Seat Leon - klepanie motora za studena

Diskusia ohľadne vozidiel značky Seat

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

sendy45
Príspevky: 53
Dátum registrácie: 18.09.2019 10:55
Zdieľať na Facebook

Seat Leon - klepanie motora za studena

Príspevok od používateľa sendy45 »

Zdravim, mam seat leon 2.0 tdi 110 kw 2015 105tisic km. Po nastartovani ked je motor studeny je počuť klepanie (mozno to ide od rozvodov, neviem som totalny laik). Akonahle sa motor zahreje, klepanie nieje pocut. Taktiez ked pridam plyn tak klepanie nieje pocut, do servisu idem za tyzden, tak sa pytam len tak informativne ci mi nahodou nebudete vediet poradit o co sa jedna, ak by ste chceli viem vam to aj natočiť a poslať zvuk. Dakujem za kazdu radu. Prajem pekny zvysok dna.
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

podla popisu su to pravdepodobne zdvihatka ventilov-hydrostely ,kym sa naplnia olejom tak pocut klepanie kus stoji okolo 10 eur plus minus plus praca krat pocet ventilov kolko ma dany motor , ale kazdopadne chod do servisu , to je len moja uvaha , pri tolkych km ktore uvadzas je predpoklad ze vymenna oleja bola robena v longlife intervale teda isto cez 20 tis. km a toto je jeden z dosledkov
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »