Motor 1.9Tdi.poškodené tesniace gumičky vstrekovačov
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 23.07.2014 15:08 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 943
- Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
- Bydlisko: DK Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 06.07.2008 23:46 Zdieľať na Facebook
Zdravim všetkých. Dalsi pripad do zbierky. Passat 1.9 PD AWX 96 kw 12/2003 . Dnes kontrola na diag. , motor horsie startuje,hlavne rano, niekedy na 3 valce na volnobehu, synchronizacia vačka- kluka 7,2° !,stvrty valec hodnota kanal 13- 2,99. Ostatne 0,3. Aktualna spotreba 0.6 l. Spotreba zvýšená. Ta synchro je teda extrem, mala by byť nula. Čo si o tom myslíte ? Vďaka za odpoveď.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Chýba kopec velmi dôležitých informácií,doslova zásadných.Boli robené vôbec rozvody ? Nabehla závada v tejto súvislosti ?
Hodnota je totižto úplne nereálna aj napriek tomu že je vykazovaná diagnostikou,videl som už číslo 30 synchra a rozvody boli v poriadku.
Hodnota vstreku 2,99 je konečná...ale ostatné hodnoty sú nezmysel.Ani tri krát 0,3 (z mínusom) nevydá na 2,99 takže v celom je nejaký guláš.
Treba zadať aj km a čo sa už v okolí vačky a vstrekov riešilo.
Píše sa že bolo na diagnostike...tak sem sa z blockmapom nech sa dá pozrieť.
Hodnota je totižto úplne nereálna aj napriek tomu že je vykazovaná diagnostikou,videl som už číslo 30 synchra a rozvody boli v poriadku.
Hodnota vstreku 2,99 je konečná...ale ostatné hodnoty sú nezmysel.Ani tri krát 0,3 (z mínusom) nevydá na 2,99 takže v celom je nejaký guláš.
Treba zadať aj km a čo sa už v okolí vačky a vstrekov riešilo.
Píše sa že bolo na diagnostike...tak sem sa z blockmapom nech sa dá pozrieť.
-
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 06.07.2008 23:46 Zdieľať na Facebook
Dakujem za odpovede. Motor ma cca 300 000 km, rozvody robene neboli. Do vymeny rozvodov ostava 30 000 km (meni sa po 90 000). Maju ale 8 rokov.Je to bratovo auto. Na motore sa nerobilo nič poslednu dobu. Iba menil filtre a nefunkcny termostat. Problem mal ale už pred vymenou. Podla odporúčaní som mu prihol piny na konektoroch ku vstrekom. Nepomohlo. 4 valec vynecháva (podla diag.) Preto rozmyslame či by nebolo dobre pretesniť vstreky. Synchro bolo tak na hrane dnes ,ze po nastaveni vačky kúsoček na stranu už motor nenaštartoval. Postupne sa podarilo nastaviť 4,4 a aj 0 , ale spotreba 0,9 alebo 1 l.Nakoniec sme nechali na 1°. Ono to nema zmysel nastavovať keď jeden valec vynecháva. Skúsiť pretesniť tie vstreky ? Fotky dodám.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Motor potrebuje trochu viac než pretesnenie vstrekov.Ak sa v servisnej histórii nenachádza viac,tak to bude trocha väčší servis a mal by sa spojiť do jednej práce naraz.Vymeniť rozvody (bez ohladu na km) vyhodiť vačkovicu,hydrá a meniť aj panvočky vačky.Vstreky von .Ale tu sa dá očakávať sodoma gomora ak neboli priebežne menené skrutečky vstekov.Šachty budú vyzerať ako dedinská skružová studňa,čo nie je samé o sebe problém,ibaže.Dať ich do poriadku aby vôbec dali znova vstreky vložiť a nesekali nové gumičky je celkom zaujímavá procedúra na ktorú treba byť vybavený a vedieť čo s tým.
Dielne riešia buď tak že to najprv dorasujú,alebo rovno posielajú hlavu na vyvložkovanie šachiet a s tým zase ide abnormalita že zrovnajú hlavu.V podstate nie je nutné ani jedno ani druhé,len treba zvážiť či dielňa vie čo zo šachtami.
Synchronizáciu určí presné nastavenie rozvodov na prípravky...len výnimočne je to nulové číslo,takže žiadne automatické nuly,to nie je rotačka.
Pri 300 tis je rozsah opravy istý na viac než 100% Ak už sa to robí je treba urobiť aj veci ako čistenie komplet sania,kontroly všetkého od tandemu po turbínu,tlaky podtlaky,kontrola nastavenia a dať všetko čo je mimo do poriadku na prvú ranu.Bude dlho pokoj.Asi nepoteší ale je to daň za zanedbanie údržby,teraz sa to všetko zlúči do jedného
Dielne riešia buď tak že to najprv dorasujú,alebo rovno posielajú hlavu na vyvložkovanie šachiet a s tým zase ide abnormalita že zrovnajú hlavu.V podstate nie je nutné ani jedno ani druhé,len treba zvážiť či dielňa vie čo zo šachtami.
Synchronizáciu určí presné nastavenie rozvodov na prípravky...len výnimočne je to nulové číslo,takže žiadne automatické nuly,to nie je rotačka.
Pri 300 tis je rozsah opravy istý na viac než 100% Ak už sa to robí je treba urobiť aj veci ako čistenie komplet sania,kontroly všetkého od tandemu po turbínu,tlaky podtlaky,kontrola nastavenia a dať všetko čo je mimo do poriadku na prvú ranu.Bude dlho pokoj.Asi nepoteší ale je to daň za zanedbanie údržby,teraz sa to všetko zlúči do jedného
-
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 06.07.2008 23:46 Zdieľať na Facebook
Zdravím. Tak tu sú fotky. Skor sa nedalo.
https://postimg.cc/gallery/Wd3YWNK
https://postimg.cc/gallery/Wd3YWNK
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných