Honda HR-V 1.6 i vtec 4x4 LPG , 2000-2005

Diskusia ohľadne vozidiel značky Honda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

richardc2b
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 01.08.2012 21:05
Zdieľať na Facebook

Honda HR-V 1.6 i vtec 4x4 LPG , 2000-2005

Príspevok od používateľa richardc2b »

Ahojte
Zvažujem kúpu Hodny HR-V ročnik 2000-2005. Veľa ich na predaj nie je takže zaujalo ma len pár kúskov a jeden z nich ma LPG a uvadza, že je potrebné vymeniť tesnenie pod hlavou najazdených ma 230 000 km.
cena auta sa pohybuje okolo 2000€. Som ochotný niečo investovať do servisu. Auto mám. Honda bude slúžiť ako víkendove autičko na chalupu do terénu 10km od mesta A na behačy pre ženu po malom mestečku na nákup atď.
Otazka na skúsených :
- Vymeniť tesnenie pod hlavou. Je to odlahčené alebo môžem neskôr očakávať niečo vačšie?
-ake náklady mám počítať ak chcem na nej spraviť poctivý servis aby všetko išlo tak ako má.
jednoducho sčím pri tolkych km môžem rátať že bude odchádzať a kolko € si treba na ňu vyčleniť
-na aké príznaky pri kúpe a testovacej jazde sa mam zamerať a čo by ma malo odradiť.
Ďakujem za každú dobré myslenu radu. [/b]
martincichy
Príspevky: 5446
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

ahoj, ideš si kúpiť 15 až 20 ročné auto. Pokaziť sa na ňom môže hocičo. Nikto nevie, ako bolo jazdené, akú má za sebou servisnú históriu. Predávajúci chce predať, preto tomu zväčša prispôsobí slovnú zásobu.

Odporúčam zobrať zo sebou mechanika, ktorý robí motory. Výmena tesnenia pod hlavou nie je nič, čo by normálny človek finančne neutiahol. Otázka je, prečo majiteľ nechce opraviť auto a predať s vyššou hodnotou.

Je dosť možné, že to nebude len výmene tesnenia, ale hlava bude vyžadovať kompletný repas. Nikto totiž v tejto chvíli nevie povedať, v akom stave sú sedlá ventilov a samotné ventily. Ak by to bolo len o tesnení, rátaj aj nové guferá na ventily. Opýtaj sa svojho mechanika čo by to stálo.

Pri skúšobnej jazde vypni rádio. Sústreď sa na pazvuky podvozku a motora. Jemne pridaj a uber plyn a počúvaj. To isté urob pri silnejšej akcelerácii a decelerácii.

Potrebuješ nevyhnutne pohon 4x4? Lebo na takéto behanie si viem predstaviť aj iné autá.
vsevetko
Príspevky: 972
Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vsevetko »

2000€ auto + 2000€ servis
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

"LEN" výmena tesnenia je motor KO. Pretože ak by to bolo "LEN" tesnenie tak je to diagnostikovatelné za 15 minút , opravitelné za jeden deň a cenovka neprekročí 2 stovky.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
gsxrr
Príspevky: 54
Dátum registrácie: 26.10.2008 15:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gsxrr »

Teraz som si daval spravit motor 2,5 dci od renaultu s chytenym tesnenim,na hrube pocty to vychadza cca 1000 eur s cim som aj pocital, v tom je komplet repas hlavy,nove rozvody,olej,material t.j nove skrutky,kladky vonk.remen atd,pokial sa bude honda robit v takom rozsahu pocitaj s podobnou cenou
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

No vidíš a na filcke ho vymenia za 65 eur. Kto je na tom lepšie?????? :40bd: :40bd: :40bd: :40bd: :40bd: :40bd: :40bd:
A ešte P.S: výmena tesnenia a komplet repas hlavy sú dve velmi rozdielne veci, na to nezabúdaj.
Tesnenie _ https://www.autokelly.sk/Product/NI-J12 ... 1;33069767
Nové šrouby https://www.autokelly.sk/Catalog/honda- ... 3;38638570
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
gsxrr
Príspevky: 54
Dátum registrácie: 26.10.2008 15:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gsxrr »

Jasne,aj tak ju bolo treba prekontrolovat ci nie je prasknuta,tak som dal skontrolovat aj ventily so sedlami,nove gufera
pidizvi
Príspevky: 3407
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

Hrv z 2000 bude hrdzave komplet zdola, prahy chytene. Cize treba pozriet dany kus, ci ma zmysel taka oprava. Ak bolo na tom motore lpg bez primazu, tak bude KO s vysokou pravdepodobnostou.
Ta situacia je nezmyselna, pretoze co ak nepojde len o tesnenie, ale bude toho viac? Hlavne pri takomto aute, ze si mozes vyberat z desiatok podobnych. 4x4 v hrv tych rokov je uplna spodina stvorkoliek, staci hladat par clankov. Ak by vobec 4x4 fungovalo...
jergusko
Príspevky: 2272
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jergusko »

oco13 napísal:"LEN" výmena tesnenia je motor KO. Pretože ak by to bolo "LEN" tesnenie tak je to diagnostikovatelné za 15 minút , opravitelné za jeden deň a cenovka neprekročí 2 stovky.
Presne tak, si mi to z huby zobral. Hovorí, že je to tesnenie, a možno si to aj naozaj myslí. Lenže ono môže byť aj prasknutý blok.
Napríklad. Alebo hlava. Alebo oboje.
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Ja by som išiel do toho, ale nie za tak vysoku cenu :3020:

Za 800 , max.1000 € , bez problemov... :hero:

pokiaľ urobiš GO hlavy , ďalších min. 200 000 km možeš odjazdiť bez problémov... :rouler:
pidizvi
Príspevky: 3407
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

Hned vedla tu je tema, ze kupa nepojazdneho auta, ktore LEN nestartovalo... :4012:
jaster-83
Príspevky: 1445
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaster-83 »

odstavene H-RV co behalo na LPG, co sa startuje len ked pride nadejny kupec kludne aj s valcom plnym vody...... to znie ako super kauf
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
pepo64
Príspevky: 1034
Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pepo64 »

Ja by som do toho určite nešiel, aj keď to boli nepochybne výborné autá je otázne čo s nimi urobila dlhoročná prevádzka na LPG, a či miesto 230.000 nemá skutočne najazdené 400-450.000 km, za tie roky je všetko možné.Vymeniť tesnenie je najmenšie zlo, ale ako píšu kolegovia nado mnou čo ak je to prasknutá hlava alebo blok motora?Samozrejme opraviť sa dá aj to ale za x násobne viac euríčiek.
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Pepo to nie je o kilometroch, ale o konštrukcii a spôsobe výroby. Kludne by som aj teraz kúpil už neexistujúcu značku Datsun, ale v žiadnom prípade trebárs Priusa z tohto roku.
Syn jazdí krpatú skoro 30ročnú Corsu s pol mega na krku - stavím čokolvek , že sa dožije vyššieho veku ako Insignia čo dnes schádza z výrobného pásu.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
pepo64
Príspevky: 1034
Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pepo64 »

Oco, ja sám mám 20 o pár mesiacov už 21 ročnú Primeru, vo svojom živote ani čo počúvam kolegov, kamarátov s omnoho novšími autami som o spoľahlivejšom aute nepočul, len Bohužiaľ už začína útočiť korózia.Chcel som len poukázať že motor na tej Honde by dal v pohode 500.000km ale je otázne či mu neuškodila prevádzka na LPG pretože nie všetky motory si s LPG rozumeli.

Návrat na "Honda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: martincichy, tatkotom a 3 neregistrovaní