Mercedes GL 320 CDI 2007/2008

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mercedes Benz

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

urcite ten tvoj :) si zober ze tvoje styri valce dvakrat dohromady vydaju SKORO O POLOVICU MENEJ OBJEMU (neviem kolko vykonu) nez spominany osemvalec Mercedesu. Z toho vyplyva ze kazdy hrncek Mercedesa je tiez o polovicu vacsi nez tvoj - Mercedesove valce maju cez 0.6 litra kazdy...

Ono s tym teplom ti je to sranda kamarade. Som majitelom dvanastvalca a ked to len zlahka [!!! V BRATISLAVE !!!] posteklis cize sa bavime zlahka pod 200km/h semtam 225 ako dopravna situacia dovoli - po parminutovej zrychlenej jazde vypnes motor, pod vozom ti vyfuk puka a vzducha este tri minuty... a to je styri metre za spalovacou komorou.

Ak si chces predstavit co sa dialo v tom hlinikovom motore, tak to si radsej ani nepredstavuj.

Pre osemvalec s vykonom okolo 300kW uz plynar musi spravit dva reduktory. Pristrekom benzinu mimo vysokych otacok by sa mozno vyriesilo lepenie tych špriciek... neviem. Samozrejme za cenu spotreby.

Ze je masinka na plyn predtym uvedene nebolo, som nejako ratal ze tie benzinove vstreky maju dost samy o sebe. S plynom je to fakt normalne, poznam aj zopar sestvalcov atd, inak technicky bezchybnych, kde sa lepia benzinove vstreky.
leonNL
Príspevky: 1261
Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa leonNL »

mhlavaty napísal:.je to benzĂ­n /plyn preto
A sme doma... Ani pri 400kW ktore mam, by ma neprinutilo nic k tomu aby som do auta pchal sporak.
Pan Hlavaty, ten vas byvaly zamestnanec sa pri kupe auta s urcitostou pomylil. Tolko kachlovych motorizacii a on si vyberie nieco uplne ine co nie je prenho. Nema problem sa rano pozriet do zrkadla? Pod kapotou osemvalec a v kufri bomba s plynom, ale aspon sused zavidi...
Hrdym majitelom:

W219 CLS63AMG 2010

W211 E55AMG 2005
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Tieto reči ľudí, ktorí v živote plyn nemali... :::

Ty na to máš a je ti jedno koľko dáš za palivo, je ale kopec ľudí, ktorí si vďaka plynu môžu dovoliť lepšie (vo všetkých významoch) auto alebo také, ktoré by si inak nekúpili...
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

kazdeho volba cim kone nakrmi, tankovat za 1,3e easy, netreba sa trapit, uzivaj, tiez som jazdil takto do roku 2013, ale da sa aj za 50 centi, doteraz som nenasiel negativum ;-)
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ja neviem (ani nemám právo) posudzovať či výmena A4 3,0Tdi V6 za MB CLS 500 W219 je to pravé orechové...auto a vozba určite bude o inom,ja poznám iba jazdu v 600 ke ale staršej,a toto som iba videl,nejazdil.Plyn je nutnosť,400 koní zožerie aj čosi sena,ja rozumiem že mladé srdiečko je o inom adrenalíne a viem pochopiť inak nesmierne fajn chlapa čo trávi život soboty nedele v dielni v jednom kuse,že ak z nej vylezie,potrebuje kúsok radosti.Ja som antisporákový,ale nie je za tým iné,než nasratie na plynárov a ich šlendriánsku prácu,cínovačky a fušerinu,prečo si to mám pri hladaní porúch ja odskákať ? Nech ide do kelu,na benzín ho poriešim.Takže ja a plyn to nejde dokopy iba tak,že si ho sám zrealizujem a to sa zase legalizovať nedá...takže nič.
leonNL
Príspevky: 1261
Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa leonNL »

Ja to chlapci chapem, setrit treba kde sa da, ale je nieco uplne ine auto kupene z vasne a pre radost z jazdy a pritom pozerat na spotrebu. Tieto dve veci proste nejdu dokopy. Uplne chapem oca13, ktory ma staru feldu hodenu na plyn, alebo bajo s plynovym bravom. Ale pokial sa niekto rozhodne kupit si premiovy osemvalec, tak snad ma nejake presvedcenie a cit k tomu. Alebo nie, a je to len pozer... Nehovoriac o moralnej stranke, ked nemaly team kapacit a vyvojarov po dlhych rokoch a niekolkych miliardach utopenych vo vyvoji daneho modelu predstavia nie prave obycajny motor/model, a vtom pride na scenu Jozko-Durko-Ferko a nazvyme to automobilovy “skvost” zbastli a zohavi domontovanim plynu. Vie si niekto z vas obhajcov plynu predstavit RR Phantom LPG, Veyron LPG, LaFerrari LPG? Len prosim vas neargumentujte tym, ze to su auta z uplne ineho sveta, pretoze aj take 300kW E-cko je pre velku vacsinu nasincov nedosiahnutelna motorizacia... Mna by tiez potesilo jazdit o dve tretiny lacnejsie, ale nie, hadzat do auta sporak nemienim, lebo mam jednu zo zakladnych vlastnosti ktoru by mal mat kazdy kto siahne po “raritnom” modeli, a tou je presvedcenie. Lenze velka vacsina siahne po niecom takom len aby sa ukazal ze ma, a pritom jedine na co pozera je spotreba, pravy pedal v zivote neposlal na podlahu a v kufri vozi bombu s plynom, toto je slovenska realita pozerov...
Hrdym majitelom:

W219 CLS63AMG 2010

W211 E55AMG 2005
leonNL
Príspevky: 1261
Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa leonNL »

mhlavaty, W219 500-vka ma 300 koni a nie kW, alebo po facelifte 388 koni. Ak ma 300kW cize 406 koni v CLS, tak to bude dvojka CLS W218 biturbo. CLS sa paradoxne oznacovalo opacne, prvy model bol 219 a novsi 218.
Hrdym majitelom:

W219 CLS63AMG 2010

W211 E55AMG 2005
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

LeonNL- David . Tiez som mal aj mam auta na plyn aj bez plynu. A napriklad u starsieho mercedesa ML 430 bol ten plyn fajn a auto bolo ,,pracovne,, ze ci 8valec alebo 6 valec alebo 3valec je fuk ked to riesis ako daily car . Ale zase mal som brabusa a bez plynu a ani som sa nechystal do neho plyn spravit a radost bola jazdit hoci to je otravne stale byt na pumpe s tou spotrebou :d :D A aj teraz keby sa do novsich dal spravit plyn tak do jedenho by som dal urcite spravit a nejde tak ani o usporu ale o to caste chodenie na cerpacku lol Sudruzi mali aspon raz take nadrze k tym 8valcom urobit .Tebe v tom E-cku ten kompesorovy M 113 ani vela nezere ale nam co behame na 3tonovych krabiciach suv alebo terenakoch to sa uz nasobi :40bd: Zimovcak netrep,ze sa kone nedaju v dnesnej dobe vyuzit :d :D Este sa Prehnat daju by si sa cudoval :4090: A predstav si su ludia z offroad komunity ktori spotrebu riesia ale furt tam je neaka od 15litre a viac :d :D Greta nas miluje :3c90: Alebo skor pumpari :d :D
biker610i
maskot fóra
Príspevky: 3536
Dátum registrácie: 29.05.2009 18:50
Bydlisko: plechovy hotel
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa biker610i »

lubos zimovcak napísal:Chápem, že kone pod kapotou sú super, ale v DNEŠNEJ premávke sú prakticky nevyuzitelne.

Za peniaze vyhodené von vyfukom/ navyše nez je nutné/ sa dá za 1 motoristický život kúpiť 1 dom, hoci aj pri morí, na dôchodok...., Pri intenzívnom jazdení, aj 2....

Je pekné o tom hovoriť, ale keď niekto veľa jazdí, tak auto nechce ani vidieť, vysávať, nebodaj sa o neho starať....

A kto povie, že nerieši spotrebu, tiež si myslím svoje... :40bd: :40bd: .

Je neskutocny rozdiel mať spotrebu 8 l pri nahanani sa, Alebo 16-18.... :3c90:
velky vykon aj v dnešnej premávke v pohode vyuzijes nehovorim ze na jazdu vo vysokych rychlostiiach ale napríklad ak ides plne obsadeny, pripadne tahas tazky vozik hore prudsim kopcom a chces niekoho komu to netaha obehnut, tak budes velmi rad za dostatocny vykon lebo je dost rozdiel nalozene auto ktore pripadne taha aj nejaky vozik ktore ma malobjemovy troj/stvorvalec ako nejaky 6-8 valec. A tak isto nie je pravda ze ten kto vela jazdi ze nechce auto ani vidieť, robim sofera MKD mesacne nabeham to ci iny za rok(cca 10-12000km) cize jazdenim si zarabam na chleba , ked pridem domov vzdy rad prevetram moje fiatky alebo mazdu :4012: :zg282:
mazda 323f 1.5
fiat uno logo 1.1
Scania R450
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

leonNL napísal:mhlavaty, W219 500-vka ma 300 koni a nie kW, alebo po facelifte 388 koni. Ak ma 300kW cize 406 koni v CLS, tak to bude dvojka CLS W218 biturbo. CLS sa paradoxne oznacovalo opacne, prvy model bol 219 a novsi 218.
Má 285 kW majiteľ mechanik snáď vie čo hovorí,mne je to šumafuk a poviem úprimne že sa mi žiaden plynový drahý autiak nepáči.Drahé auto znamená že majiteľ nemá hlboko do vrecka a ak to budí dojem že je bohatý,tak nech aj je bohatý.Ja som sedlačinu max kalibru zažil po revolúcii keď jeden človek všeobecne považovaný za milionára sa v Pešti po jednaní z nejakým tiež podobným naobedoval na ulici z otvoreného kufra auta.Šofér mal volno a vracal sa k autu skôr a už zdialky vidí tohoto ako každú chvílku sa pre niečo zohýna narovná a zase zohne.Prišiel blízko a žral z kufra čosi z domu.Môže sa uraziť kto chce,jeho problém,ale ak klamem telom navonok že som bohatý,tak tomu zodpovedať všetko,dokonca kultúra prejavu,nie je tragikomickejšia vec ako bušák s peniazmi,ale aj kultovka auto a život z ruky do huby
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

leonNL napísal:Ja to chlapci chapem, setrit treba kde sa da, ale je nieco uplne ine auto kupene z vasne a pre radost z jazdy a pritom pozerat na spotrebu. Tieto dve veci proste nejdu dokopy. Uplne chapem oca13, ktory ma staru feldu hodenu na plyn, alebo bajo s plynovym bravom. Ale pokial sa niekto rozhodne kupit si premiovy osemvalec, tak snad ma nejake presvedcenie a cit k tomu. Alebo nie, a je to len pozer... Nehovoriac o moralnej stranke, ked nemaly team kapacit a vyvojarov po dlhych rokoch a niekolkych miliardach utopenych vo vyvoji daneho modelu predstavia nie prave obycajny motor/model, a vtom pride na scenu Jozko-Durko-Ferko a nazvyme to automobilovy “skvost” zbastli a zohavi domontovanim plynu. Vie si niekto z vas obhajcov plynu predstavit RR Phantom LPG, Veyron LPG, LaFerrari LPG? Len prosim vas neargumentujte tym, ze to su auta z uplne ineho sveta, pretoze aj take 300kW E-cko je pre velku vacsinu nasincov nedosiahnutelna motorizacia... Mna by tiez potesilo jazdit o dve tretiny lacnejsie, ale nie, hadzat do auta sporak nemienim, lebo mam jednu zo zakladnych vlastnosti ktoru by mal mat kazdy kto siahne po “raritnom” modeli, a tou je presvedcenie. Lenze velka vacsina siahne po niecom takom len aby sa ukazal ze ma, a pritom jedine na co pozera je spotreba, pravy pedal v zivote neposlal na podlahu a v kufri vozi bombu s plynom, toto je slovenska realita pozerov...
Tak tento prispevok je vystavny a lepsie nemohol byt ani napisany , uplne ale uplne vo vsetkom ma pravdu ,presne opisana realita -ak chcem setrit na palive nekupujem 8 valec, a ak ho kupim tak to ma len dva dovody ze nato mam alebo je to vasen takze ani v jednom nieje potreba tam pchat problem a to je plyn
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

malo by to tak byt, jako pisete...mam aj auta na plyn, su tam aj osemvalce - Jeep a Range Rover, ale vo sne by ma nenapadlo napr. M6 dat na plyn...tak to uz su hrozne predstavy a ak by som bol taky environmentalista, akoze trochu som, tak si radsej také auto nekupim...a mladi by sa mali od mladi ucit hladiet na svoje moznosti, aby im z premiovky nezostal před domom kurin a oci pre plac...
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Braga , zabúdaš na skupinu mladých nadšených ekologov. Jedného takého v sukni mám v rodine. Elektromobil nechce lebo na výrobu bateriek je využívaná detská práca v Afrike, na vodík nie sú pumpy a tak ostáva len LPG alebo CNG.
Samozrejme ženská čo polovicu života strávi separovaním odpadu si nekúpi Ferari, ale kludne mužovi zakáže motorky, lebo nie sú na plyn. :40bd: :40bd:
A zase za mňa ,ak chce byť unia taká ekologická tak nech obmedzí výkon trebárs na 100kw u osobákov. :4012:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

oco, aby si to nezakrikol, možno aj to pride a nad 100kW priplatky v tisíc euracoch….
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Vítam všetky obmedzenia, zákazy a uťahovanie opaskov zo strany EU, pretože to len posilňuje v luďoch myšlienky na rebeliu a neskôr aj revolúciu. :4012:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť

Návrat na "Mercedes-Benz fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných