Skoda Octavia 1.2 TSI + lpg - slabe kurenie

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

drevux
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 16.05.2008 15:20
Zdieľať na Facebook

Skoda Octavia 1.2 TSI + lpg - slabe kurenie

Príspevok od používateľa drevux »

Dobry den,potrebujem poradit,mam skodu octavia 1.2 tsi 77Kw,rok vyroby 2012,je v nej namontovane Lpg znacky BRC.Strasne slabo mi ide kurenie,vie mi niekto poradit.Za informacie vopred dakujem
tempo 1O
Príspevky: 246
Dátum registrácie: 22.01.2007 01:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tempo 1O »

treba uviesť či paralelne alebo do serie je zapojany reduktor.
wilz
Príspevky: 3687
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

Myslím že ťažko ti tu niekto zodpovedne poradí, všeobecné múdra ti moc nepomôžu a bez toho že by to človek konkrétne videl, je ťažko radiť.
Nepíšeš či je to prvá zimná sezóna s namontovaným LPG, ak je tam dlhšie, tak ako to v minulých rokoch kúrilo ?
Je to malý motor, neprodukuje zase až tak moc tepla, LPG si nutne časť tepla zoberie, preto je treba s tým rátať pri zapojení reduktora do chladiaceho okruhu motora. Zrejme teda v tvojom prípade pri montáži LPG nebolo s tým do dôsledku uvažované.
Zašiel by som na tvojom mieste do nejakej renomovanej dielne čo montuje LPG, nech sa na to dôkladne pozrú a navrhnú čo treba upraviť.
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Inak, TSI a LPG…
A vlastne aj tak je to jedno…
Jedina rozumna rada je, ist s tym do servisu.
A neverim, ze by reduktor dokazal u toho motora spotrebovat take mnozstvo tepla, aby neostavalo pre kabinu, teda, aby bol motor stale hlboko pod prevadzkovou teplotou.
Uz len treba predpokladat, ze zadavatel temy nepise o probleme s kurenim a jeho trasy su dlhsie, nez 3km…
wilz
Príspevky: 3687
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

Keď nie je reduktor vhodne pripojený, tak na motore až tak nezáleží.
Moje prvé auto na LPG bol pred 20 rokmi Voyager s 3-litrovým motorom, ten určite vyrábal dosť tepla. Zapájal mi to zaučený amatér, to som teda zistil až neskôr a v zime som šoféroval v kožuchu a čiapke.
Vyriešil som to vtedy tak, že som do hadice k reduktoru vložil guľový ventil a ten som postupne nastavil do takého prietoku že reduktor ešte nezamŕzal a ostatná teplá voda išla do radiatora kúrenia. A tuším som tiež vymenil termostat za nový s vyššou teplotou otvárania.
ondrik363
Príspevky: 130
Dátum registrácie: 31.03.2012 17:15
Bydlisko: NMnV
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ondrik363 »

Ak nemas diagnostiku,tak najdi niekoho kto ma, chodte sa previest a sledujte v live data teplotu chladiacej kvapaliny. Tymto meranim dostanete skutocny obraz prace termostatu..Kedy sa otvara a aku teplotu udrzuje. Potom sa da od niecoho odrazit.


Presne tento problem som teraz riesil na mojom motore 1.4 tjet, pretoze ako sa ochladilo, kurenie nestiha.. a to este poriadne nemrzlo.

Tiez mam lpg, cize reduktor kradne nejake teplo a aj turbo je chladene vodou, cize velka potreba tepla z maleho motora..

Ja som vymienal termostat cez leto, pretoze sa odporucal a otvaracia teplota noveho mala byt 80 stupnov.Bohuzial live data odhalili, ze sa otvara uz pri 77 stupnov, realna teplota v premavke v tomto obdobi - 74 az 78 stupnov. Zalostne malo....

Idem to riesit vymenou termostatu s otvaracou teplotou 88 stupnov.

Nedaj sa pomylit ukazovatelom teploty na pristrojovke. Mne osobne sa drzi rucicka v strede presne od 70 az do 115 stupnov..Tak to nakonfiguroval vyrobca..
Fiat TIPO Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

presne tak to je, ked je unavena pruzina :-), len ten moturek od majstrov svetla od grupy uz nema uplne jednoduchy termomanazment jak tjet, oni chlapci preskocili zase kona lol , kto mu to da dokopy az do toho vrtal este plynar ? nuz drzime palce lol
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Bajo - je to robota na 5 minút.
1 -prepnem do benzínu
2 -zavriem ventil na nadrži LPG
3 -vytiahnem tie dve hadice čo idú do reduktora a spojím ich kúskom trubky. Behnem do mesta na nákup, a viem či je to vplyvom LPG alebo nie. Podla toho vyberám komu to otrieskam o hlavu
Ak sa mýlim tak mi povedzte v čom.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

nemyslis sa samozrejme :3035: , len ja tak nejako podozrievam ze problem bude mimo plynu a ten to iba zhorsil lol
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
Napísať odpoveď

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 33 neregistrovaných