Skoda Octavia II 2.0tdi - pretlak nafty do oleja

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

dialekt
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 12.11.2009 13:58
Zdieľať na Facebook

Skoda Octavia II 2.0tdi - pretlak nafty do oleja

Príspevok od používateľa dialekt »

Zdravím,mam problem pri bežnej výmene oleja mi zistili vysokú hladinu oleja,olej bol zmiešaný s naftou ,vymenili mi tesnenia pri tryskach,po najazdení 4000km sa problém opakoval,potom vymenili tandemové čerpadlo,zase ten istý problém nepomohlo to stále pretláča naftu do oleja,poradte aký postup zvoliť,vymeniť trysky?...
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

vymenit servis... este predtym ako ti vymenia turbo a vstrekovace a zaplatis 1.500 eur.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Zaujímavo sa rieši problém ak nie je ani to jasné ktorý z troch možných a úplne rozdielnych motorov to je.Toto treba ozaj vedieť,dole klobúk
easyridersvk
Príspevky: 710
Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa easyridersvk »

zil som v tom ze na 99% sa nafta do oleja dostane okolo piesta. je tam aj ina skratka?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Sú aj skratky,ale týka sa iba niektorého z troch možných 103 kW-ových
dialekt
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 12.11.2009 13:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dialekt »

Je to Octavia II r.v.2008 2.0 tdi 103kw 8 ventil BMM je ko motora
sebo71
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 02.09.2016 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sebo71 »

Na 99% príčina je zanesené DPF. Vkuse ti vypaluje a nadmernú nespálenú naftu ti pretlačí cez krúžky (nejdem tu vypisovať celý proces vypalovania, ako a prečo..).
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

U BMM sú tri cesty.Jedna už spomenutá je...dostreky paliva počas regenerácií,ktoré samozrejme posiluje častá regenerácia,tj krátke medzičasy.Systém filtra kde je všetko ok dostreky využíva v min rozsahu,ak vie teplotu dosiahnuť.
Druhá je prienik na tandeme
Tretia je prienik nafty cez vrchný O krúžok vstrekovača.
Už ani nejdem kritizovať zadávateľa,že keby nešetril písmenkami a prezradil aj km mohlo sa k veci povedať viac.
dialekt
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 12.11.2009 13:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dialekt »

Ospravedlňujem sa za neuvedene km,je tam nabehaných 260 000 km....
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Demontovať víko ventilov aby bolo vidieť na vstreky.Rozpojiť hadicu paliva pri filtry tú ktorá privádza palivo k tandemu.Vracačku od tandemu pred filtrom stlačiť klieštami aby sa zavrel prechod paliva.Do hadice zaviesť tlak vzduchu cca 1 Bar a sledovať vstrekovače na výtok paliva.
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Re: Skoda Octavia II 2.0tdi - pretlak nafty do oleja

Príspevok od používateľa seven549 »

dialekt napísal:,vymenili mi tesnenia pri tryskach,po najazdenĂ­ 4000km sa problĂ©m opakoval,
no vidis a mas chybu.ofrezovali lepsie povedane zrovnali dosadacie plochy?asi nie bezny jav robi sa to pred predajom.take veci sa robia len v diesel servise.tam kde repasuju vstreky a cerpadla.tam to vedia co s tym robit.inde ani uz nechod.jedine ze ze poznas toho kto vie co stym robit.
Napísať odpoveď

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 44 neregistrovaných