Seat Alhambra 2,0 TDI kod motora BRT

Diskusia ohľadne vozidiel značky Seat

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

erik34
Príspevky: 153
Dátum registrácie: 31.08.2010 15:55
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Seat Alhambra 2,0 TDI kod motora BRT

Príspevok od používateľa erik34 »

Pozdravujem mám záujem kúpiť Seat Alhambru. Jeden pán má Alhambru 2009 s kódom BRT. Hovoril že s ním je nad mieru spokojný auto má 30 tis km bez poruchy. Chcem sa spytat majú tie auta DPF filter vraj niektoré majú niektoré nie vraj sa tam pri verziách s DPF známy má sharana s tým motorom a dopĺňa močovinu po 160 tis a je to vraj 8V nie tak kazový ako 16V. Chcem sa spytat na jeho spoľahlivosť a možno nejaké chyby čo mal .

PÍŠTE MI LEN TÍ, ČO S TÝM MOTOROM MÁTE SKÚSENOSTI
Ďakujem za pochopenie a info
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

BRT môže DPF mať alternatívne,tj podla trhu a požiadavky.Teda aj nemusí.
Klasický jednoduchý 8 ventilový pumpáč pred ktorým nie je dôvod uhnúť.Vo verzii bez filtra je to dobrá voľba ktorá nesklame.Ak dostane nutnú údržbu načas tak aj nekonečný a nesmierne spolahlivý.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> Vo verzii bez filtra je to dobrá voľba ktorá nesklame.

takze predsalen by sa nasiel dovod uhnut.

PD motory (trojpismenkove kody motorov su PD, stvorpismenkove su commonrailiky) si NIKDY DOBRE NEROZUMELI s DPF. Dokonca az tak zle, ze v priebehu osmych mesiacov automobilka urobila STYRI verzie software a TOTALNE ZASTAVILA VYROBU. Nepamatam si ktory to bol rok, ale samozrejme volakde zo zaciatku serie, teda 2007, 2008, nieco na ten sposob.

Prave pritomnost DPF je extremne dolezity dovod preco uhnut tomuto motoru. Masinka je 10 rokov stara, tieto stroje boli castokrat pouzivane ako dialnicne stíhačky, prevazali opatrovatelky po celej Europe - vid moj kus ktory mal najazdenych 890.000km ked som ho kupoval pred 10 rokmi - a preto treba davat pozor aj na povod.

Moj nazor : uhni sa Sharanu 2.0tdi do ktoreho majitel nalieva močovinu :) dost silno sa uhni. Ani nemusim vediet kolko ma najazdenych kilometrov a kde jazdilo (prevazne mesto / prevazne dialnica) pretoze namiesto velmi otazneho 2.0tdi mozes za MENSIE peniaze kupit z rovnakeho rocnika a v rovnakej vybave 1.9tdi kde pri 96kW/110kW verzii nebudes mat absolutne ziadny nedostatok vykonu. Ano, 1.9tdi existovalo aj 110kW a hlada sa strasne tazko. Da sa jednoducho nacipovat na 140kW a na suchom potvrchu na trojke hrabe.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Prítomnosť filtra znamená automaticky plus jeden emisný systém.Aj keď by s ním neboli vôbec starosti (suchý systém,nič sa nedolieva) tak jeden pribudne.To je včas zachytiť nutnosť čistenia filtra a logicky má aj ten životnosť a teda časom si vyžiada svoj náklad.Aj keď je to pri km aké väčšina ľudí nikdy nenajazdí.Kým je na výber medzi medzi osemventilovými,vždy sa oplatí uprednostniť 1,9-ku. Vo verzii ARL (110 kW) je to agilné až moc.S čipom hotový blázon ktorý v naozaj hrabe aj po pridaní plynu v 50-60 km rýchlosti !!! aj na suchom asfalte.Je to jeden z dôvodov prečo to mladý hladajú pretože to nemá hranice pre úpravy. Ale prvý dôvod je vždy jednoduchosť a spolahlivosť.Životnosť už závisí od údržby,pri dobrej milion nerobí problém.V polovici toho má motor parametre nového.
erik34
Príspevky: 153
Dátum registrácie: 31.08.2010 15:55
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa erik34 »

mp3turbo napísal:>> Vo verzii bez filtra je to dobrá voľba ktorá nesklame.

takze predsalen by sa nasiel dovod uhnut.

PD motory (trojpismenkove kody motorov su PD, stvorpismenkove su commonrailiky) si NIKDY DOBRE NEROZUMELI s DPF. Dokonca az tak zle, ze v priebehu osmych mesiacov automobilka urobila STYRI verzie software a TOTALNE ZASTAVILA VYROBU. Nepamatam si ktory to bol rok, ale samozrejme volakde zo zaciatku serie, teda 2007, 2008, nieco na ten sposob.

