Skoda Fabia I 1.4mpi 50kw - sportove sanie
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Mám starú uťahanú ,vylietanú,rozhrkotanú filcku, navyše na plyne a ešte aj zbitú od ťahania vozíka plného železa. Takže nie som sice rom , ale mám cigánsky kočár. Cestou z roboty ma po dedinách všetci športovci predbiehajú a keď príde pasáž so zákrutami okolo rieky, tak ich zase musím obiehať ja. Žiadne sanie, ani 5ty valec, alebo pridané turbo ti nespraví tolko, ako keď sa naučíš jazdiť práve na tom svojom aute.
Celá doprava ,ale aj motošport je ovela viac o luďoch ako o železe.
Celá doprava ,ale aj motošport je ovela viac o luďoch ako o železe.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 13.05.2009 14:53 Zdieľať na Facebook
kolki z Vas to skusali?
Svojho casu som to skusal na golf mk2 gti 1,8 atmosfera. vramci jedneho dna, rovnake podmienky, rovnaky usek cesty, jeden prevodovy stupen - cez cele spektrum otacok, meral som cas.
Konicky filter A.K.A. "hruska" vylepsila cas o nejaku sekundicku. Naproti tomu ked som vyradil 2 tlmice vyfuku z 3 - "volnejsi" vyfuk zhorsil cas. Subjektivne sa zdalo ze to je lepsie, kvoli hluku...
Tym chcem povedat, ze zalezi od auta a instalacie "vylepsenia", ktore moze v konecnom dosledku priniest aj zhorsenie akceleracie. Cize ak si zvedavy, odmeraj si to pred a po uprave, co najobjektivnejsim sposobom.
Svojho casu som to skusal na golf mk2 gti 1,8 atmosfera. vramci jedneho dna, rovnake podmienky, rovnaky usek cesty, jeden prevodovy stupen - cez cele spektrum otacok, meral som cas.
Konicky filter A.K.A. "hruska" vylepsila cas o nejaku sekundicku. Naproti tomu ked som vyradil 2 tlmice vyfuku z 3 - "volnejsi" vyfuk zhorsil cas. Subjektivne sa zdalo ze to je lepsie, kvoli hluku...
Tym chcem povedat, ze zalezi od auta a instalacie "vylepsenia", ktore moze v konecnom dosledku priniest aj zhorsenie akceleracie. Cize ak si zvedavy, odmeraj si to pred a po uprave, co najobjektivnejsim sposobom.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 50
- Dátum registrácie: 21.08.2016 10:28 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24919
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
mastik29 napísal:Najskor je potrebne si nieco nastudovat o sani motora, o rezonancii a potom snad aj menej inteligentny pochopi, ze nejaky sportovy filter, zmena hadic, zmena tvaru sania, zmena dlzky, objemu sania bude kontraproduktivne co sa tyka vykonu a krutiaceho momentu motora. Teda, pokial to neni riesene profesionalne a komplexne (tym sa nemysli tu spominany “tunning“).
Dobre navrhnute a vyrobene sanie na atmosferickom motore dosahuje v istych podmienkach az preplnovaci ucinok vo valcoch…
Je to tak,využíva sa zotrvačnosť vzduchového stĺpca,čo v určitej oblasti otáčok vie urobiť velmi pozitívnu odozvu a u továrenských riešeniach je neraz použité.Ani premenlivé sanie nie je len z plazíru,ale má priamy dopad na chod.Čomu vyhovuje krátke sanie a čomu vyhovuje dlhé sanie.Myslieť si ako domácy "výskum" preští všetko je akurát na smiech.Hentie kraviny filtre sú akurát ideálny ničitel váhy vzduchu (u motorov ktoré su majú)
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 308
- Dátum registrácie: 03.07.2010 22:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 129
- Dátum registrácie: 31.12.2010 09:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Niektoré zaležitosti v motorizme sa predovšetkým pre nedostatok schopnosti správne uvažovať a v dosledku zveličovania alebo bagatelizovania zrejmých skutočnosti ,
sa posunuli do oblasti presvedčenia jednotlivca ako realnej potreby...
Dalo by sa o tom dlho polemizovať...
A nielen v motorizme..
Vezmime si len oblasť trebars obliekania značkové vs. neznačkové oblečenie...
A podobne je to aj s používaním značkového vzduchového K&N filtra..
v prvom rade si treba naštudovať pre aký účel a aké použitie bol vyvinutý K&N filter .. A nie hneď prisť na forum a zhovadiť a znevažovať každého,kto napíše niečo o K&N filtri..
Ako je to napr. blokovanie uživateĺov na iných forach ktorí v príspevku spomenú trebars cash-back system napr. LYONESS
Treba trochu viac rozumného uvažovania a menej emocií a hlavne dať veci do správnych suvislosti...
A vedieť čo je tunning, čo su značkové autosučiastky a autodoplnky a možnosť a účel ich použitia...
Ano použtie K&N filtra je viac vecou presvedčenia toho-ktorého motoristu ako naliehavej a realnej potreby, rovnako ako nadužívanie hmlových svetiel v tomto období...
sa posunuli do oblasti presvedčenia jednotlivca ako realnej potreby...
Dalo by sa o tom dlho polemizovať...
A nielen v motorizme..
Vezmime si len oblasť trebars obliekania značkové vs. neznačkové oblečenie...
A podobne je to aj s používaním značkového vzduchového K&N filtra..
v prvom rade si treba naštudovať pre aký účel a aké použitie bol vyvinutý K&N filter .. A nie hneď prisť na forum a zhovadiť a znevažovať každého,kto napíše niečo o K&N filtri..
Ako je to napr. blokovanie uživateĺov na iných forach ktorí v príspevku spomenú trebars cash-back system napr. LYONESS
Treba trochu viac rozumného uvažovania a menej emocií a hlavne dať veci do správnych suvislosti...
A vedieť čo je tunning, čo su značkové autosučiastky a autodoplnky a možnosť a účel ich použitia...
Ano použtie K&N filtra je viac vecou presvedčenia toho-ktorého motoristu ako naliehavej a realnej potreby, rovnako ako nadužívanie hmlových svetiel v tomto období...
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1034
- Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Prave na takyto typ nazorov a "pochopenia" tejto problematiky , som mal na mysli, ako tu prezentuje @ pepo ...
Ani odolnosť bezpečnostných dverí sa netestuje vybuchom C-4 ,
rovnako nerozbitný riad sa netestuje tresnutím po ňom kladivom
a ani priechodnejší vzduchový filter nedvíha výkon motora rádovo
priechodnejší vzduchový filter je VOĽBA alebo rozhodnutie majiteľa auta, preto že sa mu páčia sprievodné dosledky počuteĺné na práci motora, namontovaním takého filtra.
Ešte raz, vzduchový filter NEDVÍHA výkon motora, ale ovplyvňuje sposob jeho práce.
Ani odolnosť bezpečnostných dverí sa netestuje vybuchom C-4 ,
rovnako nerozbitný riad sa netestuje tresnutím po ňom kladivom
a ani priechodnejší vzduchový filter nedvíha výkon motora rádovo
priechodnejší vzduchový filter je VOĽBA alebo rozhodnutie majiteľa auta, preto že sa mu páčia sprievodné dosledky počuteĺné na práci motora, namontovaním takého filtra.
Ešte raz, vzduchový filter NEDVÍHA výkon motora, ale ovplyvňuje sposob jeho práce.
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 28 neregistrovaných