Seat Alhambra 2,0 TDI kod motora BRT
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Keď zadávatel skonštatoval toto , tak ma napadlo prečo sa vlastne pýta? Myslím, že jeho rozmýšlanie je rovnaké ako zadávatela v tej linkovanej téme. Takže ano mám skúsenosť , nie s typom motora, ale s typom zadávatela.erik34 napísal:Bol som. Ju pozrieť je ok
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
inzerat bielej ktoru som videl (a preco som sa na nu specificky pytal) ma narazniky s ostrekovacmi xenonov. Auto vsak xenony NEMA.
To znamena ze bolo rozje-naburane na predok pretoze takato kombinacia sa nikdy nevyrabala. Auta bez xenonov nemali ostrekovace ; narazniky ktore mali ostrekovace VZDY MUSELI mat xenony.
Rozpravke o panovi fararovi na dochodku, co s tym jazdil len k lekarovi dvakrat za rok a to iba dole kopcom, tiez neverim.
Som silno presvedceny ze PD nemalo mocovinu, ako prvy som tuto vec spomenul, fachmani mali zareagovat daleko skor nez to trklo mne. Mocovina je najmenej euro5 motory, v pripade Wolcgagenu ktory je vzdy vsade posledny (a najmenej spolahlivy) to bolo prakticky az euro6 a ani jedneho z tychto dvoch veci sa STARY model 2009 2.0tdi nikdy nedozil.
Ako som ti pisal - preco by si sa sral s 2.0tdi ktory je FAKT prieserovy (common rail nikdy nebol v tych starych modeloch pod rokom 2010, ten je v poriadku) ked mozes mat prakticky nepriestrelny 1.9tdi za mensiu cenu ? Bez DPF, nikdy ziadne problemy v meste, pri kratkych studenych jazdach.
Ruky prec od fararovho 2.0tdi. Sharanov je jak nasratych, mas si z coho vyberat. Okrem ineho ich zlahka pozeram aj ja, 2008/2009 najdes za 5500 eur, xenony, ked chces aj koza, 4x4, teraz bola dlho na predaj 2.8cka s LPG (co samozrejme tiez nie je uplne jednoduche ale to je ina diskusia) za 5290eur, nebolo toho certa ze by to fesak predal...
Este raz ti dam vedecky zaver, bez toho ze by som stal pri konkretnom aute : ruky prec od fararovho 2.0tdi. Sharanov je jak nasratych.
A daj konkretnu linku na autorubriku kde pisu o mocovine v Alhambre. Ja som pozrel clanok co som nasiel a nic sa tam nepisalo.
To znamena ze bolo rozje-naburane na predok pretoze takato kombinacia sa nikdy nevyrabala. Auta bez xenonov nemali ostrekovace ; narazniky ktore mali ostrekovace VZDY MUSELI mat xenony.
Rozpravke o panovi fararovi na dochodku, co s tym jazdil len k lekarovi dvakrat za rok a to iba dole kopcom, tiez neverim.
Som silno presvedceny ze PD nemalo mocovinu, ako prvy som tuto vec spomenul, fachmani mali zareagovat daleko skor nez to trklo mne. Mocovina je najmenej euro5 motory, v pripade Wolcgagenu ktory je vzdy vsade posledny (a najmenej spolahlivy) to bolo prakticky az euro6 a ani jedneho z tychto dvoch veci sa STARY model 2009 2.0tdi nikdy nedozil.
Ako som ti pisal - preco by si sa sral s 2.0tdi ktory je FAKT prieserovy (common rail nikdy nebol v tych starych modeloch pod rokom 2010, ten je v poriadku) ked mozes mat prakticky nepriestrelny 1.9tdi za mensiu cenu ? Bez DPF, nikdy ziadne problemy v meste, pri kratkych studenych jazdach.
Ruky prec od fararovho 2.0tdi. Sharanov je jak nasratych, mas si z coho vyberat. Okrem ineho ich zlahka pozeram aj ja, 2008/2009 najdes za 5500 eur, xenony, ked chces aj koza, 4x4, teraz bola dlho na predaj 2.8cka s LPG (co samozrejme tiez nie je uplne jednoduche ale to je ina diskusia) za 5290eur, nebolo toho certa ze by to fesak predal...
Este raz ti dam vedecky zaver, bez toho ze by som stal pri konkretnom aute : ruky prec od fararovho 2.0tdi. Sharanov je jak nasratych.
A daj konkretnu linku na autorubriku kde pisu o mocovine v Alhambre. Ja som pozrel clanok co som nasiel a nic sa tam nepisalo.
-
- Príspevky: 215
- Dátum registrácie: 12.03.2010 07:17 Zdieľať na Facebook
ako PD ako nove auto bolo fajn...ale pride 300.000 km a zacne, tesnenie pod hlavou, zdvihatka, vacka, vybite sedla vstrekov a kazde 1,9 Tdi PD to caka, ked niekto povie ze vrch vydrzi 500.000 km je blud...pritom spodok BLS tiez rad pridiera...ja by som pd uz nechcel, radsej tdi cr tam aspon to motora nesahas, max egr,klapka, obcas vstrek ale nikdy z motora nic nevyleti
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
bady555 nepíš o čom nič nevieš.Potom sa šíria voloviny a nepravdy.Ja tie motory robím od čias kedy prvým skončila záruka a začali chodiť,odvtedy tých motorov prešlo rukami nespočítateľne,fotiek z opráv nespočítateľne,datablokov a logov nespočítateľne,ale aj dosť videí z toho niektoré som zverejnil.Vidieť auto dobre po 300 tis km z prenádhernými hodnotami...je normálne.Blud je to čo píšeš a omlúva to jedine že máš zlú nejakú vlastnú skusenosť.A zrovnať PD z jeho nasledovníkom CR je už úplne cez čiaru. Ak niekomu niečo po 300 tis začne (a to ozaj mnohým začne) je to daň za to,že nerobili základné veci ktoré tento motor potrebuje.Niektoré v hodnote 10 e.- (desať) ktoré dostať musí vždy po každých 100 tis km.Musí dostať niečo vždy aj po každých 200 tis (cca 120 .-) Ale nedostane. A tu je základný problém.Motor nič nedostane,je schopný v tragicky zlom stave dožiť aj 500 tis km ešte aj tak,ale už sa ozaj nachádza vo velmi biednom stave. Ja nemám prečo riešiť či niekto nemá poznatky a preto,či ľutoval peniaze,či mal zlého servisáka.Ja rozlišujem len dve veci,dva stavy.Zisti si čo to potrebuje a daj to tomu.Je to minimum peňazí.Ale odmena bude že z toho zlého čo píšeš sa neuskutoční nič a budeš vyškerený od ucha k uchu,bez obáv budeš sadať do auta a užívať si dobrú spotrebu. Z motora vyletí niečo tomu,čo niečo fatálne zanedbal,v živote nie tomu čo stará
Ak je niekto názoru že predsa on sa nemá preč starať atd bla bla,prosím..práve si zvolil kam sa zaradí.Či k tým čo velebia,či k tým čo nenávidia,to nie je o inom. Normálny človek schopný si uvedomiť rozsah nutného nebude riešiť z tých menovaných vecí nič.
Tu to radšej opravím na - kto si zistí čo a kedy má motor dostať (v zásade malé veci),nikdy nebude nič problémové riešiť,takto je to správne.
Za odmenu má motor ktorý je nesmierne jednoduchý,nesmierne dobre diagnostikovateľný,ešte lepšie a lacnejšie opraviteľný,než celá armáda motorov.každý sa rozhodne sám.Aj pri doslova strašlivom zanedbaní nabehne kilometre ktoré sú pre kvantum iných motorov nepredstaviteľné.
Ak je niekto názoru že predsa on sa nemá preč starať atd bla bla,prosím..práve si zvolil kam sa zaradí.Či k tým čo velebia,či k tým čo nenávidia,to nie je o inom. Normálny človek schopný si uvedomiť rozsah nutného nebude riešiť z tých menovaných vecí nič.
Tu to radšej opravím na - kto si zistí čo a kedy má motor dostať (v zásade malé veci),nikdy nebude nič problémové riešiť,takto je to správne.
Za odmenu má motor ktorý je nesmierne jednoduchý,nesmierne dobre diagnostikovateľný,ešte lepšie a lacnejšie opraviteľný,než celá armáda motorov.každý sa rozhodne sám.Aj pri doslova strašlivom zanedbaní nabehne kilometre ktoré sú pre kvantum iných motorov nepredstaviteľné.
-
- Príspevky: 153
- Dátum registrácie: 31.08.2010 15:55
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Ahoj tak pýtal som sa známeho čo má Sharan 2009 kod BRT dolieva každých 160 tis 4 litre močovinu do regenerácie DPF čiže je to pravdamp3turbo napísal:inzerat bielej ktoru som videl (a preco som sa na nu specificky pytal) ma narazniky s ostrekovacmi xenonov. Auto vsak xenony NEMA.
To znamena ze bolo rozje-naburane na predok pretoze takato kombinacia sa nikdy nevyrabala. Auta bez xenonov nemali ostrekovace ; narazniky ktore mali ostrekovace VZDY MUSELI mat xenony.
Rozpravke o panovi fararovi na dochodku, co s tym jazdil len k lekarovi dvakrat za rok a to iba dole kopcom, tiez neverim.
Som silno presvedceny ze PD nemalo mocovinu, ako prvy som tuto vec spomenul, fachmani mali zareagovat daleko skor nez to trklo mne. Mocovina je najmenej euro5 motory, v pripade Wolcgagenu ktory je vzdy vsade posledny (a najmenej spolahlivy) to bolo prakticky az euro6 a ani jedneho z tychto dvoch veci sa STARY model 2009 2.0tdi nikdy nedozil.
Ako som ti pisal - preco by si sa sral s 2.0tdi ktory je FAKT prieserovy (common rail nikdy nebol v tych starych modeloch pod rokom 2010, ten je v poriadku) ked mozes mat prakticky nepriestrelny 1.9tdi za mensiu cenu ? Bez DPF, nikdy ziadne problemy v meste, pri kratkych studenych jazdach.
Ruky prec od fararovho 2.0tdi. Sharanov je jak nasratych, mas si z coho vyberat. Okrem ineho ich zlahka pozeram aj ja, 2008/2009 najdes za 5500 eur, xenony, ked chces aj koza, 4x4, teraz bola dlho na predaj 2.8cka s LPG (co samozrejme tiez nie je uplne jednoduche ale to je ina diskusia) za 5290eur, nebolo toho certa ze by to fesak predal...
Este raz ti dam vedecky zaver, bez toho ze by som stal pri konkretnom aute : ruky prec od fararovho 2.0tdi. Sharanov je jak nasratych.
A daj konkretnu linku na autorubriku kde pisu o mocovine v Alhambre. Ja som pozrel clanok co som nasiel a nic sa tam nepisalo.
Autorubik tiež píše že sa dolieva 4 litre aditíva močoviny do DPF na regeneráciu máš to jasne napísané pri sharane motory 2,0 TDI DPF
Pýtal som sa známeho či mal so sharanoch problémy keďže má ten motor povedal že nikdy nič vazne nemal má nabehaných 370 tisíc okrem dolievanie spomínanej mocoviny aditíva a bežnej údržby auta tak neviem o čom tu píšete toho človeka čo to predáva poznám burany nebol a xenony boli vymenene za klasické auto je v dobrom technicko aj optickom stave ak tak nebolo tak asi ťažko by urobil pred mesiacom Emisnú a STK
Naposledy upravil/-a erik34 v 12.01.2020 11:16, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 153
- Dátum registrácie: 31.08.2010 15:55
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
možno lahko len draho, sme na slovensku A meniť xenony za klasiku tak to je ešte lepšie ako tá o farárovi.asi ťažko by urobil pred mesiacom Emisnú a STK
Zamotávaš sa v zdôvodňovaní a ospravedlňovaní toho , že to auto proste chceš.
Ja som auto chcel , tak som prišiel vyplatil, bez toho aby som v ňom sedel, bez toho aby som otvoril kapotu a jazdím.
Ak niečo chcem tak si to kúpim aj keď je to nezmysel, z rovnakého dôvodu sa ženíme a vydávame.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
Sám si minule písal, že tieto veci sa dajú zistiť až keď má štatisticky významné množstvo takých motorov nabehaných šatisticky významný počet kilometrov. Lenže potom si to buď a) človek kúpi ako nové a zistiť nemá čo ani odkiaľ alebo b) kúpi to ako jazdenku s x kilometrami kedy už môže byť na niektoré veci jednoducho neskoro. Takže nie všetci sú hlupáci len preto, že to ty povieš...mhlavaty napísal:Tu to radšej opravím na - kto si zistí čo a kedy má motor dostať (v zásade malé veci),nikdy nebude nič problémové riešiť,takto je to správne.
-
- Príspevky: 153
- Dátum registrácie: 31.08.2010 15:55
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Vazne to by si sa divil jak vyhadzujú auta hlavne koli emisnej nové auta moju s tým problém auto bolo na emisnej protokol z emisnej ukázal že Alhambra má dobre hodnoty tak neviem jasne 1,9 TDi je lepšia nemáme sa o čom baviť ja som len chcel vedieť názor na BRT to je celé nič viac nič menejoco13 napísal:možno lahko len draho, sme na slovensku A meniť xenony za klasiku tak to je ešte lepšie ako tá o farárovi.asi ťažko by urobil pred mesiacom Emisnú a STK
Zamotávaš sa v zdôvodňovaní a ospravedlňovaní toho , že to auto proste chceš.
Ja som auto chcel , tak som prišiel vyplatil, bez toho aby som v ňom sedel, bez toho aby som otvoril kapotu a jazdím.
Ak niečo chcem tak si to kúpim aj keď je to nezmysel, z rovnakého dôvodu sa ženíme a vydávame.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
cicmanec napísal:Sám si minule písal, že tieto veci sa dajú zistiť až keď má štatisticky významné množstvo takých motorov nabehaných šatisticky významný počet kilometrov. Lenže potom si to buď a) človek kúpi ako nové a zistiť nemá čo ani odkiaľ alebo b) kúpi to ako jazdenku s x kilometrami kedy už môže byť na niektoré veci jednoducho neskoro. Takže nie všetci sú hlupáci len preto, že to ty povieš...mhlavaty napísal:Tu to radšej opravím na - kto si zistí čo a kedy má motor dostať (v zásade malé veci),nikdy nebude nič problémové riešiť,takto je to správne.
Keby si si odpustil poslednú vetu,by som napísal iba - súhlas
Kedže veci smerujú zase nepatričným smerom a potrebné sa povedalo ...loock
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných