VW Passat b5.5 96kw - podtlakové hadice
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 29.07.2018 16:17 Zdieľať na Facebook
VW Passat b5.5 96kw - podtlakové hadice
Zdravim chcel by som sa spýtať roztrhalo mi už druhú hadicu z turba do intercooleru nejaké skúsenosti kde by mohla byť chyba ? Ďakujem
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Veci si protirečia.Ak by bol prechod zťažený,jediná vec ktorá ho môže urobiť je prítomnosť oleja.Ale intercooler má prívod vzduchu odspodu kolenom teda olej by sa zbieral dole v kolene až by ho motor natiahol aj z patričným efektom.Druhá vec je že pred vstupom do sania je čidlo tlaku,zvýšený tlak v intercooleri znamená pokles za ním,tam je snímaný tlak a výsledok bude úbytok výkonu.
Česi majú výrok...lína huba - hotové neštestí ! Informácií je nula,nie je čoho sa chytiť.Za základe tej jednej vety nevygeneruje odpoveď ani konštruktér toho motora
Česi majú výrok...lína huba - hotové neštestí ! Informácií je nula,nie je čoho sa chytiť.Za základe tej jednej vety nevygeneruje odpoveď ani konštruktér toho motora
-
- Príspevky: 674
- Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22 Zdieľať na Facebook
zvýšený tlak v intercooleri znamená pokles za ním,tam je snímaný tlak a výsledok bude úbytok výkonu.
Prekazka naozaj spôsobi v neregulovanej sústave zníženie tlaku za prekážkou. Keďže je snímač tlaku za IC, ako si napísal, tak jednoducho RJ riadením a regulovaním turba bankou-tiahlom-lopatkami donúti turbo pracovať tak aby sa zabezpečil za IC požadovaný tlakmeraný čidlom a to presne s dôsledkom zvyšovania tlaku pred IC. Toto zvýšenie tlaku môže odrovnávať hadice. Skôr ale zvyknú povoliť tie sponky ako hadice samotné. Ešte sa stáva, že ak je IC zle navrhnutý a nestíha v teplom počasí schladiť stlačený vzduch, tak sa turbo veľmi trápi. Treba pozrieť ako vyzerá aj spredu ten IC, či ho nekryje sáčok napríklad.
Prekazka naozaj spôsobi v neregulovanej sústave zníženie tlaku za prekážkou. Keďže je snímač tlaku za IC, ako si napísal, tak jednoducho RJ riadením a regulovaním turba bankou-tiahlom-lopatkami donúti turbo pracovať tak aby sa zabezpečil za IC požadovaný tlakmeraný čidlom a to presne s dôsledkom zvyšovania tlaku pred IC. Toto zvýšenie tlaku môže odrovnávať hadice. Skôr ale zvyknú povoliť tie sponky ako hadice samotné. Ešte sa stáva, že ak je IC zle navrhnutý a nestíha v teplom počasí schladiť stlačený vzduch, tak sa turbo veľmi trápi. Treba pozrieť ako vyzerá aj spredu ten IC, či ho nekryje sáčok napríklad.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Pokiaľ je IC originál,nehrozí že nestíha,je dimenzovaný a znesie značné prevýšenie tlaku po čipe.Je to AWX a čipujú sa na statočné hodnoty,a s podobným praskaním tam nikdy problém nebol.Občas rozhodí spoj kedže poistka si vybrúsi ten záchytný plech,ale trhanie sa mi nezdá.IC má statočné priechody,skôr by som odhadoval že sa nepoužila nová originálna hadica.Olej v IC by sa už riešil po výmene prvej hadice a po rozopnutí spoja by z neho tieklo,to nie je nikde spomenuté
-
- Príspevky: 674
- Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných