Renault Kangoo maxi 1.5dci 63kw nafta

Diskusia ohľadne vozidiel značky Renault

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

tomo777
Príspevky: 47
Dátum registrácie: 21.09.2012 22:21
Zdieľať na Facebook

Renault Kangoo maxi 1.5dci 63kw nafta

Príspevok od používateľa tomo777 »

Dobry den,

Chcel by som Vas pekne poprosit o radu. S hore uvedenym vozidlom su nasledovne problemy. Auto v niznych teplotach ked mrzne uz aj pri -2 stupna zle chyta, dalej na volnobehu obcas vynechy zacuka ako keby si doslova odpľulo.
Specifikujem:
R.v. 2011,
Km: 226 000km skutocnych
Kod motora: K9K B8
Olej a filtre: pravidelna vymena co 15 000 km, Zhavice a zhaviace rele vymenene nefungovalo
Baterka nova, Nafta shell, Aditivum som skusal, cistic vstrekovacov do nafty takisto...
PS: da sa dodatocne domontovat tempomat?


Vdaka ra rady a za Vas cas
tomo777
Príspevky: 47
Dátum registrácie: 21.09.2012 22:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tomo777 »

Popravde skusal som aj ine pumpy no vysledok uplne ten isty. Diagnostika neukszuje nic a aj cez STK to v pohode preslo. Skor si myslime ze to hudu vstrekovace lebo maju velmi odlisne korekcie. Pockam, kym sa tu nenajde este nejaka rada. S tym tempomatom neviete ci sa da namontovat?

Vdaka
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Toto je ten problem…
Diagnostika neukazuje nic, no hned za tym napises, ze korekcie vstrekovacov su velmi odlisne…
Ked sa naposledy menil palivovy filter, neboli tam pilinky?
Diagnostika neni iba o najdeni a zmazani chybovych hlaseni, sluzi predovsetkym na ziskanie a porovnavanie hodnot, velicin.
Tam je pekne vidno, aky tlak je na rampe pri starte, ako sa sprava, ako je na tom EGR atd.
A naozaj sa taketo veci nedaju riesit cez internet, je tam hodne premennych ktore je potrebne vidiet, overit, az potom mozno nieco menit, opravovat.
Nechcem ta s tym tlacit do autorizovaneho servisu, ale je potrebne si uvedomit, ze oni tam naozaj maju velmi slusne vybavenie, diagnostiku s podporou atd. A podla toho co viem, tak ani ceny nemaju zle. Budes s tym chodit kade, tade, platit blbosti, menit nepotrebne, stracat cas, tak v tom pripade je ten autorizak vyhodnejsi. Netvrdim, ze su vsemohuci, ze su 100% neomylni, avsak pride mi to, ako najlepsia alternativa. Rozhodnutie je vsak na tebe.
tomo777
Príspevky: 47
Dátum registrácie: 21.09.2012 22:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tomo777 »

Diagnostika chyby nevypisuje. Korekcie su odlisne a este sme nestudovali ake maju byt. Palivovy menim pravidelne a piliny tam neboli lebo si davam zalezat na takychto veciach. Kazdopadne budem musiet navstivit autorizak
easyridersvk
Príspevky: 710
Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa easyridersvk »

na mojom cliu s podobnym motorom ale 74kW z 2004teho bol podobny problem a repasovali sa trysky mechanicka cast. bolo to pri 175tisic km. treba prepady porovnat ale nemam sajnu kolko je este ok. este mozte odsledovat bublinky vo vratnej vetve co ide spaat do nadrze. ak ide jedna za druhou tak je nieco na odchode.
compaq25
Príspevky: 75
Dátum registrácie: 09.08.2009 13:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa compaq25 »

Ahoj mam kangoo 1,5dci sice mam verziu 80kW, mamm ho od novoty momentalne najazdene 280000km , doteraz som menil iba olej a filtre nebol snim ziadny problem.Samozrejme boli repasovane napravy uz aj 2krat ale to je normalne na nasich cestach...

Ale k veci mne diagnostika teraz ukazala porucha vstrekovaca na 3 valci , auto ide normalne este bez problemov. Starty ked je pod nulou su dobre chyta na druhu otacku... horsie je to so startami nad nulou okolo +5-7 stupnov, tazsie chyta, to musi pretocit motor aj 4 az 5krat.

Inak vyhradne tankujem od novoty naftu s OMV -obycajnu nie tu premiovu ,nic ine...
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> Korekcie su odlisne a este sme nestudovali ake maju byt.

idealne nulove.
Vcelku vtipne by bolo napojit osciloskop na tie vstreky samozrejme individualne a kukat priebeh prudovych spiciek v priebehu casu :

https://www.snapon.com/diagnostics/uk/n ... rent-tests

taketo veci povedia o vstrekovacoch a ich elektronicky ovladanej casti stokrat viac ako samotne korekcne davky. Vlastne nie stokrat, nekonecne vela krat... uz potom k tomu len doplnujuce testy ako napr. spomenute prepady (kazdy individualne samozrejme) a pri fyzickom vybrati rozprasovacia vzorka na prislusnej stolici (zariadeni ako napr. Hartridge) - ale tieto dve veci prakticky spolahlivo prezradia prudove priebehy na osciloskope.
Napísať odpoveď

Návrat na "Renault fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných