozumie, tak moze tankovat za 1,3 a kludne jazdit :41c2: kto to kedy videl sprtat sa v plyne lojzovi, sak to jazdi s nami po ceste :zg282:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Keby chcel ísť k plynárovi nepíše sem.Nie je potrebné riešiť prečo,v niečom chce mať jasno.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

zjavne ma problem s plynovou sustavou, ked na benzin sa korekcie unormalnia, nema nato gulate razitko sa v tom vobec vrtat a sancu opravit blizku nule :4012: , az by mal problem s netesnostou sania, tak sa zvykne striekat okolo volaky uhlovodik, napr startsprej a sledovat korekcie, pripadne otacky, ale to mu v servise urobia az by mali ten dojem, zvazujem ci si tiez nemoze doma ublizit...az je napr fajciar lol
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Bajo neskáč, lebo budeš uprataný (ja som už bol) Zadávatel nepíše o žiadnom probléme (trhanie, zlé prepínanie, malý výkon) Jemu sa len nezdá kolísanie nejakej korekcie, o ktorej vie len on a tvorca toho systému. Navyše aj systém splynovača je pomerne neznámy, takže hladá niekoho kto rovnako ako on sleduje za jazdy údaje na notebooku položenom vedla seba.
Ži a nechaj žiť - k plynárovi nechce, rovnako ako ja k zubárke.
P.S.: slegujem, že to nie je prvá Kia, ktorá má nejaké vakácie na plyne. Len aby to nebolo ako s Oplom.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Pajo99
Príspevky: 33
Dátum registrácie: 11.03.2013 19:13
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Pajo99 »

Nepojdem do servisu ja zničím nikomu nedam svoje auto aby začal vymieňať veci od seba a zbytočne, takých už bolo, radšej si prídem nato aj sám aj keď za rok a nikomu tiež nič neporadím, a pokial viem existuju male diagnostiky bluetooth a všetko sa dá čítať už z mobilu. tak isto ako na výmenu nadrže LPG a multiventilu nepotrebujem razítko tak som ho nepotreboval ani na výmenu filtrov a membraný v splynovači a tak isto ho nebudem potrebovať ani pri nastavení plynu, len ma zaujíma či nemal niekto rovnaký problém.
christiane
Príspevky: 1647
Dátum registrácie: 16.12.2011 14:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa christiane »

Mozno aj mal ale povedal si ako ty pises ze nikomu tiez nic neporadis.
martincichy
Príspevky: 5443
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Vyborne vysvetlenie a riesenie Tvojho problemu je tu:

https://m.autoserviceprofessional.com/a ... rk-for-you
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

naozaj nepotrebujes davat nicit auto do servisu, krasne to zvladnes sam jazdou v takych rezimoch :-)

PS: az by nahodou sa tvoje auto dostalo do problemov, potom si spomen kolko si usetril na domoservise, ignoraciou plynara ;-), podla mna poistovaka by zaujimalo platnost nadrze, kde bola menena, kto kedy robil skusku tesnosti, zhodnost komponentov z montazneho protokolu vs vergel, setri nadalej, lebo velka kopa pyta viac :41c2:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Ja myslím,že ten problém vyrieši každá seriózna LPG dielňa,ani netreba nič spomínať na fóre.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Nevieš čítať, majster Capko nikam chodiť nechce!
kifir
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 29.12.2019 12:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kifir »

Ja dám len taký tip.. skús pozrieť či nemáš olej pri sviečkach.

Mal som podobný problém, že na LPG som mal LTFT vysoké skákalo aj nad 25% a hadzálo chudú zmes. Na benzíne klesalo k 0. Auto bolo nejaké 2 či 3 mesiace po GO motora a menilo sa aj sanie.. čiže sa LPG na novo navrtávalo a nastavovalo. Takže som upodozrieval LPG, keď sa plynárom nepodarilo nastaviť ani na 5ty krát bohatosť zmesi a už bola až príliš vysoká, tak sa riešilo nasávanie falošného vzduchu - pomenili sa tesnenia na saní, na škrtiacej klapke, na vstrekoch, nová škrtiaca klpaka, nové hadice, vzduchový filter viac krát. Až nakoniec sa prišlo nato, že servis, ktorý robil GO motora dal pod veko ventilov aj tesnenie aj tmel a toto riešenie nejako nevydržalo a olej zalial sviečky.. tie potom mali slabšiu iskru a to sa skôr prejavilo pri jazde na LPG a LTFT.

Návrat na "LPG, CNG - Hybrid"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných