Citroen C4 Picasso - chybové hlášky

Diskusia ohľadne vozidiel značky Citroen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Sline1
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 13.09.2019 22:26
Zdieľať na Facebook

Citroen C4 Picasso - chybové hlášky

Príspevok od používateľa Sline1 »

Ahojte mám dlhodobý problém z mojim Citrónom C4 Picasso 1.6 HDI 80kw r.2008 robotická prevodovka diagnostika mi píše chybové hlášky: BSI-
F000 riadiaca jednotka nekomunikuje po sieti CAN
POČÍTAČ MOTORA EDC16c3-
P0490 signál kopírovania polohy el.ventilu EGR trvalá závada
P1459 signál kopírovania polohy el.ventilu EGR trvalá závada
P0409 signál kopírovania polohy el.ventilu EGR trvalá závada
JEDNOTKA ABS/ESP
U1208 závada komunikácie s počítačom riadenia motora alebo počítačom rozhrania trakčnej sústavy.
Vymenil som EGR ventil za originál Valeo načítany cez diagnostiku ale žiadna zmena. Ihneď po naštartovaní napíše chyba elektrickej ručnej brzdy, chyba ESP/ASR zaujímavé je že auto ide v pohode mohla by to robiť kabeláž k EGR ventilu a následne hodí aj pridruženu chybu jednotky ABS/ESP stretli ste sa už niekto z týmto problemom za rady vopred ďakujem.
bjbbobek
Príspevky: 653
Dátum registrácie: 03.06.2012 13:07
Bydlisko: Gbely
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bjbbobek »

Síce nie C4 ale C3 tiež egr a bola chyba v kabeláži. Tam ale bola na navsteve kuna .
Diagnostika,elektronika,geometria,pneu servis,klimatizácie
Sline1
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 13.09.2019 22:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sline1 »

Nové zistenie do EGR ventilu mi nejde 12v, referenčných 5v tam je, kablovanie je ok aj poistky sú ok. Problém bude v riadiacej jednotke motora nepustí 12v do EGR ventilu možno studený spoj neviem či sa to dá opraviť alebo vymeniť za druhú zatiaľ toľko k môjmu problému.
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Sline-EGR nepotrebuje stalych 12V,iba potenciometer 5V.Motorcek v EGR je plno ovladany z RJ motora aj s plusom aj s minusom,len ked je to potrebne.Pustit cez diagnostiku ovladanie EGR a vtedy merat pri zasuvke EGR plus aj minus.
Sline1
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 13.09.2019 22:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sline1 »

avelmak- premeram to cez diagnostiku, myslel som si že potrebuje stálych 12v, lebo keď som meral na klapke EGR aj na klapke bypassu tam mám 5v a aj tých 12v aj keď momentálne tam mám iba 8,9v ale keď dám plusový z konektora a mínus na kostru mám tam 12v keď to správnym opačne mám zase iba 8,9v tam bude chyba v kabloch musím prísť na to že kde. Aj keď je možné že 8,9v ide už z riadiacej jednotky motora lebo obydva mínusové idú sólo do riadiačky a plusové sú poprepájané. Francúzi sú majstri v elektrike
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Sline-ak si napojil 12V na spatny kabel do RJ,tak si ju mohol pokazit.8,9V ide uz z RJ co moze byt v poriadku.Mam obavy ze si akurat znicil jednotku.Zatial nic nemeraj,rob vsetko cez diag ako som to pisal.
Sline1
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 13.09.2019 22:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sline1 »

avelmak- alebo ani do tých dvoch klapiek by nemalo ísť 12v pokiaľ ich nepustí riadiačka? Lebo tam som nameral tých 8,9v po otočeni kľúča.
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Napis mi ss.
Napísať odpoveď

Návrat na "Citroen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní