VW 2.0 FSI - uprava sania
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 49
- Dátum registrácie: 28.07.2018 12:21 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 196
- Dátum registrácie: 13.06.2010 17:44 Zdieľať na Facebook
Nepíšem to v zlom, aj ja som mal také úvahy, keď som mal 12-15 rokov a boli aktuálne hry Need For Speed a v kinách premietali Fast and Furious (Rýchlo a zbesilo). Keď som mal v pláne oturbiť našu 1.2 HTP, neskôr zvýšiť výkon, resp. oturbiť vtedy ešte strýkovu 124ku 2,5d, atď., atď. Postupom času ako si človek viac vedomostí, odborných znalostí a skúsenosti príde pred rázcestie:
A) viem také veci urobiť a chcem, t.j. mám taký vedomostný základ, materiálny základ (motor, jeho konštrukcia a konštrukcia auta ako celku, existencia-možnosť doplnenia potrebných dielov, súčiastok od ECU-programovanie, palivový systém, mazací systém až po brzdy) a v neposlednom rade finančnú rezervu;
B) neviem také veci urobiť a ani nechcem, to bude opak A verzie, t.j. jednoducho kúpim si silnejšiu variantu (ak silou mocou chcem silnejšie) a mám pokoj.
Všetko sa dá, len otázna je potom výdrž domontovaných dielov a motora a bezpečnosť toho upraveného vozidla a bezpečnosť myslím nie len vzhľadom na posádku, ale aj na posádku oprotiidúceho auta pri možnej kolízii.
Ja osobne by som takto upravené vozidlo pre neodborný, necertifikovaný zásah vylúčil z cestnej premávky. Na uzavretých okruhoch pre mňa za mňa kľudne, nech skúšajú, experimentujú čo sa dá "vydolovať" z daného auta.
A) viem také veci urobiť a chcem, t.j. mám taký vedomostný základ, materiálny základ (motor, jeho konštrukcia a konštrukcia auta ako celku, existencia-možnosť doplnenia potrebných dielov, súčiastok od ECU-programovanie, palivový systém, mazací systém až po brzdy) a v neposlednom rade finančnú rezervu;
B) neviem také veci urobiť a ani nechcem, to bude opak A verzie, t.j. jednoducho kúpim si silnejšiu variantu (ak silou mocou chcem silnejšie) a mám pokoj.
Všetko sa dá, len otázna je potom výdrž domontovaných dielov a motora a bezpečnosť toho upraveného vozidla a bezpečnosť myslím nie len vzhľadom na posádku, ale aj na posádku oprotiidúceho auta pri možnej kolízii.
Ja osobne by som takto upravené vozidlo pre neodborný, necertifikovaný zásah vylúčil z cestnej premávky. Na uzavretých okruhoch pre mňa za mňa kľudne, nech skúšajú, experimentujú čo sa dá "vydolovať" z daného auta.
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 49
- Dátum registrácie: 28.07.2018 12:21 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 49
- Dátum registrácie: 28.07.2018 12:21 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
A sme doma, ty ani netušíš kolko PS skutočne máš...
Navýšenie výkonu u atmosferického motora je kurwa velký problém, nie že to nejde, ale nárast býva doslova smiešny.
Pohraním sa s mapami sa dosiahlo skôr lepšej reakcie na plynový pedál (pravdepdobne na úkor toho že to auto je menej "ekologické") čo ťa asi vôbec netrápi, ale tým som chcel povedať že zabudni že máš o 15kW viac
Tých 15kW by si mohol získať ak by si na to dal iné vačky, dal by si tam nejaký lahší zotrvák, upravilo (zlícovalo) by sa sanie + výfuk a samozrejme k iným vačkám nová mapa do ECU
Zopakujem další krát - chceš výkon tak vymen auto. Nemá zmysel sa babrať s nejaým 2000ccm čo má 110kW, ked si úplne bez problému vieš kúpiť iné auto, kde je základ omnoho vyššie, na ktorý sa tvoj motor bez značných a hlavne finančne náročných úprav nikdy nedostane. Za finančne náročne úpravy sa myslí nie 500€ ale 5000€
Také Legacy ako mám ja si kúp s 3.0i pod kapotou a máš 180kW, vieš ho mať aj za +-5000€
Kúpiš, sadneš a vozíš sa
Alebo si kúp niečo ako Focus ST, Megane RS...
Navýšenie výkonu u atmosferického motora je kurwa velký problém, nie že to nejde, ale nárast býva doslova smiešny.
Pohraním sa s mapami sa dosiahlo skôr lepšej reakcie na plynový pedál (pravdepdobne na úkor toho že to auto je menej "ekologické") čo ťa asi vôbec netrápi, ale tým som chcel povedať že zabudni že máš o 15kW viac
Tých 15kW by si mohol získať ak by si na to dal iné vačky, dal by si tam nejaký lahší zotrvák, upravilo (zlícovalo) by sa sanie + výfuk a samozrejme k iným vačkám nová mapa do ECU
Zopakujem další krát - chceš výkon tak vymen auto. Nemá zmysel sa babrať s nejaým 2000ccm čo má 110kW, ked si úplne bez problému vieš kúpiť iné auto, kde je základ omnoho vyššie, na ktorý sa tvoj motor bez značných a hlavne finančne náročných úprav nikdy nedostane. Za finančne náročne úpravy sa myslí nie 500€ ale 5000€
Také Legacy ako mám ja si kúp s 3.0i pod kapotou a máš 180kW, vieš ho mať aj za +-5000€
Kúpiš, sadneš a vozíš sa
Alebo si kúp niečo ako Focus ST, Megane RS...
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 49
- Dátum registrácie: 28.07.2018 12:21 Zdieľať na Facebook
Bol som to dat odmerat. So 100 oktan benzinom namerali 117,4Kw. A to mam odrapeny vyfuk :D
No ten ohrev skrt. klapky mi dost pili nervy, klapka je dost horuca ani prst sa na nej neda udrzat. Tak aky horuci vzduch saje motor ? A cim teplejsi vzduch do sania tym nizsi vykon nie ? Skusim to z klapky odpojit a hadicky spojit spojkou, pak pojde vzduch uz len studeny a pojdem to znova odmerat to som celkom zvedavy
A to som este nevyrajbal cele sanie lebo je pekne zasrate bordelom z egr... myslim si ze ked ho PORIADNE vyrajbem ze sa prida daky ten ponik
No ten ohrev skrt. klapky mi dost pili nervy, klapka je dost horuca ani prst sa na nej neda udrzat. Tak aky horuci vzduch saje motor ? A cim teplejsi vzduch do sania tym nizsi vykon nie ? Skusim to z klapky odpojit a hadicky spojit spojkou, pak pojde vzduch uz len studeny a pojdem to znova odmerat to som celkom zvedavy
A to som este nevyrajbal cele sanie lebo je pekne zasrate bordelom z egr... myslim si ze ked ho PORIADNE vyrajbem ze sa prida daky ten ponik
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 22 neregistrovaných