Audi Q7 3.0tdi 2008 176kw
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24978
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Jednoznačne sa dá odpovedať...nevie,nechce,nemá potuchy o čom je rečcicmanec napísal:Každý kto aspoň týždeň číta toto fórum vie, že treba nalogovať údaje za jazdy a nikto z hentých „mechanikov” to nevie?!
Zrejme nebude na podrobnosti vidieť ako sa loguje a rieši problém,ale pre kuk do problematiky to stačí a názor nech si utvorí každý sám kde sa naše servisy nachádzajú ...takže ...kto a kde ?
Ja poznám jediného
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
oco13, nic proti, ale...
Vyzera to ze ten plyn v tom aute je cernota. Tos, prvy a velky problem.
Druhy problem je tak trocha technika toho auta.
Oni tak nejako vzdy zrali olej, koli guferam (potreba vymenit).
Dalsi problem je karburator. Ak sa nemylim, tak sa tam davali dva typy (Pierburg). Neboli zrovna jednoduche. Budu mat problemy s podtlakovymi membranamy (derave), zohnat nieco nove na ne bude asi taktiez problemom. Taktiez ten sytic ovladany bimetalom, ktory je ohrievany vodou a ak sa nemylim aj elektricky. Dat to do poriadku, vynovit a zostelovat aby to preslo EK nebude lahka uloha, mozno preto sa to predava. Joj, a este to elektricky vyhrievane sanie... Ak tam je a je nefunkcne, tak tie hroty v sani cinia iba problemy, ze sa na nich kondenzuje benzin.
Ale neda sa upriet to, ze to auto nezhnije ani o 20 rokov...Tam bol pozink snad hrubsi, nez 1mm. Aj vyfuky boli snad vecne, teda, ak ich fanda tuzingu nemal snahu nahradit, alebo ak neboli inak mechanicky poskodene.
Vyzera to ze ten plyn v tom aute je cernota. Tos, prvy a velky problem.
Druhy problem je tak trocha technika toho auta.
Oni tak nejako vzdy zrali olej, koli guferam (potreba vymenit).
Dalsi problem je karburator. Ak sa nemylim, tak sa tam davali dva typy (Pierburg). Neboli zrovna jednoduche. Budu mat problemy s podtlakovymi membranamy (derave), zohnat nieco nove na ne bude asi taktiez problemom. Taktiez ten sytic ovladany bimetalom, ktory je ohrievany vodou a ak sa nemylim aj elektricky. Dat to do poriadku, vynovit a zostelovat aby to preslo EK nebude lahka uloha, mozno preto sa to predava. Joj, a este to elektricky vyhrievane sanie... Ak tam je a je nefunkcne, tak tie hroty v sani cinia iba problemy, ze sa na nich kondenzuje benzin.
Ale neda sa upriet to, ze to auto nezhnije ani o 20 rokov...Tam bol pozink snad hrubsi, nez 1mm. Aj vyfuky boli snad vecne, teda, ak ich fanda tuzingu nemal snahu nahradit, alebo ak neboli inak mechanicky poskodene.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných