Opel 2,2i - dunenie motora

Diskusia ohľadne vozidiel značky Opel

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mjato
Príspevky: 979
Dátum registrácie: 17.11.2008 17:46
Zdieľať na Facebook

Opel 2,2i - dunenie motora

Príspevok od používateľa mjato »

Nazdar chalani,chcem Vas poprosit o radu a opytat sa ci ste neriesili podobny problem na oplackom motore 2.2benzin,108kw r.v.05 ako momentalne ja s moju chriapu.Uz to auto v zivote ani krajsie nenazvem :38eb: Po vymene rozvodov auto od 1800 otacok zacina duniet do interieru,pri 2000 rpm to uz ma svoju silu a zvukova kulisa pretrvava nezmenena aj pri 2500 a vrcholi to na 3000,ale to uz sa mi zacinaju kolesa odliepat od vozovky a vzlietam ako za zvukoveho prejavu stareho dvojplosnika.Na zlepsenie vzniknutej situacie som ako prve vymenil a ustavil vsetky silenti na motore a nastalo ciastocne zlepsenie.Potom nasledovali 2 rozne diagnostiky,kontrola palenia,predzapalu,lambdy..a auto bez zavad.Tak som dal prekontrolovat znova nastavenie rozvodov a vsetko v poriadku.Nastala len mala zmena k lepsiemu a to asi tym,ze sa posunul-ustavil silent.Mam este jednu dolezitu info a to,ze autu chyba cca.30 percent vykonu.Auto neochotne taha hlavne na 4,5 prevodovom stupni a maximalna rychlost je o 40km.nizsia ako papierova.Motor ide na volnobehu krasne,suvisle,neklepe,ani nevynechava pri postupnom pridavani.Paar krat sa mi stalo,ze auto po preradeni smerom hore pri pohodovej jazde reagovalo na plynovy pedal ktory stal v jednej polohe stupanim a klesanim otacok o +-100otaciek motora.Po pridani plynu otackomer,ale vzdy zacal reagovat spravne.To ale asi nema vpliv na moj problem.Z podozrenia za vzniknutu chybu som vylucil dvojhmotu nakolko autu chyba aj vykon a egr ak tam je,lebo ten by asi odhalila diagnostika-preistotu ho mozem pozret.Palivovy filter,lebo auto ho vraj nema.Sviecky su nove.Skrtiaca klapka cistena pred 5000tisic,je cista.Napriek mojmu pocitu,ze auto zle spaluje a preto sa prenasa ten detonacny zvuk do karoserie ide z vyfuku dym bez zapachu.Poradte co mam dat skontrolovat.Mam take male podozrenie na induckcnu cievku.
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Ma ten motor system VVTi ?

Tiež by bolo dobre upresniť, či ide o Chevrolet Cobalt, alebo Chevrolet Malibu, alebo Saturn, či Opel Speedster...

https://cs.qwertyu.wiki/wiki/GM_Ecotec_engine#2.2
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Zrejme po vymene rozvodov je zlé ČASOVANIE rozvodu.. :190:

Iskra prichádza zrejme priliš skoro, veĺký predzápal,
a preto to nejde a duní...

Live data by to ukazali hneď za par sekund.. aká je hodnota
mjato
Príspevky: 979
Dátum registrácie: 17.11.2008 17:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mjato »

Variabilne casovanie ventilov ten motor nema,ale ma vyvazovacie hriadele.Je to motor v crome.Chyba zacala po vymene rozvodov,takze problem mohol vzniknut tam,ale technologia zalozenia rozvodov je robena tak,ze by nemalo prist k nezelanemu posunu kluky voci vacke.Ale mozno treba cosi doladit cez diagnostiku ako u pd tdi.Neviem.Najhorsie pre mna je,ze v kazdej dielni mi povedia cosi ine.
mjato
Príspevky: 979
Dátum registrácie: 17.11.2008 17:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mjato »

A boli robene aj zive data na nastartovanom motore a palenie a predzapal su vporiadku.
bandit97
Príspevky: 1199
Dátum registrácie: 24.01.2011 19:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bandit97 »

Lacka neries... Jemu pan Bozko nespojil oci s rozumom, zato s rukami ano.. Tak cita, ignoruje a pise...

Vyfuck je v akom stave? Pripadne EGR vie duniet do sania a vykonu tiez neprida..
mjato
Príspevky: 979
Dátum registrácie: 17.11.2008 17:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mjato »

Vyfuk o karoseriu neopiera a priechodnost spalin som nekontroloval,ale na mieste motor vo vysokych otackach nedusi.Egr som este nepozeral.Ja mozem nad tym problemom len polemizovat.Rad by som to auto dal spravit mechanikovi,ktory sa vyzna do benzinov a vie zmerat oscilom signal kluka- vacka,aby som mohol postupne vylucovat zavady.Ak nejakeho odbornika poznate v Zilinskom,Trencianskom kraji napiste mi ss.Dakujem.
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

ak pred vymenou to auto slo tak len tam bude zavada.treba pozriet vsetko na co ruky sahali.

diagnostikou sa da pozriet ako idu vacka a kluka ci je to ako ma byt.ale treba normalnu diagnostiku na to auto nie cinske univerzal kable ako ma 80 percent slovenskych dielni co si nevedia zaplatit kupit kabel za 400 euro + online pripojenie za 20 euro mesacne.
mjato
Príspevky: 979
Dátum registrácie: 17.11.2008 17:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mjato »

Bol som vo fiate a na diagnostike ukazalo zavadu vstupna sonda chuda zmes u vystupny sondy pod spodny hranici.To su tieto chyby p0131,p0137,p0171.Dal som spravit aj zakladne tovarenske nastavenie a nepomohlo.
Chcel by som Vas poprosit ci nahodou neviete zistis z katalogu rozmery a tvrdost srobov na kluke a vacke.Chcem ich kupit nove nakolko tie stare uz boli viackrat dotiahnute.Chcem sroby vymenit z dovodu,ze idem este raz pozret tie rozvody a nastavit na pripravky.Croma 2.2benzin 108kw,VIN:ZFA19400002022288
Dakujem.
mjato
Príspevky: 979
Dátum registrácie: 17.11.2008 17:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mjato »

Dunenie sposobovalo nespravne zalozenie ozubenych kolies na vyvazovacom hriadeli.Slaby vykon bol sposobeny zlou vahou vzduchu.
Napísať odpoveď

Návrat na "Opel fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní