Peugeot 508 2.0 hdi 120kw

Diskusia ohľadne vozidiel značky Peugeot

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Jozhaz - od novoti je každé auto v poriadku.Kúp si tie autá s pol mega a drž si ich potom do 750 tisíc. lol
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
autolaik
Príspevky: 4910
Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autolaik »

Oco vzdy musi byt pri kupe niekto prvy.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

tak veru. Inak kde sa da kupit novy FAP za 316 eur ? To je ten polsky ?
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

S 2.0 HDi 120 kW mam odjazdene skoro 250 000km. Sice nie v 508,ale C5 (schadzali z jednej vyrobnej linky). Bol to moj prvy francuz, dovtedy iba koncern VW. Spolahlivost vyborna. Zavada bola iba jedna, a to bol problem v konektore sahary, oprava za drobne. Co sa tyka vydajov na udrzbu, tak v podstate iba brzdy, olej, filtre, 2x ziarovka a 2 vybojky D1S. Nic na podvozku, ziadne lozisko kolesa, ziadne snimace… Akurat pri 240 000 rozvody.
103 kW je skor na spotrebu. Neviem kolko vazi 508,no predpokladam, ze cca nieco cez 1500kg, tam ten vykon, krutiaci moment je proste fajn.
menonque
Príspevky: 218
Dátum registrácie: 08.12.2012 19:18
Bydlisko: okres VK
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa menonque »

mp3turbo napísal:tak veru. Inak kde sa da kupit novy FAP za 316 eur ? To je ten polsky ?
Neviem či je poľský, značku má bosal a zvolil som taký stred, majú od 212 do 821€. Materiál je cordierit, ktorý údajne dávali ako originál do starších ročníkov, novšie mali siliziumcarbid a tie sú aj drahšie. Hlavná vec že po výmene prestala regenerácia filtra, lebo to bolo spojené so zapnutým ventilátorom, horúcim zadným sklom a dokonca začal pribúdať olej v motore od nespálenej nafty.
Od výmeny prešlo asi 1500km a ešte sme nezbadali regeneráciu.
V autorizáku som dal po výmene skontrolovať funkčnosť čidla diferenčných tlakov a tiež funkčnosť aditivácie nafty eolisom. Potvrdili, že je to v poriadku a v rámci celkovej diagnostiky skontrolovali aj funkčnosť vstrekovačov a tiež sú v poriadku.

Objednával som to tuto:
https://www.fifoautoshop.sk/kategoria/a ... 338/100318

A tu je niečo o 2.0 hdi -staré poctivé železo-:
https://www.auto.cz/motor-2-0-hdi-16v-a ... ezo-122060

U týchto motorov spomínali, že zvykne odísť egr ventil. Ja som sa skoro zadarmo dostal od kamaráta k novému, tak reku preventívne ho vymením. Po demontáži starého som čakal hrubé nánosy karbonu, ale nič, po asi 280 000km len jemný čierny poprašok aký býva na konci výfuku. To bolo na tom 100kw. Na ten 120kw ešte siahané nebolo vôbec.
Citroen C5 2.0hdi, 120kw, C5 tourer 2,0hdi ,133kw
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Nechcem byt zlym prorokom, ale aby si nebol sklamany na STK/EK koli dymivosti.
Preco si nesiel cestou cistenia doho FAPu?
FAP vseobecne u tohto auta vydrzi minimalne 2 nadrze EOLYSU, potom treba cistit. 2 nadrze, to znamena najazd cca 350 000 km.
erikfrog
Príspevky: 909
Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa erikfrog »

Ber 2.0 120kw najlepsi motor cena/vykon/servis, servisujem asi 30 taxikov s tymto motorom. Pokial to nema po 3ti krat 180 000 na tachometri tak prvych 500 000 je bez investicie. Pozor ked sa robia vstrekovace tak sa musi rovno riesit aj cerpadlo - zomleta sacia cast.
jalabert
Príspevky: 284
Dátum registrácie: 06.08.2009 14:16
Zdieľať na Facebook

Re: Peugeot 508 2.0 hdi 120kw

Príspevok od používateľa jalabert »

wikyxxx napísal:Zdravim Vas.
Automat by tam mal byt aisin je spolahlivy ?
Treba hľadať modely s označením prevodovky EAT6 - to sú tie Aisin klasické prevodovky s hydromeničom, ktoré by mali byť spoľahlivejšie ako robotizované, ktoré sa tam tiež dávali. Označenie ETG6, BMP6, či BVA6 sú práve robotizované prevodovky.
Nerozumiem autám...
menonque
Príspevky: 218
Dátum registrácie: 08.12.2012 19:18
Bydlisko: okres VK
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa menonque »

mastik29 napísal:Nechcem byt zlym prorokom, ale aby si nebol sklamany na STK/EK koli dymivosti.
Preco si nesiel cestou cistenia doho FAPu?
FAP vseobecne u tohto auta vydrzi minimalne 2 nadrze EOLYSU, potom treba cistit. 2 nadrze, to znamena najazd cca 350 000 km.
Eolis sa už raz plnil a aj z toho už chýba tretina, takže fap má za sebou vyše dve nádrže eolisu. Ten starý asi dám vyčistiť a bude do rezervy.

Emisnú kontrolu to auto prechádzalo ešte zo starým fapom pri neustále trvajúcej regenerácii a mal som pochybnosť, že to aj prejde. Napodiv splnilo limity dobre. Či ju zvládne aj s týmto novým uvidíme, ale auto viditeľne nedymí ani keď som šiel za ním a akcelerovalo. Najdrahší originál som kupovať nechcel, pretože je to staré auto (2005), no napriek tomu slúži dobre. Je to 100kw RHR motor. No aj tak by som odporučil 120kw, ktorý je o stupeň vyššie.
Citroen C5 2.0hdi, 120kw, C5 tourer 2,0hdi ,133kw

Návrat na "Peugeot fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných