Seat Alhambra 2,0 TDI kod motora BRT

Diskusia ohľadne vozidiel značky Seat

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

tatko co tu vobec pises ?? mas skusenost s mocovinou v aute ??? alebo mocovinou farara ? volaky som z toho zmateny :-\, mna tdi nezajima, ale farar namna urobil dojem :2f93:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

erik34 napísal:Bol som. Ju pozrieť je ok
Keď zadávatel skonštatoval toto , tak ma napadlo prečo sa vlastne pýta? Myslím, že jeho rozmýšlanie je rovnaké ako zadávatela v tej linkovanej téme. :300f: Takže ano mám skúsenosť , nie s typom motora, ale s typom zadávatela. :4012:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

inzerat bielej ktoru som videl (a preco som sa na nu specificky pytal) ma narazniky s ostrekovacmi xenonov. Auto vsak xenony NEMA.

To znamena ze bolo rozje-naburane na predok pretoze takato kombinacia sa nikdy nevyrabala. Auta bez xenonov nemali ostrekovace ; narazniky ktore mali ostrekovace VZDY MUSELI mat xenony.

Rozpravke o panovi fararovi na dochodku, co s tym jazdil len k lekarovi dvakrat za rok a to iba dole kopcom, tiez neverim.

Som silno presvedceny ze PD nemalo mocovinu, ako prvy som tuto vec spomenul, fachmani mali zareagovat daleko skor nez to trklo mne. Mocovina je najmenej euro5 motory, v pripade Wolcgagenu ktory je vzdy vsade posledny (a najmenej spolahlivy) to bolo prakticky az euro6 a ani jedneho z tychto dvoch veci sa STARY model 2009 2.0tdi nikdy nedozil.

Ako som ti pisal - preco by si sa sral s 2.0tdi ktory je FAKT prieserovy (common rail nikdy nebol v tych starych modeloch pod rokom 2010, ten je v poriadku) ked mozes mat prakticky nepriestrelny 1.9tdi za mensiu cenu ? Bez DPF, nikdy ziadne problemy v meste, pri kratkych studenych jazdach.

Ruky prec od fararovho 2.0tdi. Sharanov je jak nasratych, mas si z coho vyberat. Okrem ineho ich zlahka pozeram aj ja, 2008/2009 najdes za 5500 eur, xenony, ked chces aj koza, 4x4, teraz bola dlho na predaj 2.8cka s LPG (co samozrejme tiez nie je uplne jednoduche ale to je ina diskusia) za 5290eur, nebolo toho certa ze by to fesak predal...

Este raz ti dam vedecky zaver, bez toho ze by som stal pri konkretnom aute : ruky prec od fararovho 2.0tdi. Sharanov je jak nasratych.

A daj konkretnu linku na autorubriku kde pisu o mocovine v Alhambre. Ja som pozrel clanok co som nasiel a nic sa tam nepisalo.
bady555
Príspevky: 215
Dátum registrácie: 12.03.2010 07:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bady555 »

ako PD ako nove auto bolo fajn...ale pride 300.000 km a zacne, tesnenie pod hlavou, zdvihatka, vacka, vybite sedla vstrekov a kazde 1,9 Tdi PD to caka, ked niekto povie ze vrch vydrzi 500.000 km je blud...pritom spodok BLS tiez rad pridiera...ja by som pd uz nechcel, radsej tdi cr tam aspon to motora nesahas, max egr,klapka, obcas vstrek ale nikdy z motora nic nevyleti
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Vrch PD sa robí pri 200t preventívne , spolu s druhými rozvodmi.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

bady555 nepíš o čom nič nevieš.Potom sa šíria voloviny a nepravdy.Ja tie motory robím od čias kedy prvým skončila záruka a začali chodiť,odvtedy tých motorov prešlo rukami nespočítateľne,fotiek z opráv nespočítateľne,datablokov a logov nespočítateľne,ale aj dosť videí z toho niektoré som zverejnil.Vidieť auto dobre po 300 tis km z prenádhernými hodnotami...je normálne.Blud je to čo píšeš a omlúva to jedine že máš zlú nejakú vlastnú skusenosť.A zrovnať PD z jeho nasledovníkom CR je už úplne cez čiaru. Ak niekomu niečo po 300 tis začne (a to ozaj mnohým začne) je to daň za to,že nerobili základné veci ktoré tento motor potrebuje.Niektoré v hodnote 10 e.- (desať) ktoré dostať musí vždy po každých 100 tis km.Musí dostať niečo vždy aj po každých 200 tis (cca 120 .-) Ale nedostane. A tu je základný problém.Motor nič nedostane,je schopný v tragicky zlom stave dožiť aj 500 tis km ešte aj tak,ale už sa ozaj nachádza vo velmi biednom stave. Ja nemám prečo riešiť či niekto nemá poznatky a preto,či ľutoval peniaze,či mal zlého servisáka.Ja rozlišujem len dve veci,dva stavy.Zisti si čo to potrebuje a daj to tomu.Je to minimum peňazí.Ale odmena bude že z toho zlého čo píšeš sa neuskutoční nič a budeš vyškerený od ucha k uchu,bez obáv budeš sadať do auta a užívať si dobrú spotrebu. Z motora vyletí niečo tomu,čo niečo fatálne zanedbal,v živote nie tomu čo stará
Ak je niekto názoru že predsa on sa nemá preč starať atd bla bla,prosím..práve si zvolil kam sa zaradí.Či k tým čo velebia,či k tým čo nenávidia,to nie je o inom. Normálny človek schopný si uvedomiť rozsah nutného nebude riešiť z tých menovaných vecí nič.
Tu to radšej opravím na - kto si zistí čo a kedy má motor dostať (v zásade malé veci),nikdy nebude nič problémové riešiť,takto je to správne.
Za odmenu má motor ktorý je nesmierne jednoduchý,nesmierne dobre diagnostikovateľný,ešte lepšie a lacnejšie opraviteľný,než celá armáda motorov.každý sa rozhodne sám.Aj pri doslova strašlivom zanedbaní nabehne kilometre ktoré sú pre kvantum iných motorov nepredstaviteľné.
erik34
Príspevky: 153
Dátum registrácie: 31.08.2010 15:55
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa erik34 »

mp3turbo napísal:inzerat bielej ktoru som videl (a preco som sa na nu specificky pytal) ma narazniky s ostrekovacmi xenonov. Auto vsak xenony NEMA.

To znamena ze bolo rozje-naburane na predok pretoze takato kombinacia sa nikdy nevyrabala. Auta bez xenonov nemali ostrekovace ; narazniky ktore mali ostrekovace VZDY MUSELI mat xenony.

Rozpravke o panovi fararovi na dochodku, co s tym jazdil len k lekarovi dvakrat za rok a to iba dole kopcom, tiez neverim.

Som silno presvedceny ze PD nemalo mocovinu, ako prvy som tuto vec spomenul, fachmani mali zareagovat daleko skor nez to trklo mne. Mocovina je najmenej euro5 motory, v pripade Wolcgagenu ktory je vzdy vsade posledny (a najmenej spolahlivy) to bolo prakticky az euro6 a ani jedneho z tychto dvoch veci sa STARY model 2009 2.0tdi nikdy nedozil.

Ako som ti pisal - preco by si sa sral s 2.0tdi ktory je FAKT prieserovy (common rail nikdy nebol v tych starych modeloch pod rokom 2010, ten je v poriadku) ked mozes mat prakticky nepriestrelny 1.9tdi za mensiu cenu ? Bez DPF, nikdy ziadne problemy v meste, pri kratkych studenych jazdach.

Ruky prec od fararovho 2.0tdi. Sharanov je jak nasratych, mas si z coho vyberat. Okrem ineho ich zlahka pozeram aj ja, 2008/2009 najdes za 5500 eur, xenony, ked chces aj koza, 4x4, teraz bola dlho na predaj 2.8cka s LPG (co samozrejme tiez nie je uplne jednoduche ale to je ina diskusia) za 5290eur, nebolo toho certa ze by to fesak predal...

Este raz ti dam vedecky zaver, bez toho ze by som stal pri konkretnom aute : ruky prec od fararovho 2.0tdi. Sharanov je jak nasratych.

A daj konkretnu linku na autorubriku kde pisu o mocovine v Alhambre. Ja som pozrel clanok co som nasiel a nic sa tam nepisalo.
Ahoj tak pýtal som sa známeho čo má Sharan 2009 kod BRT dolieva každých 160 tis 4 litre močovinu do regenerácie DPF čiže je to pravda
Autorubik tiež píše že sa dolieva 4 litre aditíva močoviny do DPF na regeneráciu máš to jasne napísané pri sharane motory 2,0 TDI DPF
Pýtal som sa známeho či mal so sharanoch problémy keďže má ten motor povedal že nikdy nič vazne nemal má nabehaných 370 tisíc okrem dolievanie spomínanej mocoviny aditíva a bežnej údržby auta tak neviem o čom tu píšete toho človeka čo to predáva poznám burany nebol a xenony boli vymenene za klasické auto je v dobrom technicko aj optickom stave ak tak nebolo tak asi ťažko by urobil pred mesiacom Emisnú a STK :3020:
Naposledy upravil/-a erik34 v 12.01.2020 11:16, upravené celkom 1 krát.
erik34
Príspevky: 153
Dátum registrácie: 31.08.2010 15:55
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa erik34 »

Ale nehádam sa 1,9 TDi boli lepšie a najmenej poruchové to je pravda
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

asi ťažko by urobil pred mesiacom Emisnú a STK
možno lahko len draho, sme na slovensku :40bd: A meniť xenony za klasiku tak to je ešte lepšie ako tá o farárovi.
Zamotávaš sa v zdôvodňovaní a ospravedlňovaní toho , že to auto proste chceš. :4012:
Ja som auto chcel , tak som prišiel vyplatil, bez toho aby som v ňom sedel, bez toho aby som otvoril kapotu a jazdím. :40bd:
Ak niečo chcem tak si to kúpim aj keď je to nezmysel, z rovnakého dôvodu sa ženíme a vydávame.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

mhlavaty napísal:Tu to radšej opravím na - kto si zistí čo a kedy má motor dostať (v zásade malé veci),nikdy nebude nič problémové riešiť,takto je to správne.
Sám si minule písal, že tieto veci sa dajú zistiť až keď má štatisticky významné množstvo takých motorov nabehaných šatisticky významný počet kilometrov. Lenže potom si to buď a) človek kúpi ako nové a zistiť nemá čo ani odkiaľ alebo b) kúpi to ako jazdenku s x kilometrami kedy už môže byť na niektoré veci jednoducho neskoro. Takže nie všetci sú hlupáci len preto, že to ty povieš...
erik34
Príspevky: 153
Dátum registrácie: 31.08.2010 15:55
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa erik34 »

oco13 napísal:
asi ťažko by urobil pred mesiacom Emisnú a STK
možno lahko len draho, sme na slovensku :40bd: A meniť xenony za klasiku tak to je ešte lepšie ako tá o farárovi.
Zamotávaš sa v zdôvodňovaní a ospravedlňovaní toho , že to auto proste chceš. :4012:
Ja som auto chcel , tak som prišiel vyplatil, bez toho aby som v ňom sedel, bez toho aby som otvoril kapotu a jazdím. :40bd:
Ak niečo chcem tak si to kúpim aj keď je to nezmysel, z rovnakého dôvodu sa ženíme a vydávame.
Vazne to by si sa divil jak vyhadzujú auta hlavne koli emisnej nové auta moju s tým problém auto bolo na emisnej protokol z emisnej ukázal že Alhambra má dobre hodnoty tak neviem jasne 1,9 TDi je lepšia nemáme sa o čom baviť ja som len chcel vedieť názor na BRT to je celé nič viac nič menej
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

asi som tu sam co cakam na fotku farara s touto alhambrou ? dajme hlasovat :zg282:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

erik, co ti brani v tej kupe toho auta???
Od coho tato tema???
Vsetko mas zistene, overene, poznas majitela, poznas auto, peniaze mas, s TDi skusenosti mas dlhodobe, tak co riesis???
Kup to a hotovo ked ho chces.
Nekupis ty, kupi niekto iny, lebo vzdy sa niekto najde.
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Musím citovať sám seba, lebo to stále platí
Zamotávaš sa v zdôvodňovaní a ospravedlňovaní toho , že to auto proste chceš.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

cicmanec napísal:
mhlavaty napísal:Tu to radšej opravím na - kto si zistí čo a kedy má motor dostať (v zásade malé veci),nikdy nebude nič problémové riešiť,takto je to správne.
Sám si minule písal, že tieto veci sa dajú zistiť až keď má štatisticky významné množstvo takých motorov nabehaných šatisticky významný počet kilometrov. Lenže potom si to buď a) človek kúpi ako nové a zistiť nemá čo ani odkiaľ alebo b) kúpi to ako jazdenku s x kilometrami kedy už môže byť na niektoré veci jednoducho neskoro. Takže nie všetci sú hlupáci len preto, že to ty povieš...

Keby si si odpustil poslednú vetu,by som napísal iba - súhlas

Kedže veci smerujú zase nepatričným smerom a potrebné sa povedalo ...loock

Návrat na "Seat fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných