Jaguár F pace

Diskusia ohľadne vozidiel značky Jaguar

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

rednexteam
Príspevky: 28
Dátum registrácie: 07.05.2012 11:15
Zdieľať na Facebook

Jaguár F pace

Príspevok od používateľa rednexteam »

Ahojte zvazujem kúpu jaguaru f pace 2,0 diesel 4x4 má to cez 180 koní potreboval by som radu od mechanika či je to ok a načo si dať pozor prípadne aj z čoho motory a diely sú v tom aute a kvalita. Chcem ročník 2016 a okolo 100 tisíc km
Ďakujem vopred za vaše rady názory a skúsenosti.
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Chces auto za cca 50 000€…
Chces relativne novy model…
Chces relativne slabo zastupenu znacku, ktora ma len dake mizive % podielu na trhu…

A ty teraz tu na fore, ocakavas skusenosti mechanikov s tym modelom?
Mas dojem, ze tie auta sa servisuju mimo autorizovanych servisov?
Ked mas na jeho kupu, tak je akosi samozrejme, ze mas prostriedky aj na dalsi servis v tom autorizovanom.
Vies co je na to auto mozne zohnat mimo originalu? Akumulator, stierace, olej a filtre a brzdy.
Motor je Jaguar, nechapem otazku. Predpokladam, ze si nejake recenzie cital, dost casto to tam je zmienovane.
Mas dojem, ze majitelia Porche Macan, alebo BMW X4, ci Mercedesu GLC servisuju auta niekde u Janka v dedinskej garazi?
Ci staci vykon? Predpokladam, ze skusobnu jazdu mas za sebou, tak vies sam posudit, ci ti je dostatocny.
marco98
Príspevky: 224
Dátum registrácie: 19.02.2015 14:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marco98 »

K tomu výkonu, okrem iného mám aj Lagunu 3 s 2.0 dCi 131Kw(180k) a ten výkon na ňu je ltt. A to váži o hoodne menej ako ten F-Pace...Ej kej ej, so 131tkou si si s F-Pacom utriem prdel....prečo? Lebo váha...v zákrutách 4control.
jergusko
Príspevky: 2272
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jergusko »