"plechove" bzucanie spod pristrojovky octavia 2

sekcia na poukázanie problémov s dízlovými autami. čerpadlá, vstreky, dvojhmoty atd..návody a vysvetlenia

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

belo0
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 21.11.2009 17:08
Zdieľať na Facebook

"plechove" bzucanie spod pristrojovky octavia 2

Príspevok od používateľa belo0 »

zdravim mam jeden problem po vymene turba sa mi zacal ozyvat akokeby bzucanie taky plechovy zvuk spod pristrojovky hladal som vsade na forach pomoc a nic uz sa to snazim vyriesit cca pol roka mal som to u roznych mechanikoch a nic : dvojhmota v potiadku tak isto aj turbo menene silent bloky dotiahnute vsetko v motorovom priestore no teda co sa dalo meneny platenec vyfuk ok vcera sme zhodily palubnu dosku s podozrenim na klimu dvojzonovu a kurenie po demontazi tej palubnej dosky je zvuk intenzivnejsi este doplnim robi to iba ked je auto v pohybe a to na akom kolvek prevodovom stupni od cca 2000 do 2300 otaciek motora a hlavne ked je auto v zabere na volnobehu nic.

este doplnim je to o2 1.9tdi 77kw s pdf bxe 2006
no a dnes sme to boli prevetrat s odrutenou kapotou kamarat sedel na aute a pocuval ze ci nahodou to nejde od motora ale motorova cast ok ten zvuk vychadza akokeby od vyparnika ale na 100percent to neviem
jurha
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 15.05.2015 11:13
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jurha »

navštív servis...
gyerek
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 05.11.2007 00:38
Zdieľať na Facebook

Re: "plechove" bzucanie spod pristrojovky octavia

Príspevok od používateľa gyerek »