Skoda Octavia II - trhá motor pri akcelerovaní
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 24.07.2019 07:27 Zdieľať na Facebook
Skoda Octavia II - trhá motor pri akcelerovaní
Zdravím riešim octaviu 2 1.9tdi 77kw rok 2008 motor vždy len pod zatažou pri 2000-2500 začne trhať. Motor bez závad celé auto bez závad egr bolo pootvorené teraz je nové aj nastavene - supervagom. Triesky boly na teste jedna bola zlá ale závada pretrváva. Predomnou bola robená komplet hlava sedlá gufera repas turba. Pri odpojení turba z výkonu motor netrha. Všetky hodnoty sú ???? budem rad za každý dobrý nápad a radu ďakujem.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
kod motora ?
km ?
dôvod robenia hlavy a rozsah čo sa presne urobilo na nej ?
čo znamená - pri odpojení turba ?
aké sú hodnoty korekcií vstrekov teraz pri prevádzkovej teplote ?
Nemáme hodnoty z diagnostiky (blockmap) ?
Kedže sa píše "bola robená" tak servis hodnoty mať musí,ak riešil aj trhanie tak aj log z jazdy...sem s ním
km ?
dôvod robenia hlavy a rozsah čo sa presne urobilo na nej ?
čo znamená - pri odpojení turba ?
aké sú hodnoty korekcií vstrekov teraz pri prevádzkovej teplote ?
Nemáme hodnoty z diagnostiky (blockmap) ?
Kedže sa píše "bola robená" tak servis hodnoty mať musí,ak riešil aj trhanie tak aj log z jazdy...sem s ním
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 24.07.2019 07:27 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Je to veľmi málo km aby sa tak závažné veci riešili.O vstrekovačoch PD na test,radšej to nekomentujem.Pri 210 tis km je bežné že sa do hlavy otlačia vstreky,ale nie v rozsahu aby sa hlava demontovala.Z tohoto predpokladám že sa šachty pre uloženie vstrekov vložkovali ?! Alebo nie ? Pretože potom ten demontáži,sedlám atd vonkoncom nerozumiem.
Kedže tieto trhania sú práve problémy z palivovým systémom tak na 99% spojené by bolo potrebné poznať terajšie hodnoty korekcií,sú sledovateľné aj v záťaži až do 1500ot ,to síce nezahŕňa tie otáčky ktoré sú problémové,ale tendencia vzrastania hodnoty sa zväčša jasne ukáže.
Máme vôbec nejaké hodnoty ?
Kedže tieto trhania sú práve problémy z palivovým systémom tak na 99% spojené by bolo potrebné poznať terajšie hodnoty korekcií,sú sledovateľné aj v záťaži až do 1500ot ,to síce nezahŕňa tie otáčky ktoré sú problémové,ale tendencia vzrastania hodnoty sa zväčša jasne ukáže.
Máme vôbec nejaké hodnoty ?
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 24.07.2019 07:27 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Treba pozrieť v záťaži,tj aspoň od tých 1000 do 1500 s full plynom a na trojke.
Ale tak isto treba pozrieť tlaky tandemu aj vo vracačke. PD neposkytuje v diagnostike veci ako tlak paliva,takže nutne sa musí zistovať meraním tlaku na tandeme a vracačke. Logovanie korekcií zamrzne pri 1500 ot,takže ak sa do tých otáčok ešte nič nejaví tak sa dá logovať už iba BIP vstrekov a elektrické stavy kde by sa malo nepravidelné spalovanie zachytiť.PD je velmi háklivé na bublinky v palive,to sa tiež dá spozorovať v BIP-och,iná stlačitelnosť nafty mení (posúva) čas vstreku.
Ale tak isto treba pozrieť tlaky tandemu aj vo vracačke. PD neposkytuje v diagnostike veci ako tlak paliva,takže nutne sa musí zistovať meraním tlaku na tandeme a vracačke. Logovanie korekcií zamrzne pri 1500 ot,takže ak sa do tých otáčok ešte nič nejaví tak sa dá logovať už iba BIP vstrekov a elektrické stavy kde by sa malo nepravidelné spalovanie zachytiť.PD je velmi háklivé na bublinky v palive,to sa tiež dá spozorovať v BIP-och,iná stlačitelnosť nafty mení (posúva) čas vstreku.
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 24.07.2019 07:27 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
4000 km nedáva nijakú priamu súvislosť.Ak by som to auto riešil,idem systematicky,overím základné veci,hodnoty z diagnostiky a tlaky (tie tam nie sú) a merania čo sa týka dodávky paliva (nízky tlak) Ale hneď aj kontrola tj čo je pod víkom ventilov.Je jedno či niekto robil alebo nerobil a čo robil.Viem ako to má byť,a tak to pozriem či to je tak ako to byť má.Zobrať to doradu je často najrýchlejšia cesta....jedno za druhým, toto má byť takto - je či nie je.Jedno po druhom.Po prvom štarte musí byť ok.Ak je tam desať vecí či päťdesiat je jedno,ak sú všetky v poriadku je v poriadku aj celok a motor ide ako cukrík.Nech urobil ktokoľvek čokoľvek,nikdy sa neverí nikomu,neverí sa dokonca majiteľovi,neverí sa že toto robila hentá dielňa...nezáujem.Rad radom sa preverí,potom sa veciam dá veriť keď ich mám overené.
A chyby sa robia,tak vidím aj blbosť z vložkovaním hlavy.To nič iné nie je pri 210 tis km úplný nezmysel.Presne ako tá kontrola vstrekov.Kopec motorov sa opravuje asi z jutubu,ale keď pozerám tých milion videí,to je jedna väčšia kravina ako druhá,veď sa prezentujú aj úplný idioti.Až by som zavíjal keď vidím čo robia a ako robia,a ešte tú svoju tuposť zverejnia.Potom nečudo že sa opravuje takto (pri 210 tis km) čo je non sens
A chyby sa robia,tak vidím aj blbosť z vložkovaním hlavy.To nič iné nie je pri 210 tis km úplný nezmysel.Presne ako tá kontrola vstrekov.Kopec motorov sa opravuje asi z jutubu,ale keď pozerám tých milion videí,to je jedna väčšia kravina ako druhá,veď sa prezentujú aj úplný idioti.Až by som zavíjal keď vidím čo robia a ako robia,a ešte tú svoju tuposť zverejnia.Potom nečudo že sa opravuje takto (pri 210 tis km) čo je non sens
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 41 neregistrovaných