VW Passat B6 DSG - neregeneruje DPF
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 28.11.2019 09:13 Zdieľať na Facebook
VW Passat B6 DSG - neregeneruje DPF
Zdravim
Potrebujem poradit ohladom môjho VW problem je ze auto pri normálnom jazdeni po meste aj mimo neregeneruje DPF percentualne sa naplni na 40% potom zacne spustat regeneraciu filtra RJ no ta neprebehne az sa vysvieti kontrolka DPF
Zadam vynutenu regeneraciu ta prebehne no dost tazko v 3000 otackach sa ledva dostanem na 500 stupnov za filtrom pevných castic az vtedy zacnu percenta zaplnenia klesat
niekedy sa mi podari tie teploty hned vynat na 600 stupnov a filter sa vypali do nuly
co moze mat vplyv na tieto teploty pocul som ze by to mohli byt aj zhavice alebo tesnost vyfuk.potrubia Vag.nehlasi ziadnu chybu
Dakujem za kazdu radu
Potrebujem poradit ohladom môjho VW problem je ze auto pri normálnom jazdeni po meste aj mimo neregeneruje DPF percentualne sa naplni na 40% potom zacne spustat regeneraciu filtra RJ no ta neprebehne az sa vysvieti kontrolka DPF
Zadam vynutenu regeneraciu ta prebehne no dost tazko v 3000 otackach sa ledva dostanem na 500 stupnov za filtrom pevných castic az vtedy zacnu percenta zaplnenia klesat
niekedy sa mi podari tie teploty hned vynat na 600 stupnov a filter sa vypali do nuly
co moze mat vplyv na tieto teploty pocul som ze by to mohli byt aj zhavice alebo tesnost vyfuk.potrubia Vag.nehlasi ziadnu chybu
Dakujem za kazdu radu
-
- Príspevky: 99
- Dátum registrácie: 08.09.2019 13:06 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Žhaviče s tým nemajú nič,dokonca ani výf.potrubie kedže je už "za"
a mimo týchto procesov. Ale ako už píše malymirko,môže byť slabo funkčný samotný cat,tj tá predradená časť pre filtrom ktorá dostatočne nedvihne teplotu.Ale je to iba jedna z možností.Informácií je min.Ak prirodzená reg. neprebehla,znamená že ju RJ stopla a má na to dôvod len ho treba pozrieť čo konkrétne to je.Chýba aj údaj o hodnoverných km,aj či či sa servisne niečo robilo,množstvo týchto vecí ide pre nesprávne zásahy,od zmeny km po nulovanie zanesení alebo čistení zlým spôsobom.
a mimo týchto procesov. Ale ako už píše malymirko,môže byť slabo funkčný samotný cat,tj tá predradená časť pre filtrom ktorá dostatočne nedvihne teplotu.Ale je to iba jedna z možností.Informácií je min.Ak prirodzená reg. neprebehla,znamená že ju RJ stopla a má na to dôvod len ho treba pozrieť čo konkrétne to je.Chýba aj údaj o hodnoverných km,aj či či sa servisne niečo robilo,množstvo týchto vecí ide pre nesprávne zásahy,od zmeny km po nulovanie zanesení alebo čistení zlým spôsobom.
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 28.11.2019 09:13 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 28.11.2019 09:13 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Celé to je divné.Nie je síce zadaný kod motora ale bude to PD. Na generálku priskoro,aj dva razy toľko km mi chodia v super stavoch.
Ale..priskoro aj na výmenu filtra,tomu síce pri 280 prichádza najlepší stav na demontáž a vyčistenie,ale potom veselo pokračuje.
Toto celé nesedí už aj preto,lebo je vymenovaných spústa vecí,tj tam sa preinvestovalo hafo peňazí a keď je to tu že to ani neseká dobrotu,je to celé niekde pokadené,a to najskôr že tak prekrásne elegantne to skasíroval nejaký lump,aspoň podľa výsledku práce to na to vyzerá.Ale...možno je všetko inak,ale to treba napísať,dejú sa aj zlé rozhodnutia,ale iba z čistými kartami sa hrá poctivá hra. Stále chýba info čo to je za kód motora,8 a 16 ventil je o inom aj keď sú oba PD
Ale..priskoro aj na výmenu filtra,tomu síce pri 280 prichádza najlepší stav na demontáž a vyčistenie,ale potom veselo pokračuje.
Toto celé nesedí už aj preto,lebo je vymenovaných spústa vecí,tj tam sa preinvestovalo hafo peňazí a keď je to tu že to ani neseká dobrotu,je to celé niekde pokadené,a to najskôr že tak prekrásne elegantne to skasíroval nejaký lump,aspoň podľa výsledku práce to na to vyzerá.Ale...možno je všetko inak,ale to treba napísať,dejú sa aj zlé rozhodnutia,ale iba z čistými kartami sa hrá poctivá hra. Stále chýba info čo to je za kód motora,8 a 16 ventil je o inom aj keď sú oba PD
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 28.11.2019 09:13 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
flodur99 napísal:Bola robena generalka motora,rozvodov,vymena tepl.cidiel pred a za Dpf,repas turba,snimac dif.tlakov,vstreky po ultrz.cis,novy dpf,egr,klapka sania,nova lambda sonda
Všetky veci boli prakticky riešené,všetko čo do regenerácie hovorí je vymenené,v podstate by to malo ideálne fungovať.Toto je zákerný prípad v tom,že väčšina ľudí dá ruky preč lebo bude musieť všetko po niekom odznova overovať všetko,jedno po druhom že čo nie je ako byť má,alebo dokonca nesprávny diel.
A možnosti tam sú a chyba sa v nich napr nehladá...neoriginálny filter ale nejaké placebo,vačka ktorá nepatrí do DPK-ového a stačí...nikdy to nepôjde správne
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
ja byt servisak, tak sa presne v takychto veciach vyžívam. Doslova a dopismena. Ta zufalost majitelov ktori pobehali desat servisov a furt veci nechodia, to je na nezaplatenie.
A samozrejme by som fakturoval strasne hodiny. Ziadne take ze tento problem vyriesim za tri hodiny (aj keby sa to dalo). Tak ako vravis, detailna kontrola kazdej jednej veci, pomalicky, precizne, desiatky hodin letia len tak zahuci. Namiesto toho aby som denne spravil desat brzdovych dosticiek, za mesiac spravim sest-sedem aut, kazde na tri dni, ale tomu budu zodpovedat aj peniaze.
A samozrejme by som fakturoval strasne hodiny. Ziadne take ze tento problem vyriesim za tri hodiny (aj keby sa to dalo). Tak ako vravis, detailna kontrola kazdej jednej veci, pomalicky, precizne, desiatky hodin letia len tak zahuci. Namiesto toho aby som denne spravil desat brzdovych dosticiek, za mesiac spravim sest-sedem aut, kazde na tri dni, ale tomu budu zodpovedat aj peniaze.
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
mp3turbo-musim sa s tebou suhlasit.Vies kolko mame pripadov ked pride zakaznik ze uz bol a aj PLATIL v xy servisoch a auto stale neide?To su hlavolamy a zato sa plati.
Cerstvy pripad zakaznik je z KE s motorom PDTDI a v 3 servisoch mu odmietli porobyt hlavu/sachtu vstrekovacov/.Naozaj je to len malickost,rutina a odmietli,tak take veci ake uvadza zadavatel temy ho hned poslu prec.V niektorych pripadoch neuctujem,ako aj u toho zakaznika viac,lebo motor este nebol dodrbany od inych mechanikov.Su take pripady ze cenu si zdvojnasobim po neodbornich suflikantoch,jednoznacne je to potrebne,lebo sa vsetko ide skontrolovat od zaciatku!!!!Majster to nemusite,to bolo menene!!!Taku vetu uz nechcem ani pocut.
Cerstvy pripad zakaznik je z KE s motorom PDTDI a v 3 servisoch mu odmietli porobyt hlavu/sachtu vstrekovacov/.Naozaj je to len malickost,rutina a odmietli,tak take veci ake uvadza zadavatel temy ho hned poslu prec.V niektorych pripadoch neuctujem,ako aj u toho zakaznika viac,lebo motor este nebol dodrbany od inych mechanikov.Su take pripady ze cenu si zdvojnasobim po neodbornich suflikantoch,jednoznacne je to potrebne,lebo sa vsetko ide skontrolovat od zaciatku!!!!Majster to nemusite,to bolo menene!!!Taku vetu uz nechcem ani pocut.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Zhruba tak to aj reálne je.Každý majiteľ musí počítať s tým,že ak na aute prebehli tak rozsiahle opravy že to ide vnímať ako generálku,bude mimoriadny problém nájsť dielňu aby to dal do poriadku po niekom,kto jednak zobral spústu peňazí,a ešte si dovolil to vypustiť z rúk v takom nefunkčnom stave.A teraz presvedčiť iného,že už je všetko vymenené (možno áno možno nie) a má už "iba" dať veci do funkčného stavu.Samozrejme že to ide,no problém,ale pre minimálne dva dôvody to nik neurobí.
1- preverovať musí všetko čoho sa kto dotkol (práve preto)
2- ten čo to neopravil už je zaplatený,pre rozsah práce asi nie zle.Ako bude zaplatený ten,kto to sfunkční ?
A kedže je to doslova smeč na problémy,bude to nie a nie a nie.Alebo áno,za podmienok že sa bude práca posudzovať akoby nebol urobený doteraz vonkoncom žiadny úkon.
Slováci sú jemne povedané zaujímavý národ.Zákazník hladá vo svojom okolí mechanika,prejde všetkých truhlíkov (často aj vyskúša) a stojí to veľa času a peňazí,do toho ide.Sadnúť natankovať a ísť 100-200 km za niekým čo sa špecializuje na jeho problém tak ľutuje 2x5 lt paliva.Že príde nemec z D (pôvodom slovák) 900 km úplne hravo..no nerozumiem tomu celkom.Potom domáci truhlíci rozkefujú automaty,do..motory a FAP-y ale stále majú plné dvory praskajúce vo švíkoch.Až keď už to vôbec nijako inak nejde,zoberie sa ďalekohľad a píše na fóra.Múdre veci vždy ako posledná možnosť.
K zadávateľovi otázky.......prvá chyba sa už kdesi stala.Druhá sa deje teraz.Na riešenie systému regenerácie,čo už obsahuje podmienku motora v dobrom stave sa nejde pýtať tak ako sa stalo tu.k danému systému je nutné mať obrovské množstvo informácií z ktorých ide vyvodzovať záver.Tu sa dalo všetko to,čo ale len a len žiada ďalšiu otázku.Go motora..je čo ? Lebo na slovensku je pár drobností a volá sa to GO.
Nový filter ? No stojí cca 1700 e.- takže asi to tiež chce otázku.
Vstrekovač čistené ultrazvukom(vonkajšok) je pekné,ale dôležitá je práca vstrekov,korekcie atd. Rozvody menené,ok ani zmienka o synchronizácii.Ani zmienka o vačke..(pri 280 bude po smrti alebo tesne pred) ani zmienka o hydrách pritom sú po smrti už dávno.Len tie mrchy sú tu ticho až do rozpadnutia,ale ventily už dávno otvárajú len skrátený uhol.Vačku má DPF systém inú,polovina obchodníkov ani nevie ani miešajú dokonca v internetovej ponuke hrušky a jablká. Čidlá teplôt idú jedine orig,a dupľom lambda,len samozrejme stoja viac.Je to samá otázka,doradu len samá otázka.
Tot je presne prípad keď sa nečítajú ani za boha tie malé červené písmenká....k riešeniu je treba - všetko k identifikácii typu,kód motora km,aký je problém a písať a písať,ak je to o dpf tak písať dve hodiny ale na jednotlivosť sa už dá otázka na doplnenie.
Toto nie je k riešeniu,jednoducho nedostalo šancu,toto je na krištálovú gulu
1- preverovať musí všetko čoho sa kto dotkol (práve preto)
2- ten čo to neopravil už je zaplatený,pre rozsah práce asi nie zle.Ako bude zaplatený ten,kto to sfunkční ?
A kedže je to doslova smeč na problémy,bude to nie a nie a nie.Alebo áno,za podmienok že sa bude práca posudzovať akoby nebol urobený doteraz vonkoncom žiadny úkon.
Slováci sú jemne povedané zaujímavý národ.Zákazník hladá vo svojom okolí mechanika,prejde všetkých truhlíkov (často aj vyskúša) a stojí to veľa času a peňazí,do toho ide.Sadnúť natankovať a ísť 100-200 km za niekým čo sa špecializuje na jeho problém tak ľutuje 2x5 lt paliva.Že príde nemec z D (pôvodom slovák) 900 km úplne hravo..no nerozumiem tomu celkom.Potom domáci truhlíci rozkefujú automaty,do..motory a FAP-y ale stále majú plné dvory praskajúce vo švíkoch.Až keď už to vôbec nijako inak nejde,zoberie sa ďalekohľad a píše na fóra.Múdre veci vždy ako posledná možnosť.
K zadávateľovi otázky.......prvá chyba sa už kdesi stala.Druhá sa deje teraz.Na riešenie systému regenerácie,čo už obsahuje podmienku motora v dobrom stave sa nejde pýtať tak ako sa stalo tu.k danému systému je nutné mať obrovské množstvo informácií z ktorých ide vyvodzovať záver.Tu sa dalo všetko to,čo ale len a len žiada ďalšiu otázku.Go motora..je čo ? Lebo na slovensku je pár drobností a volá sa to GO.
Nový filter ? No stojí cca 1700 e.- takže asi to tiež chce otázku.
Vstrekovač čistené ultrazvukom(vonkajšok) je pekné,ale dôležitá je práca vstrekov,korekcie atd. Rozvody menené,ok ani zmienka o synchronizácii.Ani zmienka o vačke..(pri 280 bude po smrti alebo tesne pred) ani zmienka o hydrách pritom sú po smrti už dávno.Len tie mrchy sú tu ticho až do rozpadnutia,ale ventily už dávno otvárajú len skrátený uhol.Vačku má DPF systém inú,polovina obchodníkov ani nevie ani miešajú dokonca v internetovej ponuke hrušky a jablká. Čidlá teplôt idú jedine orig,a dupľom lambda,len samozrejme stoja viac.Je to samá otázka,doradu len samá otázka.
Tot je presne prípad keď sa nečítajú ani za boha tie malé červené písmenká....k riešeniu je treba - všetko k identifikácii typu,kód motora km,aký je problém a písať a písať,ak je to o dpf tak písať dve hodiny ale na jednotlivosť sa už dá otázka na doplnenie.
Toto nie je k riešeniu,jednoducho nedostalo šancu,toto je na krištálovú gulu
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1142
- Dátum registrácie: 13.01.2009 17:19
- Bydlisko: Okres Malacky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 28.11.2019 09:13 Zdieľať na Facebook
Vačka bola menena asi pred 6timi rokmi kedze na jednom valci bola vybehana ,tak isto to trvalo kym sa na to prislo ale po vymene islo auto v poriadku ani som nevedel o dpfku
Takze az po generalke ak som auto prebral pri jazde okolo 2000 otcok z auto dymilo vratil som sa reklamovat ze nieje nieco v poriadku hodil to na pocitac neukazalo ziadnu chybu tak povedal ze auto regeneruje a ze je to ok
Po viacerych nezdrenych regeneraciach sa rozsvietila kontrolka dpf
Samozrejme odpoved mechanika bola ze generalka motora nema nic s dpfkom a zacali sa.menit veci az sa vymenil aj filter no nic sa nezmenilo
Dlho som nedokazal dostat teploty na pozadovane hodnoty az ked som vymenil zhavice tak pri vynutenej regeneracii my pekne vystupili teploty na 600 stupnou a filter sa vypalil do nuly
Teraz auto jazdi no vzdy ked po okolo 400 az 500km ma zregenerovat tak zacne dymit okolo 2000 otacok ak pridam prestane
Znovu musim vynutit regeneraciu a takto ho vypalit na nulu a mam pokoj na 400km
Takze az po generalke ak som auto prebral pri jazde okolo 2000 otcok z auto dymilo vratil som sa reklamovat ze nieje nieco v poriadku hodil to na pocitac neukazalo ziadnu chybu tak povedal ze auto regeneruje a ze je to ok
Po viacerych nezdrenych regeneraciach sa rozsvietila kontrolka dpf
Samozrejme odpoved mechanika bola ze generalka motora nema nic s dpfkom a zacali sa.menit veci az sa vymenil aj filter no nic sa nezmenilo
Dlho som nedokazal dostat teploty na pozadovane hodnoty az ked som vymenil zhavice tak pri vynutenej regeneracii my pekne vystupili teploty na 600 stupnou a filter sa vypalil do nuly
Teraz auto jazdi no vzdy ked po okolo 400 az 500km ma zregenerovat tak zacne dymit okolo 2000 otacok ak pridam prestane
Znovu musim vynutit regeneraciu a takto ho vypalit na nulu a mam pokoj na 400km
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 31 neregistrovaných