VW 2.0 FSI - uprava sania

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Nejde iba o objem, ale presne o to či je motor atmosférický alebo oturbený.
V tom je ten najväčší rozdiel koľko vzduchu sa dostane do valca


A samozrejme to nie je len o pridaní turba, tam je množstvo vecí iných a myslím tým napríklad iné piesty nie len iná ecu
tibor86
Príspevky: 49
Dátum registrácie: 28.07.2018 12:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tibor86 »

Jj to je mi jasne ze tam nieje navyse iba turbo ale hromada dalsich veci. :)

Nechme toho. Kazdy rad skusa.
george2.5
Príspevky: 196
Dátum registrácie: 13.06.2010 17:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa george2.5 »

Nepíšem to v zlom, aj ja som mal také úvahy, keď som mal 12-15 rokov a boli aktuálne hry Need For Speed a v kinách premietali Fast and Furious (Rýchlo a zbesilo). Keď som mal v pláne oturbiť našu 1.2 HTP, neskôr zvýšiť výkon, resp. oturbiť vtedy ešte strýkovu 124ku 2,5d, atď., atď. Postupom času ako si človek viac vedomostí, odborných znalostí a skúsenosti príde pred rázcestie:
A) viem také veci urobiť a chcem, t.j. mám taký vedomostný základ, materiálny základ (motor, jeho konštrukcia a konštrukcia auta ako celku, existencia-možnosť doplnenia potrebných dielov, súčiastok od ECU-programovanie, palivový systém, mazací systém až po brzdy) a v neposlednom rade finančnú rezervu;
B) neviem také veci urobiť a ani nechcem, to bude opak A verzie, t.j. jednoducho kúpim si silnejšiu variantu (ak silou mocou chcem silnejšie) a mám pokoj.
Všetko sa dá, len otázna je potom výdrž domontovaných dielov a motora a bezpečnosť toho upraveného vozidla a bezpečnosť myslím nie len vzhľadom na posádku, ale aj na posádku oprotiidúceho auta pri možnej kolízii.
Ja osobne by som takto upravené vozidlo pre neodborný, necertifikovaný zásah vylúčil z cestnej premávky. Na uzavretých okruhoch pre mňa za mňa kľudne, nech skúšajú, experimentujú čo sa dá "vydolovať" z daného auta.
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Auto s plne funkcnym egr a sacim systemom ide presne tak isto ako s vyradenym egr kedze poziadavka na egr pri potrebe vykonu je sa zavriet cize urobit to iste ako ked ho odstavite. :)
tibor86
Príspevky: 49
Dátum registrácie: 28.07.2018 12:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tibor86 »

S odstavenym egr ide lepsie lebo je lepsia zmes. Nejde tak ten bordel z vyfuku. Samozrejme pri plnom plyne by sa mal egr zavret ale nieje to pravda. Otvara a zatvara sa ako sa mu zachce :D
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Hej lebo ty si programoval mapy pre RJ a vieš to najlepšie...
tibor86
Príspevky: 49
Dátum registrácie: 28.07.2018 12:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tibor86 »

Nie, ja som ju neprogramoval. Programovali ju v dynotuningu... ja som ju len pozeral v ecm titaniume a winolse. Upravili aj predzapal na skorsi co by malo vraj pridat trosku vykonu.
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

A sme doma, ty ani netušíš kolko PS skutočne máš...

Navýšenie výkonu u atmosferického motora je kurwa velký problém, nie že to nejde, ale nárast býva doslova smiešny.
Pohraním sa s mapami sa dosiahlo skôr lepšej reakcie na plynový pedál (pravdepdobne na úkor toho že to auto je menej "ekologické") čo ťa asi vôbec netrápi, ale tým som chcel povedať že zabudni že máš o 15kW viac


Tých 15kW by si mohol získať ak by si na to dal iné vačky, dal by si tam nejaký lahší zotrvák, upravilo (zlícovalo) by sa sanie + výfuk a samozrejme k iným vačkám nová mapa do ECU

Zopakujem další krát - chceš výkon tak vymen auto. Nemá zmysel sa babrať s nejaým 2000ccm čo má 110kW, ked si úplne bez problému vieš kúpiť iné auto, kde je základ omnoho vyššie, na ktorý sa tvoj motor bez značných a hlavne finančne náročných úprav nikdy nedostane. Za finančne náročne úpravy sa myslí nie 500€ ale 5000€

Také Legacy ako mám ja si kúp s 3.0i pod kapotou a máš 180kW, vieš ho mať aj za +-5000€
Kúpiš, sadneš a vozíš sa

Alebo si kúp niečo ako Focus ST, Megane RS...
easyridersvk
Príspevky: 710
Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa easyridersvk »

v skratke :D z h...a sa bic neupletie a ak aj nahodou ano, nie za take prachy co by stalo za to.
tibor86
Príspevky: 49
Dátum registrácie: 28.07.2018 12:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tibor86 »

Bol som to dat odmerat. So 100 oktan benzinom namerali 117,4Kw. A to mam odrapeny vyfuk :D
No ten ohrev skrt. klapky mi dost pili nervy, klapka je dost horuca ani prst sa na nej neda udrzat. Tak aky horuci vzduch saje motor ? A cim teplejsi vzduch do sania tym nizsi vykon nie ? Skusim to z klapky odpojit a hadicky spojit spojkou, pak pojde vzduch uz len studeny a pojdem to znova odmerat to som celkom zvedavy :)
A to som este nevyrajbal cele sanie lebo je pekne zasrate bordelom z egr... myslim si ze ked ho PORIADNE vyrajbem ze sa prida daky ten ponik :)
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

tibor-ty si nepoucitelny.Vcera si dostal kartu za neslusne vyjadrenie,teraz opat.Tretia bude ban.Tvoje myslienky o teplom vzduchu,o otvaranie EGR su uplne mimo.
Nema zmysel pokracovat tato tema.
Ukoncim.

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 22 neregistrovaných