Nové auto 15-20.000
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 03.01.2007 15:33 Zdieľať na Facebook
Nové auto 15-20.000
Ahojte. Chcem kúpiť pre rodinku nové auto. Momentálne mám 10r fobiu htp, a chcel by som trosku väčšie. Auto by som chcel aspoň na 15 rokov. Ročný nájazd pod 10.000km. Jazdit sa budu krátke aj dlhé trasi. Už mi začína z výberom preskakovat . Pozerám napr. Od malých aut (208 väčšia výbava) po vacsie (3008 základ)
-
- Príspevky: 967
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
https://www.youtube.com/watch?v=uLhePR2iWi4
To auto má potenciál vydržať trochu viac ako novodobé európske žumpy.
https://www.mitsubishi-motors.sk/images ... 20MY20.pdf
To auto má potenciál vydržať trochu viac ako novodobé európske žumpy.
https://www.mitsubishi-motors.sk/images ... 20MY20.pdf
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Máš Fabiu chcel by si väčšie a obzeráš P208.
To je to isté velkostne
Sa bojím že dnes nie je toho vela čo by bolo naplánované mať 15 rokov a pri tom tvojom nájazde pod 10000km mi príde moc dať aj 15000€ a nie to ešte 20000€
Ked nové tak si kúp napríklad nového Dustera, tam sa zmestíš do 15000€
Osobne by som v tvojom prípade do nového nešiel, ale do niečoho čo má ten prvotný prepad trhovej hodonty za sebou a na budíku natočených do 50tkm
To je to isté velkostne
Sa bojím že dnes nie je toho vela čo by bolo naplánované mať 15 rokov a pri tom tvojom nájazde pod 10000km mi príde moc dať aj 15000€ a nie to ešte 20000€
Ked nové tak si kúp napríklad nového Dustera, tam sa zmestíš do 15000€
Osobne by som v tvojom prípade do nového nešiel, ale do niečoho čo má ten prvotný prepad trhovej hodonty za sebou a na budíku natočených do 50tkm
-
- Príspevky: 943
- Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
- Bydlisko: DK Zdieľať na Facebook
15 rokov je dlhá doba a za ten čas sa všeličo zmení dosť radikálne, hlavne keď si mladší človek. Na taký dlhý čas si kupujú auto najmä starší ľudia, ktorí majú už svoj život ustálený a vedia presne, čo chcú. Samozrejme sú aj výnimky...
Je ťažké radiť auto na 15 rokov, lebo nevieme vlastne nič z tých 3 riadkov čo si napísal.
Určite by som vybral niečo, kde sa sedí vyššie - ideálne MPV, tam je predpoklad, že nezačne bolieť chrbát práve kvôli nastupovaniu na nízko položené sedadlo a z takého sa potom aj ťažko vystupuje, keď už tie problémy máš.
Diesel by som vynechal, turbo benzín by som vynechal. Ideálne klasický atmosférický benzínový motor bez turba, GPF a pod.
Ak si mladší a ešte nemáš rodinu, tak o rok môže prísť pekná baba "do cesty" a tvoje plány na auto na 15 rokov sa rozplynú, príde rodina a Tvoje auto bude zrazu malé, bude treba väčšie a zistíš, že si stratil nemalé peniaze na tom, že si kúpil nové a už ho predávaš s veľkou stratou hodnoty. Napíš trošku viac o sebe, aby to bolo jasnejšie
Je ťažké radiť auto na 15 rokov, lebo nevieme vlastne nič z tých 3 riadkov čo si napísal.
Určite by som vybral niečo, kde sa sedí vyššie - ideálne MPV, tam je predpoklad, že nezačne bolieť chrbát práve kvôli nastupovaniu na nízko položené sedadlo a z takého sa potom aj ťažko vystupuje, keď už tie problémy máš.
Diesel by som vynechal, turbo benzín by som vynechal. Ideálne klasický atmosférický benzínový motor bez turba, GPF a pod.
Ak si mladší a ešte nemáš rodinu, tak o rok môže prísť pekná baba "do cesty" a tvoje plány na auto na 15 rokov sa rozplynú, príde rodina a Tvoje auto bude zrazu malé, bude treba väčšie a zistíš, že si stratil nemalé peniaze na tom, že si kúpil nové a už ho predávaš s veľkou stratou hodnoty. Napíš trošku viac o sebe, aby to bolo jasnejšie
„Všetci vieme, že svetlo putuje rýchlejšie ako zvuk. Preto niektorí ľudia vyzerajú chytro, kým pred vami neprehovoria.“ — Albert Einstein
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Mitsubishi ASX
plusy :
-jednoduchy benzinový atmosfericky motor DOSTATOČNEHO OBJEMU (2.0)
-silna konštrukcia všetkých časti podvozka a karoserie
- nie veĺa technologickych vychytavok = jednoduchá diagnostika a udržba
pokiaľ si "dehet positive " ,že chceš motor len na naftu tak Opel Astra 1.7 CDTi ... tie iste positiva ako som písal vyššie
plusy :
-jednoduchy benzinový atmosfericky motor DOSTATOČNEHO OBJEMU (2.0)
-silna konštrukcia všetkých časti podvozka a karoserie
- nie veĺa technologickych vychytavok = jednoduchá diagnostika a udržba
pokiaľ si "dehet positive " ,že chceš motor len na naftu tak Opel Astra 1.7 CDTi ... tie iste positiva ako som písal vyššie
-
- Príspevky: 464
- Dátum registrácie: 27.05.2007 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
... aby to bolo za 6.000 penazi, nebude to z roku 2010+ ze nie ?
Dobre to bol taky vysplech do tmy, viem ze sa neudeje. Nove hladaj take ako zaznelo, cize co nema priamovstrekovy motor a turbo alebo kompresor. To bude inak silna skovávačka... nieco taketo najst okrem Dacie.
Snad nejaku predvadzaciu Tojotu, lebo tam je problem s cenovkou do 20.000eur aby to bolo aj velkostou vacsie nez sucasna Fabia.
Dobre to bol taky vysplech do tmy, viem ze sa neudeje. Nove hladaj take ako zaznelo, cize co nema priamovstrekovy motor a turbo alebo kompresor. To bude inak silna skovávačka... nieco taketo najst okrem Dacie.
Snad nejaku predvadzaciu Tojotu, lebo tam je problem s cenovkou do 20.000eur aby to bolo aj velkostou vacsie nez sucasna Fabia.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných