Skoda Octavia II - trhá motor pri akcelerovaní

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Nylen
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 24.07.2019 07:27
Zdieľať na Facebook

Skoda Octavia II - trhá motor pri akcelerovaní

Príspevok od používateľa Nylen »

Zdravím riešim octaviu 2 1.9tdi 77kw rok 2008 motor vždy len pod zatažou pri 2000-2500 začne trhať. Motor bez závad celé auto bez závad egr bolo pootvorené teraz je nové aj nastavene - supervagom. Triesky boly na teste jedna bola zlá ale závada pretrváva. Predomnou bola robená komplet hlava sedlá gufera repas turba. Pri odpojení turba z výkonu motor netrha. Všetky hodnoty sú ???? budem rad za každý dobrý nápad a radu ďakujem.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

kod motora ?
km ?
dôvod robenia hlavy a rozsah čo sa presne urobilo na nej ?
čo znamená - pri odpojení turba ?
aké sú hodnoty korekcií vstrekov teraz pri prevádzkovej teplote ?
Nemáme hodnoty z diagnostiky (blockmap) ?
Kedže sa píše "bola robená" tak servis hodnoty mať musí,ak riešil aj trhanie tak aj log z jazdy...sem s ním
Nylen
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 24.07.2019 07:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Nylen »

Takže 210000km motor BXE. Hlava bola robená skrz vysekane sedla na strekuvačoch. Strekuvace boli na testoch jedna bola mimo rozsah tak ju opravyli. Keď sa odpojí turbo od podtlaku ako keby hladký dizel motor ide bez trhania. Ako keby malo veľa vzduchu. Turbo reguluje aj tlači ako žiadaná hodnota.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Je to veľmi málo km aby sa tak závažné veci riešili.O vstrekovačoch PD na test,radšej to nekomentujem.Pri 210 tis km je bežné že sa do hlavy otlačia vstreky,ale nie v rozsahu aby sa hlava demontovala.Z tohoto predpokladám že sa šachty pre uloženie vstrekov vložkovali ?! Alebo nie ? Pretože potom ten demontáži,sedlám atd vonkoncom nerozumiem.
Kedže tieto trhania sú práve problémy z palivovým systémom tak na 99% spojené by bolo potrebné poznať terajšie hodnoty korekcií,sú sledovateľné aj v záťaži až do 1500ot ,to síce nezahŕňa tie otáčky ktoré sú problémové,ale tendencia vzrastania hodnoty sa zväčša jasne ukáže.
Máme vôbec nejaké hodnoty ?
Nylen
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 24.07.2019 07:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Nylen »

Na voľnobehu majú jednotka - 0.19. Dvojka 0.14trojka -0.21štvorka0.26. Áno sú tam dane vložky na vstrekovače . Palivový filter nový. V otáčkach sa hodnoty nemenia
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Treba pozrieť v záťaži,tj aspoň od tých 1000 do 1500 s full plynom a na trojke.
Ale tak isto treba pozrieť tlaky tandemu aj vo vracačke. PD neposkytuje v diagnostike veci ako tlak paliva,takže nutne sa musí zistovať meraním tlaku na tandeme a vracačke. Logovanie korekcií zamrzne pri 1500 ot,takže ak sa do tých otáčok ešte nič nejaví tak sa dá logovať už iba BIP vstrekov a elektrické stavy kde by sa malo nepravidelné spalovanie zachytiť.PD je velmi háklivé na bublinky v palive,to sa tiež dá spozorovať v BIP-och,iná stlačitelnosť nafty mení (posúva) čas vstreku.
Nylen
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 24.07.2019 07:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Nylen »

Hmm diki skúsim pomerať a dám vedieť. Predstrek som nepozeral ani časovanie rozvodu. Ešte také info motor začal trhať 4000 km po zložení hlavy
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

4000 km nedáva nijakú priamu súvislosť.Ak by som to auto riešil,idem systematicky,overím základné veci,hodnoty z diagnostiky a tlaky (tie tam nie sú) a merania čo sa týka dodávky paliva (nízky tlak) Ale hneď aj kontrola tj čo je pod víkom ventilov.Je jedno či niekto robil alebo nerobil a čo robil.Viem ako to má byť,a tak to pozriem či to je tak ako to byť má.Zobrať to doradu je často najrýchlejšia cesta....jedno za druhým, toto má byť takto - je či nie je.Jedno po druhom.Po prvom štarte musí byť ok.Ak je tam desať vecí či päťdesiat je jedno,ak sú všetky v poriadku je v poriadku aj celok a motor ide ako cukrík.Nech urobil ktokoľvek čokoľvek,nikdy sa neverí nikomu,neverí sa dokonca majiteľovi,neverí sa že toto robila hentá dielňa...nezáujem.Rad radom sa preverí,potom sa veciam dá veriť keď ich mám overené.
A chyby sa robia,tak vidím aj blbosť z vložkovaním hlavy.To nič iné nie je pri 210 tis km úplný nezmysel.Presne ako tá kontrola vstrekov.Kopec motorov sa opravuje asi z jutubu,ale keď pozerám tých milion videí,to je jedna väčšia kravina ako druhá,veď sa prezentujú aj úplný idioti.Až by som zavíjal keď vidím čo robia a ako robia,a ešte tú svoju tuposť zverejnia.Potom nečudo že sa opravuje takto (pri 210 tis km) čo je non sens
Napísať odpoveď

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 41 neregistrovaných