Audi A4 2.0 TDI 105kw , CAGA , 2009 - kontrolka zhavenia

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

maskac123
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 29.12.2019 10:58
Zdieľať na Facebook

Audi A4 2.0 TDI 105kw , CAGA , 2009 - kontrolka zhavenia

Príspevok od používateľa maskac123 »

Zdravím , začínam byť naozaj zúfalý , vedel by mi niekto poradiť , najlepšie z vlastnej skúsenosti alebo skúsenosti niekoho známeho . Ide o to že pred dvomi mesiacmi sa mi pokazila moja fešanda ( A4 2.0 TDI 105kw) nasledovala výmena olejového čerpadla , filtra , vysokotlakeho čerpadla , palivového filtra a malo byť po všetkom , pred pár dňami som dostal zo servisu “opravené auto” po prvej jazde nádherná auto parádny výkon super zvuk , lepšie ako keď som ho pred rokom kupoval ale ,,,, po cca 200 kilometroch počas jazdy začala blikať kontrolka žhavenia , tak teda odstavil som auto na najbližšom mieste a rozmýšľal čo sa deje v servise mi povedali že urobili skúšobnú jazdu a auto je celkom v poriadku , no nebudem tam stáť tak som naštartoval kontrolka nikde všetko v poriadku tak idem ďalej , nasledujúce dni sa mi kontrolka začala objavovať tesne po štarte , väčšinou stačilo motor po minúte vypnúť a za 2 -3 minuty zas naštartovať a problem zmizol . No to mi tiež nedalo tak som dva dni do zozadu dal vymeniť nové zhavice , posledný v rade bol takpovediac problémový nakoľko nedoliehal do sedla a spaliny unikali hore zhavicom ,,,, no po výmene dali auto na diagnostiku nikde žiadna chyba všetko ok. Nasledovalo asi dalších 100 kilometrov , a kontrolka zhavenia sa zas objavila po štarte. Neviem čo mám podozrievať ako vinníka možno by mohol byť problem aj v elektrike , každopádne ak má niekto z vás podobne alebo rovnaké skúsenosti budem veľmi rad sk by ste sa podelili o niake riešenie alebo radu .
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Napisal si zbytocny roman,ale hlavnu vetu si vynechal.Co ukazala diagnostika????
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Menilo sa spustu veci a vzhladom na opis to nebolo len tak…
Preco sa auto nevrati tam, kde ho opravovali? Oni predsa musia vediet, co a preco menili, aky tam bol sled udalosti atd…
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nechaj si skontrolovať aj prípoje na samotné žhaviče.Ak už si mal šťastie že sa žhaviče dali všetky vybrať,tak nech sa to ďalej nebabre.Ja na Tvojom mieste by som išiel do inej dielne,trocha lepšej,nech znova vyberú žhaviče von,frézkou začistia konus,vyčistia dutinu a prečistia závit a plus nech dobre skontrolujú prechodový odpor na prípoji.RJ ak zaznamená zvýšený odpor bude nahadzovať závadu každým štartom.Ale zápis (freeze frame) bude obsahovať údaje z ktorých vyplýva že sa to deje pri štarte. Nezatesnený žhavič sa vie tak napiecť že von ho dostať je za cenu demontáže hlavy alebo kvanta hodín trápenia
undertaker007
Príspevky: 257
Dátum registrácie: 01.05.2013 11:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa undertaker007 »

Zmerať napríklad prechodový odpor sa jednoznačne dá aj so založenými žhavičmi a kvôli elektrickému meraniu by som ich opäť nevyberal.
Blikajúcu kontrolku žhavenia ale spôsobuje aj mnoho iných chýb a dokonca to nemusí byť nič ani len okrajovo späté so žhavením.
Najlepšia bude jednoznačne diagnostika!
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Vybrať doporučujem len a len z dôvodu toho prečítaného,pretože z celého je jediný dojem,robili to úplný šuflikanti.Alebo opis nezodpovedá.Kedže žhaviče vedia urobiť celkom slušné peklo zo života v type CAGA,nevidím to na inú voľbu ako si overiť čo sa tam ako dokatovalo.Dá sa na to určite aj vyprdnúť,ale môže to byť drahé rozhodnutie.Overiť žhavenie je skoro blesková vec aj u zložitých systémov s postupovým žhavením (vždy žhaví iba jeden žhavič) ale...oscilo v súčinnosti z dobrou diagnostikou a hlavne dobrým diagnostikom mi trocha pripadá ako žart.Takmer nemiestny,pretože napísať že kostry sa preverujú velmi efektívne oscilom mi príde že sa človek slovenskému diagnostickému svetu vysmieva.Pravdou ale ostáva že nás predbehli už aj africký krováci
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Chlapi ja neviem odkial beriete ze problem je so zhavenim ak zadavatel nepisal co ukazala diagnostika?
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

"no po výmene dali auto na diagnostiku nikde žiadna chyba všetko ok".

Ja hlavne neviem naco sa tu drzia tie temy? zadavatel konkretny clovek co ma problem alebo neviem kto tu tie temy vytvara napise a ziadna reakcia okrem toho, ze sa v tych temach vsetci pohadaju. Zadavatel ma odpoved jednu, dve, tri ziadna reakcia vymazat temu, naco to tu je taketo mrtve nezmysly? Vam to nevadi, ze tu vypisujete, minate cas a kazdy vas ma na salame. :)
autolaik
Príspevky: 4903
Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autolaik »

xentry takych jedno otazkovych bezreakcnych tem je tu vela,velmi vela... :)
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Neposudzoval by som to príkro.Je na xy fórach bežné že sa tri štyri dni neobjaví jediná odpoveď.A druhá vec je...aké sú odpovede.Zväčša dostane kritiku a odpoveď k veci pomenej.Málokedy je základný opis dostatočný,sem treba mimoriadne veľkú trpezlivosť,treba zobrať do úvahy aj situáciu toho kto sa z niečím trápi.Ten kto chce pomôcť pomôže,za odmenu sa to nerobí dokonca ani pre poďakovanie.Kto chce sa opýta,kto chce pomôže,ak by sa zúčastnili iba tie dva tábory bolo by to skvelé fórum.Mazať tému,tam musí byť jasný prehrešok k zásadám.Za Ďaleko väčší nedostatok považujem nedostatky v úvode,nie je typ ročník,základné údaje..to je trochu nefér narábanie z ochotou iných,ale ľudia sme rôzny.
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Ibaze uz technika je neporovnatelne komplikovanejsia, nie ako pred 15 rokmi. Vsetky tieto radoby problemy treba riesit komplexne, jedno navazuje na druhe, je potrebne mat konkretne info, udaje a naj moznost overit mozne premenne.
Preto v podstate tazko radit konkretne riesenie a teda mozno iba odporucat navstevu servisu. Toto by si mali ludia uvedomit.
Dalsia vec je, ze ked uz aj niekto opisuje konkretny problem, mnohe zamlci aj umyselne, mnohe nevie a mnohe veci nerad pocuje…
Krasna A4,co skapala na cerpadlo. Pilinky??? Riesilo sa vsetko, co sa malo?
Olejove cerpadlo sa menilo? Len tak? Preventivne? Neverim, bol problem vsak?
puma11212
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 25.01.2009 17:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa puma11212 »

Blikajuca kontrolka žhavenia može signalizovať XY vecí od žhavičov po EGR ventil cez palivový system, treba napojiť na diagnostiku, poprípade vyhľadať iného diagnostika čo sa tomu rozumie.(najlepšie ak ma VCDS diagnostiku) chyba musí byť zaznamená v RJ motora...
A ak sa mení palivové čerpadlo ktoré roznáša pilliny po celom palivovom systéme tak sa menia všetky komponenty palivového systemu od vstrekovačov až po čerpadlá a rampu inak to nemá žiadny zmysel, piliny sa vyčisťit nedaju...
Napísať odpoveď

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: speedmann a 13 neregistrovaných