Prave pritomnost DPF je extremne dolezity dovod preco uhnut tomuto motoru. Masinka je 10 rokov stara, tieto stroje boli castokrat pouzivane ako dialnicne stíhačky, prevazali opatrovatelky po celej Europe - vid moj kus ktory mal najazdenych 890.000km ked som ho kupoval pred 10 rokmi - a preto treba davat pozor aj na povod.

Moj nazor : uhni sa Sharanu 2.0tdi do ktoreho majitel nalieva močovinu :) dost silno sa uhni. Ani nemusim vediet kolko ma najazdenych kilometrov a kde jazdilo (prevazne mesto / prevazne dialnica) pretoze namiesto velmi otazneho 2.0tdi mozes za MENSIE peniaze kupit z rovnakeho rocnika a v rovnakej vybave 1.9tdi kde pri 96kW/110kW verzii nebudes mat absolutne ziadny nedostatok vykonu. Ano, 1.9tdi existovalo aj 110kW a hlada sa strasne tazko. Da sa jednoducho nacipovat na 140kW a na suchom potvrchu na trojke hrabe.
Mp3 turbo aj Alhambry mali močovinu tak ako Sharany myslím BRT alebo Alhambre sa to netykali a čo sa týka šesť Hran v olejovej vani ako je to. Odporúčal by si mi Alhambru s kódom BRT aj keď má DPF filter ( len dúfam že ak má Alhambra nemusím dolievať močovinu tak ako do Sharana daj mi vedieť ďakujem Ešte podotknem auto má 255 tis km bolo dovezené z Nemecka mal to farár a potom si to priniesol Pán ktorý s tým jazdi cca 2 roky a deti mu už dorástli takze take auto už nepotrebuje. Vozidlo sa využíva v rodine nakoľko rodina je viac početná preto je to tak auto je v peknom stave
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

Sharan aj Alhambra su motoricky absolutne identicke vozy. Uprimne - kedze sa 2.0tdi vyhybam, nemam istotu ale sa mi velmi silno zda ze mocovinu tieto vozy nemali.

Nechcem klamat, ale v roku 2009 tam bol 2.0tdi motor ktory o mocovine hadam ani nesnival. Este v roku 2013/2014 nemali zdaleka vsetky VW mocovinu, nieze v roku 2009... si si uplne isty ze tam dolieva mocovinu ?? Ked nad tym rozmyslam, neexistoval jediny PD motor kde by sa liala mocovina - to bola vysada vyhradne commonrail modelov generacie euro5 (tusim) a urcite euro6 o com samozrejme 2009 sharan nema sancu ani snivat.

255.000km moze byt len vymyslenych, uz ked pocujem farara tak PanBozko ta ochranuj. Moze to byt pravda ale zhusta zdaleka nemusi...
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

....bolo dovezené z Nemecka mal to farár.... :4012:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ale pozor, to nebol obycajny farar - to bol farar na dochodku !!

Pockame na vyjadrenie autora temy. Mam doplnujucu otazku - je to ta biela potvora z Trebisova za 4200 eur ?
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
erik34
Príspevky: 153
Dátum registrácie: 31.08.2010 15:55
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa erik34 »

Mp3 turbo presne áno je to ta biela odkiaľ vieš ??? Bol som. Ju pozrieť je ok ináč močovinu dáva známy do sharana má 2009 2,0 TDi tiež BRT
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ak niekto na PD jazdí farár štýlom dlhé roky,tak radšej to auto obídte.Ten štýl tie autá zabíja
PD nikdy močovinu nemalo,proste nikdy
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Mocovina rovna sa SCR katalyzator toho sa PD nedozilo.
erik34
Príspevky: 153
Dátum registrácie: 31.08.2010 15:55
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa erik34 »

M hlavatý
Ale áno malo močovinu ak mi neveríš cekni si www.autorubik.sk tam to máš o alhambrach a sharanoch písané jedine čo 2,0 TDi nerobili boli galaxy do 2005
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Motor BRT a nejaka mocovina? Asi nie, pokial viem. Kebyze to tak je, tak by to bolo este ako tak OK. Tu v spominanom sa dolieva SATACEN, vsak???
Inak, BRT je klasika, pohon olejoveho cerpadla, vyvazovaky, DPF a dalsie klasicke problemy.
Ze to mal Panko Farar aby vozil svoje deti do skoly, ci co?
Terajsi majitel velmi spokojny, len za 2 roky mu deti odrastli, tak sa toho chce zbavit…
No nic, idem spat, rozpravku som si uz precital…
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Odporúčam zadávatelovi pre istotu ešte prečítať aj túto tému odstupenie-od-kupnej-zmluvy-slovenska-k ... 76834.html
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť

Návrat na "Seat fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných