Chrysler Grand Voyager od 2009
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 24.04.2010 18:18 Zdieľať na Facebook
Chrysler Grand Voyager od 2009
Pekne sviatky prajem všetkým. Veľmi uvažujem nad kúpou Chrysler Grand Voyager 2009 a vyššie, max.
do 10000 eur. Nemám s týmto autom skúsenosti, bol som iba na skúšobnej jazde a celkom sa nam to páčilo. To bol diesel ale ja sa pohrávam s myšlienkou kúpiť benzín a namontovať plyn ak je to možné len neviem ci potom neprídem o miesto kde sa sklapaju sedadlá co by som nerád. Co hovorite z hľadiska spoľahlivosti, ceny dielov, poruchovost aut. prevodovky... Poraďte PROSIM. Jazdiť bude prevažne manželka s deťmi,plus kočíky. Ďakujem za každú radu
do 10000 eur. Nemám s týmto autom skúsenosti, bol som iba na skúšobnej jazde a celkom sa nam to páčilo. To bol diesel ale ja sa pohrávam s myšlienkou kúpiť benzín a namontovať plyn ak je to možné len neviem ci potom neprídem o miesto kde sa sklapaju sedadlá co by som nerád. Co hovorite z hľadiska spoľahlivosti, ceny dielov, poruchovost aut. prevodovky... Poraďte PROSIM. Jazdiť bude prevažne manželka s deťmi,plus kočíky. Ďakujem za každú radu
-
- Príspevky: 5443
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 24.04.2010 18:18 Zdieľať na Facebook
Ak to teda dopadne a niečo zoženiem aký typ splynovaca odporucas? Máš nejaké dobré skúsenosti s nejakou firmou?martin cichy napísal:Ahoj, dobrý výber.
Daj si potom záležať na splynovači a dielni, kam to dáš namontovať. Neváhaj si priplatiť za splynovač, hoci by malo ísť o individuálnu prestavbu (cca 200 stovky naviac, čo si pamätám), čo pri cene splynovača na šesťvalec nie je až taká veľká položka.
Mastik
To fakt si pri 10 kúskoch nenašiel to co si hľadal?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ako vás obdivujem.Ja mám síce síce obstarožného Voyagera 2,5 CRD ale celkom dosť toho viem z problematiky Chryslera.
Na to že už ten môj je generácia CommonRail motorov,je to stále ten "jednoduchý" typ.V tomto smere sa nasledujúce generácie trocha vyvinuli,a to čo ja ešte mám smiešne jednoduché a teda vlastne vonkoncom nekazivé,to už tu neplatí.Tu už nie je žiadne turbo bez elektroniky,tu už si vo vstrekovačoch vo zveráku v dielni nik nevymení vstrekové špičky.Diagnostika už aj môjho (aj na STK) je nula.Čosi tosi sa dá cez Bosch KTS také naj parametre a chyby,ale pri väčšom probléme (božechráň diagnosticky zložitejší benzín) si ani neťukne.Novšie modeli si teda viem pokojne predstaviť pri x krát znásobenej elektronike menežmentu motora čo to bude po diagnostickej stránke za prekliatie.To nutné skončí na továrenskej ktorých neviem či sú v republike tri,určite budú lacné.
To vy chcete benzinového Chryslera dávať do plynu ? čo ste sa s koňom zrazili ?! Keby ho núkali zadarmo,tak ho tam nechcem.Je to krásne auto,žiaľ má ešte vysokú cenu,ale ak už idem do Voyagera čo nikdy úsporný nebol (má iné prednosti) tak nie ak smrdím grošom.Vy by ste pomaly aj do Rollsa či Lamba dali plyn
Na to že už ten môj je generácia CommonRail motorov,je to stále ten "jednoduchý" typ.V tomto smere sa nasledujúce generácie trocha vyvinuli,a to čo ja ešte mám smiešne jednoduché a teda vlastne vonkoncom nekazivé,to už tu neplatí.Tu už nie je žiadne turbo bez elektroniky,tu už si vo vstrekovačoch vo zveráku v dielni nik nevymení vstrekové špičky.Diagnostika už aj môjho (aj na STK) je nula.Čosi tosi sa dá cez Bosch KTS také naj parametre a chyby,ale pri väčšom probléme (božechráň diagnosticky zložitejší benzín) si ani neťukne.Novšie modeli si teda viem pokojne predstaviť pri x krát znásobenej elektronike menežmentu motora čo to bude po diagnostickej stránke za prekliatie.To nutné skončí na továrenskej ktorých neviem či sú v republike tri,určite budú lacné.
To vy chcete benzinového Chryslera dávať do plynu ? čo ste sa s koňom zrazili ?! Keby ho núkali zadarmo,tak ho tam nechcem.Je to krásne auto,žiaľ má ešte vysokú cenu,ale ak už idem do Voyagera čo nikdy úsporný nebol (má iné prednosti) tak nie ak smrdím grošom.Vy by ste pomaly aj do Rollsa či Lamba dali plyn
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Cico objektívne všetky novšie autá majú buď problém s plynom alebo je prestavba tak drahá že stráca ekonomicky zmysel. Americké atá nie sú žiadna výnimka. A keď spomínaš Corsu , tak opel špecialne neznáša plyn. Nefungujú im ani továrenské prestavby zo zosilnenou hlavou. Tam som sa popálil aj ja a z 30 povozov na LPG jedine Corsa ma dal hlboko do smútku.
Do Voya tejto generácie je už bežný plyn dosť riziko , samozrejme ak zvolí Prins alebo Vialle v cene cca 3t tak to fungovať bude
Ohladom toho stačí zavolať p.Hatiarovi a ten poradí naozaj fundovane.
Do Voya tejto generácie je už bežný plyn dosť riziko , samozrejme ak zvolí Prins alebo Vialle v cene cca 3t tak to fungovať bude
Ohladom toho stačí zavolať p.Hatiarovi a ten poradí naozaj fundovane.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
cicmanec napísal:Za to, že tebe plyn smrdí, ho nemusíš znechucovať iným! Práve v takomto aute má zmysel oveľa viac ako v nejakej malej Corse, ktorá žerie 5 litrov, nie?
Použijem tvoje myšlienky...treba upozorniť na reálne nebezpečie..je to ok ?
To auto je bežne nediagnostikovateľné,čo znamená iba toľko,že každá (aj maličká vada) je obrovský problém. Že sa trápil na EK technik lebo nevedel ani len otáčky chytiť (relevantné) že nešla OBD komunikácia ..ale ok,chcel a nebol sviňa a nevyhodil.
Kúpiť si môže každý čo len chce,ale tvoja múdrosť hovorí..treba upozorniť !
Mne plyn nesmrdí,prvý som mal v roku 1973,takže tak. Smrdí mi že kvalitnú montáž robí zopár dobrých firiem inak katastrofa.A katastrofa aj pre toho čo rieši u dvojpohonu tú benzinovú časť,pretože ak ten plynár niečo dovrzal,hoci len spôsob cínovania ,tak to je peklo.Plynárovi je šumafuk či je motor vhodný na kombi pohon alebo nie.Vidieť potom polovičky piestu a V-čka vo ventiloch je ozaj pohlad čo presvedčí,ale jedine o tom,aké to vie byť svinstvo ak... a to to je vec ktorú si treba rozvážiť.Kašlať na to že na SVK by Lambo či Maserati niekto mal či nemal, ale kupovať auto s podmienkou že to musí ísť do plynu lebo to inak nepripadá do úvahy je ozaj slovenské
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 971
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný