Peugeot 1,4 benzín - zhorený alternátor vyriešené.

Diskusia ohľadne vozidiel značky Peugeot

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Vobec nie , prvý krát manželka vycúvala z parkoviska a zasvietila jej kontrolka baterky. Kúrenie išlo , stierače, svetlá blinkre tiež. Dnes - auto od opravy spravilo max tri km , štart v pohode pri vychádzaní z dvora zase kontrolka. Odniesol som to mechanikovi a uvidíme.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
trucker694
Príspevky: 3064
Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa trucker694 »

Jazdí na tom mamička 13. A bez urážky pani mámi, aj moja mi povie po.y.eb si ho, ale keď sa druhý krát opýtam, tak vieš, niečo tam ruplo :40bd: a ja som to mal na loď počuť. Takže tatko, ja po 29tych viem čo si moja gazdiná želá už z jej pohľadu :d :D ,ale zato moja svokra tiež vie koľko bije keď sa na ne pozriem ja :4012:
aristoteles
Príspevky: 779
Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa aristoteles »

No, znie to zaujimavo. Bol ten mostik ozaj v keli?
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Takú info som dostal od mechanika , nemám dovod mu neveriť , robí to auto už pár rokov
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
aristoteles
Príspevky: 779
Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa aristoteles »

Vies uz aj co postihlo ten druhy?
kozmert
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 29.11.2008 12:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kozmert »