VW JETTA 1,2 TSI
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 246
- Dátum registrácie: 22.01.2007 01:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 16.01.2014 17:48 Zdieľať na Facebook
TSI problém
Čo sa týka motorov TSI od kedy prešli z tej nešťastnej retiazky späť na remeň rozvody by nemali robiť problém. Na jednom aute (manželka) máme doma 1.0 TSI agregát. Ten 30 000 km interval výmeny motorového oleja samozrejme úplne ignorujem a olej ide z auta von raz ročne. A je jedno či sa na aute nabehá za ten ktorý rok 8 000 km alebo 10 000 km alebo 12 000 km. A verím že tým pádom je tento problém vyriešený. Agregát ako taký úplne vyhovuje na to v akom aute je (teda váha rozmery auta atď) a tiež samozrejme na účel využitia, kupoval som to s jasnou predstavou kde sa bude s daným vozidlom behať.
Takže radím ak máš zaujem o 1.2 TSI to čo písali vyššie aby to malo remeň čo už 2014 má, aby si sa informoval o servisnom intervale výmeny oleja u predchádzajúceho majiteľa a v prípade že to bude všetko ok tak samozrejme roztrhať všetko kde sa uvádza 30 000 km na výmu oleja a olej meniť raz ročne (verím že tých 10 000 km za rok nabeháš).
Neviem aké auto si mal doteraz (myslím agregát kW) ale tiež na skúšobnú jazdu a overiť si či Ti 1.2 TSI v tom aute bude stačiť. Tipujem že áno ale všetko závisí na čom si behal doteraz.
Takže radím ak máš zaujem o 1.2 TSI to čo písali vyššie aby to malo remeň čo už 2014 má, aby si sa informoval o servisnom intervale výmeny oleja u predchádzajúceho majiteľa a v prípade že to bude všetko ok tak samozrejme roztrhať všetko kde sa uvádza 30 000 km na výmu oleja a olej meniť raz ročne (verím že tých 10 000 km za rok nabeháš).
Neviem aké auto si mal doteraz (myslím agregát kW) ale tiež na skúšobnú jazdu a overiť si či Ti 1.2 TSI v tom aute bude stačiť. Tipujem že áno ale všetko závisí na čom si behal doteraz.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> Tak to je ina odvaha , dať prerobiť 1.2 tsi na plyn
to ti teda poviem... nielen odvaha ale aj navratnost ked to zere 6 litrov, tak pri plyne mas spotrebu akokeby 4 litre na peniaze. Povedzme "2 litre uspora" na 100km, cize 2.7 eura na 100km.
Ked ta sranda stala 1.800 eur a usetrime 2.7 eura na 100km, musime prejst 1800/2.7|*100 = 67.000km aby sa to len vratilo na nulu a to este samozrejme nesmu byt ziadne problemy, plus dalsie desiatky tisic kilometrov aby som dosiahol aspon nejaku cititelnu usporu - ked mam usetrit 500 eur pri najazdeni 100.000km (cojaviem za 5 rokov) tak sa na to mozem vysrat ze ano...
Cize ked si to zoberem dokola a dokola, auto uz v zaruke nie je pretoze inak by ho na plyn neprerabal ani najvacsi sialenec, moze mat najazdenych cojaviem 80.000km aby bolo mimo zaruky ci uz casovo (4-5 rokov ?) alebo kilometrovo (co takto predlzene zaruky na 120.000 alebo 150.000 ktore davali v poslednej dobe ?) a ked uz toto uzasne 1.2TSI ma za sebou 150.000km a niekto ho da prerobit na plyn s vidinou ze usetri, to by musel jazdit do 250.000 km aspon.
No nehrozi.
Proste prerabka TSI na plyn, ktora sa neda spravit pri aute mladsom nez 4 roky (kvoli zaruke pretoze taku zverinu v autorizaku este nevideli a keby sa nieco stalo, tak automaticky zvalia vsetko na plyn), to mi nejak nevychadza.
Perabka na plyn mi v pohode vychadza na americkom kočiari typu Cadillac Escalade 6.0i hybrid ktory si veselo vypyta dvacku v meste - ved je to ekologicky hybrid. Tam ked skratis spotrebu v prepocte na 9-10 litrov benzinu, tak sa ti to zaplati za par mesiacov jazdenia ale prerabat PRIAMOVSTREKOVU malorážku 0.9i, 1.0i alebo 1.2i na plyn...
tak to uz je ina vec.
to ti teda poviem... nielen odvaha ale aj navratnost ked to zere 6 litrov, tak pri plyne mas spotrebu akokeby 4 litre na peniaze. Povedzme "2 litre uspora" na 100km, cize 2.7 eura na 100km.
Ked ta sranda stala 1.800 eur a usetrime 2.7 eura na 100km, musime prejst 1800/2.7|*100 = 67.000km aby sa to len vratilo na nulu a to este samozrejme nesmu byt ziadne problemy, plus dalsie desiatky tisic kilometrov aby som dosiahol aspon nejaku cititelnu usporu - ked mam usetrit 500 eur pri najazdeni 100.000km (cojaviem za 5 rokov) tak sa na to mozem vysrat ze ano...
Cize ked si to zoberem dokola a dokola, auto uz v zaruke nie je pretoze inak by ho na plyn neprerabal ani najvacsi sialenec, moze mat najazdenych cojaviem 80.000km aby bolo mimo zaruky ci uz casovo (4-5 rokov ?) alebo kilometrovo (co takto predlzene zaruky na 120.000 alebo 150.000 ktore davali v poslednej dobe ?) a ked uz toto uzasne 1.2TSI ma za sebou 150.000km a niekto ho da prerobit na plyn s vidinou ze usetri, to by musel jazdit do 250.000 km aspon.
No nehrozi.
Proste prerabka TSI na plyn, ktora sa neda spravit pri aute mladsom nez 4 roky (kvoli zaruke pretoze taku zverinu v autorizaku este nevideli a keby sa nieco stalo, tak automaticky zvalia vsetko na plyn), to mi nejak nevychadza.
Perabka na plyn mi v pohode vychadza na americkom kočiari typu Cadillac Escalade 6.0i hybrid ktory si veselo vypyta dvacku v meste - ved je to ekologicky hybrid. Tam ked skratis spotrebu v prepocte na 9-10 litrov benzinu, tak sa ti to zaplati za par mesiacov jazdenia ale prerabat PRIAMOVSTREKOVU malorážku 0.9i, 1.0i alebo 1.2i na plyn...
tak to uz je ina vec.
-
- Príspevky: 1120
- Dátum registrácie: 22.03.2009 13:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1120
- Dátum registrácie: 22.03.2009 13:23 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
ved ale presne o tom to je:
a) 1.2tsi nema technicke predpoklady vydrzat 15 rokov
b) 1.2tsi zvycajne nejazdi 50.000km rocne, to uz su ini masochisti
c) 1.2tsi nie je auto co by si si chcel nechat 15 rokov, ak ho o 5 rokov pustis prec a mas najazd 15.000km rocne, tak sa ti prestavba nevrati
d) najhorsie na vsetkom je, ze TSI proste neprerobis poriadne na plyn, nech si hovori kto chce co chce, kvoli praci motora
e) a urcite ten najlepsi plyn na svete nebude stat 1.800 eur ale viac, prerabky TSI su kludne okolo 3.000 eur
proste prerobit 6.0i ameriku na LPG je v pohode a bez mihnutia oka, prerabat TSI a navyse 1.2 (keby aspon 2.0 !) je so zdvihnutym obocim ze WTF.
A pre vsetky dovody vymenovane hore je taaaaak sialene vela 1.2tsi prerobenych na plyn... ved si otvor inzeraty, najdi mi styri 1.2tsi prerobene na plyn ja najdem tisice co nie su.
a) 1.2tsi nema technicke predpoklady vydrzat 15 rokov
b) 1.2tsi zvycajne nejazdi 50.000km rocne, to uz su ini masochisti
c) 1.2tsi nie je auto co by si si chcel nechat 15 rokov, ak ho o 5 rokov pustis prec a mas najazd 15.000km rocne, tak sa ti prestavba nevrati
d) najhorsie na vsetkom je, ze TSI proste neprerobis poriadne na plyn, nech si hovori kto chce co chce, kvoli praci motora
e) a urcite ten najlepsi plyn na svete nebude stat 1.800 eur ale viac, prerabky TSI su kludne okolo 3.000 eur
proste prerobit 6.0i ameriku na LPG je v pohode a bez mihnutia oka, prerabat TSI a navyse 1.2 (keby aspon 2.0 !) je so zdvihnutym obocim ze WTF.
A pre vsetky dovody vymenovane hore je taaaaak sialene vela 1.2tsi prerobenych na plyn... ved si otvor inzeraty, najdi mi styri 1.2tsi prerobene na plyn ja najdem tisice co nie su.
-
- Príspevky: 1120
- Dátum registrácie: 22.03.2009 13:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
nerad to hovorim, ale pokial to tsi ma remen rozvod, vstrekuje kvapalnu fazu lpg cez povodne benzin vstreky, tak odpadaju hlavne konstrukcne prusery, totiz karbon u lpg motora neni tema , horsia moznost je na cigana tam dat plynnu fazu s privstekom benalu, ale aj tak by karbon mal byt dramaticky inde, ovsem uspora je naozaj otazna
-
- Príspevky: 4910
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 34 neregistrovaných