Peugeot 508 2.0 hdi 120kw
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4910
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
S 2.0 HDi 120 kW mam odjazdene skoro 250 000km. Sice nie v 508,ale C5 (schadzali z jednej vyrobnej linky). Bol to moj prvy francuz, dovtedy iba koncern VW. Spolahlivost vyborna. Zavada bola iba jedna, a to bol problem v konektore sahary, oprava za drobne. Co sa tyka vydajov na udrzbu, tak v podstate iba brzdy, olej, filtre, 2x ziarovka a 2 vybojky D1S. Nic na podvozku, ziadne lozisko kolesa, ziadne snimace… Akurat pri 240 000 rozvody.
103 kW je skor na spotrebu. Neviem kolko vazi 508,no predpokladam, ze cca nieco cez 1500kg, tam ten vykon, krutiaci moment je proste fajn.
103 kW je skor na spotrebu. Neviem kolko vazi 508,no predpokladam, ze cca nieco cez 1500kg, tam ten vykon, krutiaci moment je proste fajn.
-
- Príspevky: 218
- Dátum registrácie: 08.12.2012 19:18
- Bydlisko: okres VK Zdieľať na Facebook
Neviem či je poľský, značku má bosal a zvolil som taký stred, majú od 212 do 821€. Materiál je cordierit, ktorý údajne dávali ako originál do starších ročníkov, novšie mali siliziumcarbid a tie sú aj drahšie. Hlavná vec že po výmene prestala regenerácia filtra, lebo to bolo spojené so zapnutým ventilátorom, horúcim zadným sklom a dokonca začal pribúdať olej v motore od nespálenej nafty.mp3turbo napísal:tak veru. Inak kde sa da kupit novy FAP za 316 eur ? To je ten polsky ?
Od výmeny prešlo asi 1500km a ešte sme nezbadali regeneráciu.
V autorizáku som dal po výmene skontrolovať funkčnosť čidla diferenčných tlakov a tiež funkčnosť aditivácie nafty eolisom. Potvrdili, že je to v poriadku a v rámci celkovej diagnostiky skontrolovali aj funkčnosť vstrekovačov a tiež sú v poriadku.
Objednával som to tuto:
https://www.fifoautoshop.sk/kategoria/a ... 338/100318
A tu je niečo o 2.0 hdi -staré poctivé železo-:
https://www.auto.cz/motor-2-0-hdi-16v-a ... ezo-122060
U týchto motorov spomínali, že zvykne odísť egr ventil. Ja som sa skoro zadarmo dostal od kamaráta k novému, tak reku preventívne ho vymením. Po demontáži starého som čakal hrubé nánosy karbonu, ale nič, po asi 280 000km len jemný čierny poprašok aký býva na konci výfuku. To bolo na tom 100kw. Na ten 120kw ešte siahané nebolo vôbec.
Citroen C5 2.0hdi, 120kw, C5 tourer 2,0hdi ,133kw
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 909
- Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 284
- Dátum registrácie: 06.08.2009 14:16 Zdieľať na Facebook
Re: Peugeot 508 2.0 hdi 120kw
Treba hľadať modely s označením prevodovky EAT6 - to sú tie Aisin klasické prevodovky s hydromeničom, ktoré by mali byť spoľahlivejšie ako robotizované, ktoré sa tam tiež dávali. Označenie ETG6, BMP6, či BVA6 sú práve robotizované prevodovky.wikyxxx napísal:Zdravim Vas.
Automat by tam mal byt aisin je spolahlivy ?
Nerozumiem autám...
-
- Príspevky: 218
- Dátum registrácie: 08.12.2012 19:18
- Bydlisko: okres VK Zdieľať na Facebook
Eolis sa už raz plnil a aj z toho už chýba tretina, takže fap má za sebou vyše dve nádrže eolisu. Ten starý asi dám vyčistiť a bude do rezervy.mastik29 napísal:Nechcem byt zlym prorokom, ale aby si nebol sklamany na STK/EK koli dymivosti.
Preco si nesiel cestou cistenia doho FAPu?
FAP vseobecne u tohto auta vydrzi minimalne 2 nadrze EOLYSU, potom treba cistit. 2 nadrze, to znamena najazd cca 350 000 km.
Emisnú kontrolu to auto prechádzalo ešte zo starým fapom pri neustále trvajúcej regenerácii a mal som pochybnosť, že to aj prejde. Napodiv splnilo limity dobre. Či ju zvládne aj s týmto novým uvidíme, ale auto viditeľne nedymí ani keď som šiel za ním a akcelerovalo. Najdrahší originál som kupovať nechcel, pretože je to staré auto (2005), no napriek tomu slúži dobre. Je to 100kw RHR motor. No aj tak by som odporučil 120kw, ktorý je o stupeň vyššie.
Citroen C5 2.0hdi, 120kw, C5 tourer 2,0hdi ,133kw
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných