Citroen C4 Picasso - chybové hlášky
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 13.09.2019 22:26 Zdieľať na Facebook
Citroen C4 Picasso - chybové hlášky
Ahojte mám dlhodobý problém z mojim Citrónom C4 Picasso 1.6 HDI 80kw r.2008 robotická prevodovka diagnostika mi píše chybové hlášky: BSI-
F000 riadiaca jednotka nekomunikuje po sieti CAN
POČÍTAČ MOTORA EDC16c3-
P0490 signál kopírovania polohy el.ventilu EGR trvalá závada
P1459 signál kopírovania polohy el.ventilu EGR trvalá závada
P0409 signál kopírovania polohy el.ventilu EGR trvalá závada
JEDNOTKA ABS/ESP
U1208 závada komunikácie s počítačom riadenia motora alebo počítačom rozhrania trakčnej sústavy.
Vymenil som EGR ventil za originál Valeo načítany cez diagnostiku ale žiadna zmena. Ihneď po naštartovaní napíše chyba elektrickej ručnej brzdy, chyba ESP/ASR zaujímavé je že auto ide v pohode mohla by to robiť kabeláž k EGR ventilu a následne hodí aj pridruženu chybu jednotky ABS/ESP stretli ste sa už niekto z týmto problemom za rady vopred ďakujem.
F000 riadiaca jednotka nekomunikuje po sieti CAN
POČÍTAČ MOTORA EDC16c3-
P0490 signál kopírovania polohy el.ventilu EGR trvalá závada
P1459 signál kopírovania polohy el.ventilu EGR trvalá závada
P0409 signál kopírovania polohy el.ventilu EGR trvalá závada
JEDNOTKA ABS/ESP
U1208 závada komunikácie s počítačom riadenia motora alebo počítačom rozhrania trakčnej sústavy.
Vymenil som EGR ventil za originál Valeo načítany cez diagnostiku ale žiadna zmena. Ihneď po naštartovaní napíše chyba elektrickej ručnej brzdy, chyba ESP/ASR zaujímavé je že auto ide v pohode mohla by to robiť kabeláž k EGR ventilu a následne hodí aj pridruženu chybu jednotky ABS/ESP stretli ste sa už niekto z týmto problemom za rady vopred ďakujem.
-
- Príspevky: 653
- Dátum registrácie: 03.06.2012 13:07
- Bydlisko: Gbely
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 13.09.2019 22:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 13.09.2019 22:26 Zdieľať na Facebook
avelmak- premeram to cez diagnostiku, myslel som si že potrebuje stálych 12v, lebo keď som meral na klapke EGR aj na klapke bypassu tam mám 5v a aj tých 12v aj keď momentálne tam mám iba 8,9v ale keď dám plusový z konektora a mínus na kostru mám tam 12v keď to správnym opačne mám zase iba 8,9v tam bude chyba v kabloch musím prísť na to že kde. Aj keď je možné že 8,9v ide už z riadiacej jednotky motora lebo obydva mínusové idú sólo do riadiačky a plusové sú poprepájané. Francúzi sú majstri v elektrike
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 13.09.2019 22:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: matres111 a 7 neregistrovaných