Skoda Fabia II 1.4 tdi , 59kw
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 21.07.2010 00:17 Zdieľať na Facebook
Skoda Fabia II 1.4 tdi , 59kw
dobry den na fabii mam takyto problem bolo to uz 3 servisoch nikto nevie co to moze byt jeden vravi ,ze abs kocka druhy servo dalsi riadiaca jednotka komfortu kazdy len tipuje pretoze sa nevedia napojit na auto cez diagnostiku uz neviem co s tym , ci mam ist do original skody alebo to podpalit vdaka :D , je tu niekto z Nitry kto to vie spravit? ak hej nech mi napise diky
https://youtu.be/GTo9hj2K46E
https://youtu.be/GTo9hj2K46E
- jaroslavelektro
- Príspevky: 353
- Dátum registrácie: 23.05.2019 07:27
- Bydlisko: východ Zdieľať na Facebook
Skoro všetky riadace jednotky na FAB1 majú K-Line + Can .
Casto je aj takýto problém (nesom pri aute hádam ):
1 - neoriginálne riadio ( CAN alebo K linka do rádia ) - odpojiť rádio
2 diagnostickú zásuvku úmyselne pozmenil (krádeže)
3- odmontovaný k motorovke - LPG jednotka ( spoločné linky )
tu sú rady ako spojazdniť diagnostiku - základ
-----------------------------------------------------------
Blikanie budíkov môže spôsobovať vada v plošnom ( mikroprocesor ) alebo napájanie či can v skrate spoji, aktuálne podobný problém riešim ale FAB1 pred FL 2001 .
Može bit ja zhnitá kablovačka pod filtrom ale u FAB1 po 2003 roku sa to stávalo ojedinele.
Skúste napísať viac o prejavoch závady ak sa bude dalo pomožem.
Casto je aj takýto problém (nesom pri aute hádam ):
1 - neoriginálne riadio ( CAN alebo K linka do rádia ) - odpojiť rádio
2 diagnostickú zásuvku úmyselne pozmenil (krádeže)
3- odmontovaný k motorovke - LPG jednotka ( spoločné linky )
tu sú rady ako spojazdniť diagnostiku - základ
-----------------------------------------------------------
Blikanie budíkov môže spôsobovať vada v plošnom ( mikroprocesor ) alebo napájanie či can v skrate spoji, aktuálne podobný problém riešim ale FAB1 pred FL 2001 .
Može bit ja zhnitá kablovačka pod filtrom ale u FAB1 po 2003 roku sa to stávalo ojedinele.
Skúste napísať viac o prejavoch závady ak sa bude dalo pomožem.
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 21.07.2010 00:17 Zdieľať na Facebook
zdravim je to rok 2005, kablovacke nic neni mali sme to vsetko rozobrate vyzera to OK , kable ako nove v cerpadle sme menili aj olej , sprava sa to tak ,ze obcas servo ide potom to vypne zacne to vsetko pipat a tie kontrolky blikat , niekedy to este po prestartovani islo znova ale teraz je to stale vypnute. uz nevieme co s tym
- jaroslavelektro
- Príspevky: 353
- Dátum registrácie: 23.05.2019 07:27
- Bydlisko: východ Zdieľať na Facebook
Dobrý večer teda skúste odpojiť káble od čerpadla serva a napíšte ako sa to správa , sú tam 3 konektory dostupné spredu od hmlovky.
A skúste aj z nejakým známym čo ma diagnostiku zistiť do ktorých jednotiek sa dá vojsť , a to rádio pred diagnostikou odpojte .
K linka je na OBD zásuvke 7 pin motorovka ide po "K"
A skúste aj z nejakým známym čo ma diagnostiku zistiť do ktorých jednotiek sa dá vojsť , a to rádio pred diagnostikou odpojte .
K linka je na OBD zásuvke 7 pin motorovka ide po "K"
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 21.07.2010 00:17 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 04.10.2007 17:22 Zdieľať na Facebook
Mal som to isté na mojej Fab I 1,9 Sdi rok výroby 2005, skratoval posilovač riadenia (s olejom to nič nemá/spammer napísal:zdravim je to rok 2005, kablovacke nic neni mali sme to vsetko rozobrate vyzera to OK , kable ako nove v cerpadle sme menili aj olej , sprava sa to tak ,ze obcas servo ide potom to vypne zacne to vsetko pipat a tie kontrolky blikat , niekedy to este po prestartovani islo znova ale teraz je to stale vypnute. uz nevieme co s tym
Na bazosi som našiel repas posilovača za 100 E problém bol vyriešený.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 25 neregistrovaných