Ford Focus - skape pri zohriatom motore na voľnobehu
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 24.02.2017 14:20 Zdieľať na Facebook
Zdravím páni, ospravedlňujem sa že som tu nebol...pečlivo si prečítam a odskúšam všetko čo píšete... Beriem radu že najprv si mám dať do poriadku riaDiacu jednotku...tak som ju dnes napojil originál z môjho auta 2004 a dá sa ku nej pripojiť a vypisuje 3 chyby: /problém je že neštartuje,všetko ostatné ide/
Chyby:
b1601 - since the last clearing, at ignition key not programmed for the module was used
P1000- obd testy niesi kompletné.
B1342 - control unit internát failure
Mám program focom s ktorým som naprogramoval kľúče/mám 2 originálne/ na tu druhu riadiacu jednotku z 1998 no na moju 2004 to nejde ábo niečo robím zle alebo sa tam má niečo robiť inak... poraďte please
Chyby:
b1601 - since the last clearing, at ignition key not programmed for the module was used
P1000- obd testy niesi kompletné.
B1342 - control unit internát failure
Mám program focom s ktorým som naprogramoval kľúče/mám 2 originálne/ na tu druhu riadiacu jednotku z 1998 no na moju 2004 to nejde ábo niečo robím zle alebo sa tam má niečo robiť inak... poraďte please
-
- Príspevky: 5429
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 24.02.2017 14:20 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 130
- Dátum registrácie: 31.03.2012 17:15
- Bydlisko: NMnV Zdieľať na Facebook
Ak by bol pricinou zly ventil odvetrania palivovej nadrze, stacilo by v ramci diagnostiky "sedliacky rozum" otvorit nadrz a motor by musel ist bez problemov...
Inak ECV je riadeny a kontrolovany priamo RJ..Ovlada sa PWM signalom, otvorenie od 0 do 100%...Nema ziadny obvod s poistkou alebo nieco podobne.
Inak ECV je riadeny a kontrolovany priamo RJ..Ovlada sa PWM signalom, otvorenie od 0 do 100%...Nema ziadny obvod s poistkou alebo nieco podobne.
Fiat TIPO Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 130
- Dátum registrácie: 31.03.2012 17:15
- Bydlisko: NMnV Zdieľať na Facebook
Ventil je N.C., cize normalne zatvoreny...Je tam pruzina, ktora to zabezpecuje..Takze pri poruche je tiez zatvoreny..Neviem akoby sa tam cez ventil dostal falosny vzduch...
System evaporacie je dost kontrolovany, vypary z nadrze ovplyvnuju tvorbu emisii, akakolvek zavada v celom systeme (nadrz s aktivnym uhlim, hadicky, ventil) je hned hlasena cez kontrolku OBD...
Je mozne, ze ford to ma inak riesene, nepoznam ten motor, ale vo vseobecnosti je evap system rieseny vsade velmi podobne...
System evaporacie je dost kontrolovany, vypary z nadrze ovplyvnuju tvorbu emisii, akakolvek zavada v celom systeme (nadrz s aktivnym uhlim, hadicky, ventil) je hned hlasena cez kontrolku OBD...
Je mozne, ze ford to ma inak riesene, nepoznam ten motor, ale vo vseobecnosti je evap system rieseny vsade velmi podobne...
Fiat TIPO Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 130
- Dátum registrácie: 31.03.2012 17:15
- Bydlisko: NMnV Zdieľať na Facebook
Vsetko je mozne...Ale neverim tomu, ze by sa za tak kratku dobu vytvoril taky podtlak v nadrzi, aby to tak zasadne ovplyvnilo chod motora na volnobeh..
Nie je to priamovstrek, aby to bolo tak citlive na tlak paliva...
Netreba zabudat, ze palivova nadrz ma aj privod vzduchu, prave cez nadrzku s aktivnym uhlim. Ked sa ECV otvori, vzdy by tam bol podtlak.. Preto je to riesene tak, ze aj ked sa ventil zasekne v otvorenej pozici, nikdy nedojte k deformacii pal. nadrze vplyvom podtlaku...Samozrejme, cast systemu, ktora sa stara o tieto veci, musi byt ok..
V pripade, ak je nadobka s akt. uhlim upchata, vtedy si viem predstavit aj deformaciu nadrze..
Aktivne uhlie sa vacsinou upcha tym, ze navlhne od benzinu, ked sa casto tankuje uplne plna nadrz...
Nie je to priamovstrek, aby to bolo tak citlive na tlak paliva...
Netreba zabudat, ze palivova nadrz ma aj privod vzduchu, prave cez nadrzku s aktivnym uhlim. Ked sa ECV otvori, vzdy by tam bol podtlak.. Preto je to riesene tak, ze aj ked sa ventil zasekne v otvorenej pozici, nikdy nedojte k deformacii pal. nadrze vplyvom podtlaku...Samozrejme, cast systemu, ktora sa stara o tieto veci, musi byt ok..
V pripade, ak je nadobka s akt. uhlim upchata, vtedy si viem predstavit aj deformaciu nadrze..
Aktivne uhlie sa vacsinou upcha tym, ze navlhne od benzinu, ked sa casto tankuje uplne plna nadrz...
Fiat TIPO Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
-
- Príspevky: 217
- Dátum registrácie: 15.02.2010 17:32
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Takze dnes som bol s betyxom. Rj original 2004 komunikuje s diag ale pise chybu procesora.
Zaujimave je ze pri teste cidiel rj komunikuje a zobrazuje hodnoty , teploty, tlaku v sani, polohu akceleratora. Pri odpojeni ktorehokolvek cidla vypise chybu.
Auto nanu nestartuje, je blokovany start, netoci starter.
Po vymene za riadiacku rv 1998. Auto startuje, motor bezi daktore hodnoty ukazuje. Neukazuje lambdy, map senzor, teplota vzduchu mimo rozsah.
Su zapisane aj chyby map,lambda atd.
Volnobech kolise v rozsahu 500-1300ot. Podtlaky skontrolovane, vyzeraju ok. Ak co i len trosku pootvorim klapku povedzme z hodnoty 204 na 208.
Tak volnobeh je stabilny cca 750.
Urcite treba vymenit riadiačku za spravny tip.
Inak motor bezi hladko aj v otackach aj blizko volnobehu.
Tot moje zistenia.
Apropo. V nadrzi je podtlak.
Betyx vravel ze vymeni ventil odvetravania nadrze.
Povodny je posmrti po elektrickej stranke asi aj po mechanickej.
Zaujimave je ze pri teste cidiel rj komunikuje a zobrazuje hodnoty , teploty, tlaku v sani, polohu akceleratora. Pri odpojeni ktorehokolvek cidla vypise chybu.
Auto nanu nestartuje, je blokovany start, netoci starter.
Po vymene za riadiacku rv 1998. Auto startuje, motor bezi daktore hodnoty ukazuje. Neukazuje lambdy, map senzor, teplota vzduchu mimo rozsah.
Su zapisane aj chyby map,lambda atd.
Volnobech kolise v rozsahu 500-1300ot. Podtlaky skontrolovane, vyzeraju ok. Ak co i len trosku pootvorim klapku povedzme z hodnoty 204 na 208.
Tak volnobeh je stabilny cca 750.
Urcite treba vymenit riadiačku za spravny tip.
Inak motor bezi hladko aj v otackach aj blizko volnobehu.
Tot moje zistenia.
Apropo. V nadrzi je podtlak.
Betyx vravel ze vymeni ventil odvetravania nadrze.
Povodny je posmrti po elektrickej stranke asi aj po mechanickej.
-
- Príspevky: 130
- Dátum registrácie: 31.03.2012 17:15
- Bydlisko: NMnV Zdieľať na Facebook
Ak je k.o. ventil, ktory je pri nadrzke s aktivnym uhlim, tak ten moze sposobovat podtlak v nadrzi. Ten v motorovom priestore nie.
Vyzera to na tu RJ, ako som spominal...RJ moze komunikovat, aj ked je poskodeny procesor..Diagnostika komunikuje s cidlami cez komunikacne rozhranie a prevodniky, niekedy aj mimo procesor..Pri nastartovani uz spracovava procesor udaje z cidiel..
Vyzera to na tu RJ, ako som spominal...RJ moze komunikovat, aj ked je poskodeny procesor..Diagnostika komunikuje s cidlami cez komunikacne rozhranie a prevodniky, niekedy aj mimo procesor..Pri nastartovani uz spracovava procesor udaje z cidiel..
Fiat TIPO Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 24.02.2017 14:20 Zdieľať na Facebook
Zdravím páni, ospravedlňujem sa že až teraz no nevedel som skôr. Dáky dobrák mi nacúval do môjho auta a nenechal ani lístok za sklom...
Takže k téme...
Riadiaca jednotka vymenená za presne tu istú z UK a auto šlape ako hodinky. Žiadna porucha odvetrania palivovej nádrže,cievka b atď. Proste nič iba p1000 testy obd niesu kompletné...
Už len prísť na to prečo zničilo pôvodnú riadiacu j.
Po asi 20km pri skúšaní radosť zoslabla rozsvietilo chybu motora....
P0131 lambda bank 1
P0141 lambda bank 2 /domnela/
Lambdy boli nové obe/skúsim vymeniť za staré na skúšku/
Katalyzátor euro3 budem meniť piatok pokiaľ príde do vtedy.
Checknem ešte Snímač teploty chladiacej kvapaliny a neviem čo ešte...netesnosti na zvodoch...
Takže k téme...
Riadiaca jednotka vymenená za presne tu istú z UK a auto šlape ako hodinky. Žiadna porucha odvetrania palivovej nádrže,cievka b atď. Proste nič iba p1000 testy obd niesu kompletné...
Už len prísť na to prečo zničilo pôvodnú riadiacu j.
Po asi 20km pri skúšaní radosť zoslabla rozsvietilo chybu motora....
P0131 lambda bank 1
P0141 lambda bank 2 /domnela/
Lambdy boli nové obe/skúsim vymeniť za staré na skúšku/
Katalyzátor euro3 budem meniť piatok pokiaľ príde do vtedy.
Checknem ešte Snímač teploty chladiacej kvapaliny a neviem čo ešte...netesnosti na zvodoch...
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 24.02.2017 14:20 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 217
- Dátum registrácie: 15.02.2010 17:32
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 14 neregistrovaných