Ford Mondeo 2.0 duratec flexifuel - montaz LPG

Diskusia ohľadne vozidiel značky Ford

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Laci bol by si prekvapený , okrem prvomontáži do všetkých nových Hjundaiov , robí aj bežné prestavby. Takže číslo 2 autá za deň by bolo na 5 mechanikov dosť nízke. lol
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
kifir
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 29.12.2019 12:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kifir »

Fakt veľmi závisí od montážnej dielne. Mal som 2 auta na LPG, oba som kúpil s namontovaným LPG, pri oboch majitelia zamlčali chyby systému LPG o ktorých som pri kúpe nevedel. Jedno auto mi dali dokopy v Ladomírovej za super cenu vzhľadom na všetku prácu a druhé auto sa im v Ladomírovej nedarilo nastaviť, tak to nakoniec spravili vo Zvolene ale bolo to niekoľko násobne drahšie, ale aspoň sa im to podarilo.

A čo sa týka motorov na LPG.. Teraz mám GM motor 1.6, ktorý tiež nie je odporučaný na LPG. Na LPG najazdených 80k km. Motor už mal jednu generálku zrejme spôsobenú LPG (generálka pri 110k km najazdených) a o 40k km neskôr - opäť mam problémy so studeným štartom a zasa to vyzerá na poškodenie motora... čiže o niektorých motoroch to naozaj pravda je a veľmi by som sa nespoliehal na tvrdenia ľudí z LPG servisov, ktorí by namontovali LPG aj do kosačky...
martincichy
Príspevky: 5451
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

primazavanie ventilov - v skutocnosti o ziadne primazavanie ventilov nejde.

prevadzkujem na plyne corollu verso 1.6 vvti z problemovej serie, ktora zrala olej. tento motor nie je velmi vhodny na prestavbu, ale ja som ho dal prestavat. flashlube (primazavanie) mam odstavene uz 200 tis km. motor chodi pekne, olej nezerie. vymena oleja kazdych 10 tis km. montaz bola v ladomirovej (korejovciach). z mojej strany maximalna spokojnost.

svoje mondeo kludne prerob na lpg. daj tam brc a budes spokojny.
dudikopf
Príspevky: 282
Dátum registrácie: 29.01.2013 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dudikopf »

Hlohovec tiez odporucam... Ak chces mat kludny spanok daj im nastavit aby ti vypinalo lpg pri vyssich otackach... napr 4500. Obcas vyjazdi aj benzinovu nadrz a jazdi celkovo decentne. :zg282:
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

neviem co mate vsetci z otackami ? :41c2: tam neni ziaden problem, problem je v zatazi motora a to moze a nemusi byt z otackami umerne :41c2: , namahanie moze byt zdanlivo ovela horsie pri otackach nizkych, kto toci do otacok za studena, alebo pouzije nevhodny olej, alebo nemeni dostacne casto, alebo prevadzkuje volaky prachonetesny tuzingovy filter, ten skodi motoru, otacky v zatazeni pri inak vsetko v poriadku je ta mensia skoda, najskor sa tak vybeha piestova skupina, inac neni problem, ale nastavenie zmesi u plynu, to je prave peklo a to su drahe opravy...najma mantactvo montaznika a mavpicizmus majitela, co mysli ze konci s plynarom jak mu to tam zamontuje...
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Podla mňa je to o kilometroch - ak robím 10t ročne tak sa budem triasť a strachovať pred každým servisom. Naopak pri 80 - 100t ročne s prstom v nose vymením motor aj druhý alebo tretí.
Teda aspoň tak to vidím ja.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
triumph252
Príspevky: 72
Dátum registrácie: 18.08.2016 16:41
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa triumph252 »

seven549 napísal:ani jeden 2 liter motor od fordu nemal a nema nic tvrdene.flexifuel je to ze to je naladene aj na palivo e85 biobenzin kde je toho bio vela.vo svajciarsku nemecku hlavne aral cerpacky nafta,benzin 15 percent biozloziek.bolo bezne uz 15 percent biozloziek pred 10 rokmi.ale aj bezne auta na to jazdili bez povsimnutia oka pri beznom jazdeni.flexifuel je na ekojazdenie.

posledny ford motor vhodny na lpg neznicitelny s lpg bol este v starom mondeu mk3 3,0 V6 166kw mondeo ST220.kovane piesty kruzky ventily a sedla od vyroby.papkal olej za studena ako besny po zahriati siel ako vino.motor bol postaveny na to aby sa mu nakladalo.zvysok 3,0 V6 150kw 2,5i v6 125kw 2,0 107 kw bol vsetko obycajny motor.to iste je aj mk4 2,0i.ta 2,5 turbo je motor od volva davaju to na lpg co to robi netusim.

kazdy 2 liter u fordu --duratec--- pri 200000km zacina brat olej.lpg ma vysoku teplotu horenia len urchyli jeho smrt ale ako uz bolo pisane zavisi od gazdu kto to setri nagula na lpg aj 300000km bez zodratia motora.
Upresni mi to šetrenie v čom spočíva hm? Nevytacat? Nepodtacat ...rozmaznávať drahými olejmi a servisom...?
triumph252
Príspevky: 72
Dátum registrácie: 18.08.2016 16:41
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa triumph252 »

https://youtu.be/e-MIgPCQc40

Pozrite si to a napíšte váš názor. Prins to vyrieši? Teda tie moje obavy ...alebo to je marketing z strany servisu v PL?
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

ked sa bojis, nechod do lesa :-), pokojne tankuj za 1,3, alebo si namixuj e85, az mas zdroj spiritusu :3035:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Súhlasím s Bajom , vystriedal som už viac ako 30 aut na plyn a nikdy som nebol takýto vytrasený :40bd: :40bd: A to som mal aj Opla na plyne. :40bd: :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

bajo píše...

neviem co mate vsetci z otackami ? tam neni ziaden problem, problem je v zatazi motora a to moze a nemusi byt z otackami umerne , namahanie moze byt zdanlivo ovela horsie pri otackach nizkych

Toto je správna definícia,je nutné rozlišovať otáčky a zaťaženie.Je v tom zásadný rozdiel.V tých istých otáčkách môže motor ísť hravo a lahučko,ale aj z nesmierne velkým zaťažením ktoré mu rapídne skráti život.
martincichy
Príspevky: 5451
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Kedze som uz videl nejeden motor rozobraty, mozem povedat, ze motory od mladych nevyhonenych kancov, tociacich motor po obmedzovac su v lepsom stave ako motory jazdiace maximalne 1700 otaciek vo vsetkych rezimoch.
autolaik
Príspevky: 4910
Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autolaik »

Martin ta doba je uz sice za nami a moj koment je uz off topic ale ver ze v casoch skody 100 az 120 by si take auto obchadzal oblukom...
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

triumph252 napísal:
seven549 napísal:
Upresni mi to šetrenie v čom spočíva hm? Nevytacat? Nepodtacat ...rozmaznávať drahými olejmi a servisom...?
normalne jazdit s tym ze-mysli na to ze ides na lpg.plyn je suchy vyzsia teplota spalovania to odrovna vyfukove ventily.benzin je ako mazivo.aj tam ak je to zle nastavena chudobna zmes odrovna ventily. -ak si ho das spravne nastavit lepsie povedane ako od vyrobcku toho lpg uspora je 20 percent nie 45 ako 98 percent lpg-ckarov a zapinanie na lpg az pri 70 celzia tak snad to bude drzat dlho bez poruchy.bohatsia zmes ma nizsiu teplotu spalovania a lepsie to taha.no uspora uz je nizka.casom zistis ze v meste v zime je to nepotrebne.ani ti to nezapne pokial neprejdes aspon 5km po okreske v meste jajaj dlho dhlo trva kym prepne.v mrazoch pod -10 je lpg nepouzitelne plyn stuhne.ako zapalovac.zle to hori.a zaplatis si aj v ziline schvalenie pretoze ford neni hromadne schvaleny na lpg pre sk.na stk nie kazda dielna to pusti dnu a tam sa aj dozvies tajomstvo lpg ze komponenty nebudu sediet z montaznym protokolom.je to bezna vec koli zisku.


ale vyhody lacna prevadzka a auto predsa nebudes chovat vecne posunies dalej a lepsia cena pri predaji.v podstate naklady za lpg sa ti v ten moment vratia.
hjundai
Príspevky: 2711
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

ešte šťastie že propán aj bután čo mám v nádrži nečítali tie drísty čo čítam ja hen vyššie - no to preto pri -10 nestuhli, oni nestuhli ani pri -15 a dokonca ani pri -20 a auto normálne preplo a šlo na plyn.... lpg stuhne? Asi si niekedy aj pomeral koľko je v tej nádrži stupňov že? Prezradím ti že menej než vonku. Niekomu by aj mali zakázať nieže voliť ale asi aj písať do verejného priestoru tak ako tým dvom dementom....

Návrat na "Ford fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných