VW Passat B6 DSG - neregeneruje DPF

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

To je zle.Kazdych 400km vynutit?Nutena regeneracia je vlastne obycajna netrva dlhsie ako normalna.Nad 60gr uz je problem,ale neverim ze kazdych 400km ti zaplni z 0 na minimalne 60gr.Ak ano tak je obrovsky problem.Hodnota 0 po vynuteni je vlastne len odhad nie presna hodnota.Aky je differencny protitlak?Ked bol nahideny nivy filter bol "aktualizovany" v rj motora?
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Vidi to percentualne kedy bude spustat regeneraciu, ak regeneracia neprebehne a percento prekroci urcitu hranicu uz ju ani samovolne nespusti a preto si pyta "nutenu" servisnu regeneraciu. Tiez ked ho nie je schopny dat pod urcitu hranicu pri servisnej bude svietit problem. Ano je taka ista ako klasicka /aktivna/ regeneracia cize je tam dovstrek paliva na zvysenie teploty, vie vsak robit regeneraciu aj cestou bez dovstreku paliva za idealnych tepelnych dajme tomu dialnicnych presunoch, nepotrebuje dovstrekovat palivo aby vedel dosiahnut teploty na vypalenie filtra. Ten dym bude nasypane palivo, ktore nevie pretvorit na teplotu, nevie ho spalit, nezhori. Tam na mieste toho servisu by som sadol do auta aj za beznej jazdy bez regeneracie a sledoval v hodnotach za jazdy ci sa nieco nedostava mimo a robi nasledne problem aj pri regeneracii.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Vyjadrenie mechanika hovorí za všetko
hodil to na pocitac neukazalo ziadnu chybu tak povedal ze auto regeneruje a ze je to ok
Ak to opravoval takýto odborník v hodnosti para z automechanického ho...a tak je každá myšlienka na vode,lebo isté nie je vonkoncom nič
gnagy
Príspevky: 941
Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
Bydlisko: DK
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gnagy »

V takej premávke, aká dnes je, je takmer nemožné nájsť nehavarované auto. Ale je skoro nemožné nájsť človeka, ktorý hovorí pravdu...
„Všetci vieme, že svetlo putuje rýchlejšie ako zvuk. Preto niektorí ľudia vyzerajú chytro, kým pred vami neprehovoria.“ — Albert Einstein
flodur99
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 28.11.2019 09:13
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa flodur99 »

mhlavaty napísal:Žhaviče s tým nemajú nič,dokonca ani výf.potrubie kedže je už "za"
a mimo týchto procesov. Ale ako už píše malymirko,môže byť slabo funkčný samotný cat,tj tá predradená časť pre filtrom ktorá dostatočne nedvihne teplotu.Ale je to iba jedna z možností.Informácií je min.Ak prirodzená reg. neprebehla,znamená že ju RJ stopla a má na to dôvod len ho treba pozrieť čo konkrétne to je.Chýba aj údaj o hodnoverných km,aj či či sa servisne niečo robilo,množstvo týchto vecí ide pre nesprávne zásahy,od zmeny km po nulovanie zanesení alebo čistení zlým spôsobom.
no myslel som ten spoj medzi turbom a dpf filtrom
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Spoj medzi turbom a DPF je odhalený hneď pretože sa ukáže na nesprávnej hodnote diferenčného tlaku DPF
flodur99
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 28.11.2019 09:13
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa flodur99 »

tak sa spytam kde zistim spravne hodnoty dif.tlaku alebo podla coho?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ak sa nemýlim v kanáli 067 je aj tlak aj ofset (VCDS)
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Pokial dobre pamatam aj u VW je oznam o vymene senzora diferenxneho tlak pre RJ. Taketo veci boli spravene po vymenach ak su potrebne?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nie je.Vo VCDS nie.Je iba označenie v chybe,rozpor (odchylka) hodnoty je zväčša nepriamo.Hodnoty samotné musí posúdiť a poznať obsluha,tá musí mať jasno v tom kedy pri x otáčkách bez záťaže alebo v záťaži čo je hodnota ktorú RJ vyhodnotí ako prípustnú.Presnejšie takú hodnotu,na základe ktorej nebude systém skracovať či prerušovať regeneráciu.RJ hodnotu vyhodnocuje,priamo ju nereklamuje ale zariadi sa podla tej hodnoty.Takže aj diagnostik musí správne rozsahy poznať,nikde ich nenájde či je to málo či veľa
flodur99
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 28.11.2019 09:13
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa flodur99 »

Urobil som tieto merania

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných