Náhodné vyradenie do neutrálu počas jazdy na automate
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 99
- Dátum registrácie: 08.09.2019 13:06 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
ak to bolo myslene sposobom "vyraba to ZF tak to nemoze byt odpad, musi to byt absolutna parada" tak samozrejme takto to nefunguje v svete businessu : Citrojen zada ulohu akejkolvek firme, vratane ZF - vyrobite mi toto a toto, s takymito parametrami, takouto zivotnostou a takouto cenou.
Kedze C3 stoji tolko kolko stoji, a nie je to zrovna 80.000, tak aj komponenty tam pouzite maju svoju prislusne EXTREMNE NIZKU cenovku. A tomu zodpovedajucu konstrukciu, kvalitu a dimenzovanie. Hadam si nemyslime ze v prevodovčičke do 1.0i Citroenu c3 sa pouziju rovnake loziska, rovnake hriadele atd ako do prevodovky Audi A8 W12 ktore ma osemnasobny vykon a desatnasobny tocivy moment...
Takze ZF alebo nie, to nie je dolezite. Urcujuca je jedine cenovka, do ktorej sa musia zmestit. Ta limituje technicke riesenie a zivotnost.
Kedze C3 stoji tolko kolko stoji, a nie je to zrovna 80.000, tak aj komponenty tam pouzite maju svoju prislusne EXTREMNE NIZKU cenovku. A tomu zodpovedajucu konstrukciu, kvalitu a dimenzovanie. Hadam si nemyslime ze v prevodovčičke do 1.0i Citroenu c3 sa pouziju rovnake loziska, rovnake hriadele atd ako do prevodovky Audi A8 W12 ktore ma osemnasobny vykon a desatnasobny tocivy moment...
Takze ZF alebo nie, to nie je dolezite. Urcujuca je jedine cenovka, do ktorej sa musia zmestit. Ta limituje technicke riesenie a zivotnost.
-
- Príspevky: 99
- Dátum registrácie: 08.09.2019 13:06 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1034
- Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43 Zdieľať na Facebook
A to si pred kúpou neabsolvoval skúšobnú jazdu keď si až po pár dňoch prisiel na to že je to hnoj?Nechápal si ako si to niekto môže kúpiť, a sám si to kúpil tak to už hej.ntg napísal:mal som sensodrive.C3. lacna kupa. no po par dnoch jazdenia som nechapal ako ten hnoj prevodovka moze existovat a este to sj niekto kupi. fiat neni iny , je to crep.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 779
- Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
Neviem ako funguje povelovanie RJ tej prevodovky od samotnej šaltpáky na tom Fiate, ale zvykne sa to riešiť elektricky . Takže pokial sa nevyšetrí či na príčine vyradenia do N je to že RJ dostane signál od šaltpáky , či už reálny alebo nejaký falošný kde je príčina niekde okolo mechanického problému a sledovania polohy zvyknú tam byť Hallove sondy a na šaltpáke možno magnet alebo sú tam optočleny a clona na šaltpáke , alebo si to RJ vyradí sama tak že reaguje na nejaké rušenie trebrz v napájaní elektroniky alebo je chyba v akčnom člene ak je tam nejaký systém hydraulický tak je asi ovládaný nejakým elektroventilom. Možno je netesný . Netuším aká premakaná je diagnostika na tej prevodovke , ale mohla by mať v sebe zapísané údaje či pri tom konkrétnom vyradení do N bola požiadavka od ovládacej páky alebo nie.
......SMART to má riešené čisto elektricky, akčné členy sú elektromotory a k nim spojené snímače polohy a snímanie polohy šaltpáky magnetom a Hallovými sondami (Zataľ funguje bez problému)
......SMART to má riešené čisto elektricky, akčné členy sú elektromotory a k nim spojené snímače polohy a snímanie polohy šaltpáky magnetom a Hallovými sondami (Zataľ funguje bez problému)
-
- Príspevky: 129
- Dátum registrácie: 31.12.2010 09:03 Zdieľať na Facebook
. kupil som to na biznis. na tychto chlievoch nemam odvahu jazdit. ked mam zdochnut v aute tak v riadnom nie v skatuli na topanky. a ano nechapem ludi co na tom jazdia. ta prevodovka nestihala moj normalny styl jazdy. kolega robi vo fiat autoriz. a 500 je prvotriedny brlohpepo64 napísal:A to si pred kúpou neabsolvoval skúšobnú jazdu keď si až po pár dňoch prisiel na to že je to hnoj?Nechápal si ako si to niekto môže kúpiť, a sám si to kúpil tak to už hej.ntg napísal:mal som sensodrive.C3. lacna kupa. no po par dnoch jazdenia som nechapal ako ten hnoj prevodovka moze existovat a este to sj niekto kupi. fiat neni iny , je to crep.
-
- Príspevky: 3690
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
VLADY, na tej našej Muse (ale to je Fiat Idea s trocha inou karosériou), keď odchádzalo spojkové ložisko, tak diagnostika vypísala niekoľko chýb elektroniky, slabý tlak hydraulického čerpadla a ešte čosi, ale spojka jej nenapadla. Aj keď viem že mechanickými závadami sa diagnostika nezaoberá, ale snáď múdri inžinieri pri projektovaní mohli rátať s tým, že raz za čas sa na aute opotrebovaná spojka mení.VLADY napísal: Netuším aká premakaná je diagnostika na tej prevodovke, ale mohla by mať v sebe zapísané údaje či pri tom konkrétnom vyradení do N bola požiadavka od ovládacej páky alebo nie.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
slaby tlak "cerpadla" samozrejme moze byt sposobeny akymkolvek zavahanim v celom hydraulickom retazci, cize aj spojkou. Aj snimacom.
Diagnostika nie je vsemohuca, ma pevne dane body kde nieco meria, snima, vyhodnocuje, takze nie je schopna zachytit vsetky mozne aj nemozne situacie. Vieme o tom, tak to je, tak to este aj dlho zostane.
Diagnostika nie je vsemohuca, ma pevne dane body kde nieco meria, snima, vyhodnocuje, takze nie je schopna zachytit vsetky mozne aj nemozne situacie. Vieme o tom, tak to je, tak to este aj dlho zostane.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 56 neregistrovaných