Octavia 1,9 TDI - zvýšenie výkonu na 200 k

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

adriaan
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 21.01.2008 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa adriaan »

tak musim to upresnit: upravovat staru oktavku chcem preto lebo na novsie drahsie auto nemam prostriedky a ani na 15 l benzinu sa nechcem vozit!.. mam ju uz 3 roky je cipnuta a zatial max spolahliva. teraz ma okolo 130ps tak si myslim ze este nejakych 50 znesie.turbo sanie mam uz zohnane z 96kw pd, vyfuk a vsetky upravy si budem robit sam takze kupovat budem len ic a znovu cipnut limit som si dal 1000€.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

naco ti je 200 oslov v dnesnej premavke?

so 130timi vyvedies neplechy viac ako dost. A 130 a 50 tiez nie je zrovna 200 podla mojho kalendara...
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
autokomplet
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autokomplet »

adriaan napísal:tak musim to upresnit: upravovat staru oktavku chcem preto lebo na novsie drahsie auto nemam prostriedky a ani na 15 l benzinu sa nechcem vozit!.. mam ju uz 3 roky je cipnuta a zatial max spolahliva. teraz ma okolo 130ps tak si myslim ze este nejakych 50 znesie.turbo sanie mam uz zohnane z 96kw pd, vyfuk a vsetky upravy si budem robit sam takze kupovat budem len ic a znovu cipnut limit som si dal 1000€.
bud happy ked ti este ta polmelkova TDi drzi pri tych 130k a nic s nou nerob, uvedenych 1.000 EUR odloz, dosetri este desatnasobok, predaj hrkalku a kup si poriadnu MPS6 (4x4 260k, po chipe 290k) pre istotu aby si neodletel z cesty ako sa to bezne stava MPS3 (s rovnakym motorom a vykonom) lebo su predokolky a urcite maju ine brzdy, podvozok a 18 palculienky na rozdiel od Octavky ...
to poriadnu som myslel nieco okolo 15, nie 10, lebo tie su uz vylietane a suciastky trochu pridrahe pre Slovaka, teda vysledne by ta za 10 stala 15 a aj tak by to bola hrkalka ako ta tvoja ...

ak nehodlas setrit ani cakat, odloz si 1.000 na prichadzajucu opravu (nie upravu) tvojej starej a aspon neostanes holy a mozes ten vykon aj obcas pouzit na ukor spotreby a opotrebenia ...
adriaan
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 21.01.2008 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa adriaan »

neni polmelkova ma vyse 600 :300f:
autokomplet
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autokomplet »

chces naznacit, ze ma 600.000 a to ti tam aj svieti na budiku ? zeby prva ,,nestocena,, octavka na Slovensku ? :-)

ak to teda myslis vazne ...

ktore turbo sa tam toci ? druhe alebo tretie ? len pre zaujimavost

dik
adriaan
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 21.01.2008 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa adriaan »

neee samozrejme ze je stocena a nie raz lol ked som ju kupoval mimochodom to bol taxi... mala hmmm tusim 180 ale samozrejme ze to uz nebol orig udaj a pri 240 som ju dal na 140 lebo som mal kupcu tusim... a teraz je tam zas 230... a turbo je tam druhe co ju mam ja lebo ked som driftoval zakrutu "tri plny" tak padla retiazka nahonu olejoveho cerpadla! a turbo samozrejme cvak a odtrhlo vrtulu a na to co tam mam teraz som spravil 100tis takym sposobom ze za studena mu hned pokazde nalozim nech sa rychlo zohreje :d :D a ked tu napisem ze toto turbo malo zohnute dve lopatky na vyfukovej vrtule a som ich z kombinackami vyrovnaval!! a natacanie geometrie som skrabkal z radekom lebo nechodilo budete si mysliet ze si robim z vas srandu ale nerobim ozaj je vsetko pravda aj ked neuveritelna pre odbornikov... mimochodom chodi mi to 215 teda na tachaci!!!
Naposledy upravil/-a adriaan v 24.08.2011 10:54, upravené celkom 2 krát.
adriaan
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 21.01.2008 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa adriaan »

ozaj a co je mps6?
adriaan
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 21.01.2008 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa adriaan »

jaj? som si to vyguglil... nieee japonca nie dik
gaval2
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 31.01.2013 18:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gaval2 »

moja octavia ma 545000km nestiahnutych kupil som ho od sefa a mala 320000km a je tam stale povodne turbo 1 raz cistene a podlozena variabilita od vtedy pokoj a stale ide...
radusko351
Príspevky: 484
Dátum registrácie: 07.05.2012 21:32
Bydlisko: Nove Zamky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa radusko351 »

to dufam ze zartuje ze si to stocil o 100tisic km a este to sem len tak napises fuj hanbati, dalsi frajer co si mysli ze ma embecku a je najvetsi frajer na cestach zatoto by mali zatvarat :38eb:
autokomplet
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autokomplet »

rychlo volaj do VW a mas 100.000 EUR lebo tam este nevideli turbo s viac ako 400.000km (aj keby si mal 66kW a jazdil stale konstantne 90)
lanken
Príspevky: 1404
Dátum registrácie: 14.08.2006 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lanken »

zober 2500 euri a chod 300km za BA kup dajaku 10ročnu primeru P11 a máš vystarané :40bd:
a strčíš vydojenu 200ps oktávku do slipoch
gaval2
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 31.01.2013 18:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gaval2 »

mne je jedno ci mi veris al nie je povodne, je pravda ze to hadzalo stale do nudzaku po tych kilakoch ale po vycisteny a podlozeni je zatial pokoj...hodil som to sem pre zaujimavost nic tym nesledujem...
alojz72
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 28.12.2012 16:25
Zdieľať na Facebook

1.9 TDI 81kw

Príspevok od používateľa alojz72 »

Zdravím vlastním Audi A4 avant B5 1.9 TDI 81kw klasicka rotačka priznám sa že všetko čo tu dotyčný človek opísal o tej upráve ze dostať 200koní do octavie 1-kovej 1.9-ky 81kw by stalo ccs 20 000€ je žial svetá pravda. Tak vela sa tam tlačit neoplatí lebo všetko tu vlastne už bolo otom popisane. Jediné čo si čiste len myslím. môj názor na lachký tuning alias chiptuning je ak vlastníš 1.9 TDI 81kw bez ohladu na značnku a chceš silou mocou jednoducho o niečo vyšší než ten seriový výkon sprav nasledovné. Po 1. Rozmyslisi v prvom rade ako stym auto budeš jazdit aké trasi a štyl jazdi ak planuješ jazdit len take bezne trasi ako na diesli od svojho domova po okolo 30-40km a pri tom mu velmi často davať kotol vytáčať a mať akože v uvodzovkach ako taký pôžitok tak musíš dat len o niečo viac kw nie o vela aby ti to všetko vydržalo životnostne tak ako keby si jazdil na pôvodný výkon napr: kazdý kto si kupi staru 81kw a myslí ze ma 81kw bohužial aspoň som take este nevidel aby stare 20-25 ročné auto malo pôvodne seriové hodnoty vždy maju o par kw menej veď maju uz aj mat prečo napr: ja mam stale 81kw staru audinku a tiež som si myslel ze aj mam 81 kw čuduj sa svetu odmerane na stolici výsledok 77kw aj tak sa mi zdalo ze to taha slusne stym ze som.si myslel ze ten ťah je 81 a nie 77 teraz keby si si to dal uz len na 85 kw ako napr 1.9 TDI B5-ka s PD ale 1.9TDI B7 s PD už by si ten rozdiel zacitil aj keby si nechcel zo 77 das na 85kw a 8kw hore aj NM a nieje to vela ale už to zacítiš autu to vôbec nijako neubliži lebo to je len malo rozdiel smerom na hor od pôvodných 81 kw na ktore bolo stavene vsetko prevodovka spojka karoseria podvozok jednoducho všetko a vôbec by si zivotnost nejako neovplivnil teda nie zase uplne neustale davat plný kotol to každe auto odide skorej aj zo seriovymi hodnotami za 2.-he avšak ked planuješ jazdit velmi vela a dlhe trasi a často dialnice kde motor nieje exremne namahamy ako u katčších tras kde casto pridavas a vytacas a preradujes a podraduješ tak kludne ak dáš 96kw už to ucítiš ako malú raketu oproti tomu 77kw a kedze budes casto jazdit dialnice napr 300-400km trasi tak motor nebude v zatazi a vydrzí ti tak isto ako u pôvodných hodnotách ptetože stale držíš si 130km/h a stale rovnake otacky na danom 5-tom prevodov stupni potom je tu moznost s jemnými upravami dosiahnut aj napriklad 100kw alebo 103 kw alebo 105kw len to už pri dlhodobom jazdeni stylom plyn brzda plyn brzda a častom vytáčaní už to ucitia ostatné pôvodne komponenty a životnost už nebude taka ledažeby si jazdil tie dalnice a nenamahal.prilis auto vtedy by si to oddialil a posledná koncová hraničná uprava ktorú by som pri tomto motore neprekračoval je faktže max 110kw a dost a prispôsobit to trochu k tomu aby to neodišlo za chvilu da sa aj stakouto upravou jazdit iba tu na okolo tych spominaných 30-40km lenže musel by si jazdit uplne normalne bežne alias sem.tam na spotrebu normalne ako clovek sa rozbehnem pri kazdom preradení nedavam plyn na podlahu staci 2-3cm jemne pridavat a zase preradit jednoducho jemne zaobchadzanie az po piaty prevodovy stupen a pak si isto to svoje 90-100km/h na 5-ku a motor si vklude vyhrava a nezatazuje sa aj ked je naladený uz na spominaných 110kw alebo stoho spravit pracovne auto a same dialnice a vtedy sa to da ako tak ta kratčšia zivotnosť oddialiť kedže ako uz bolo spomínané stale 130km a vkuse len držíš plyn a ma stabylne otacky motor aj zaťaženie motora. A kludne ak som niečo zle napísal kludne mňa tu môže niekto opraviť je to len môj osobný nazor myslim si ze nieje prehnaný a su to aj moje skusenosti :
saskin
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 23.07.2009 02:33
Zdieľať na Facebook

Re: Octavia 1,9 TDI - zvýšenie výkonu na 200 k

Príspevok od používateľa saskin »

Svagor to cil Tunil na 217 ho sa podarilo.

Passat 81kw rv98

Turbo s PD motora 96kw
Aj intecooler
Na triskah menil len spicky a spravily mu novy soft a hned ho skusali na brzde A 217 hp nameraly Otazka je len zivotnost toho motora 😁

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: juraj-x a 53 neregistrovaných