VW Passat b5.5 96kw - podtlakové hadice

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

dykoj
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 29.07.2018 16:17
Zdieľať na Facebook

VW Passat b5.5 96kw - podtlakové hadice

Príspevok od používateľa dykoj »

Zdravim chcel by som sa spýtať roztrhalo mi už druhú hadicu z turba do intercooleru nejaké skúsenosti kde by mohla byť chyba ? Ďakujem
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

V ich kvalite? Alebo skôr v tlaku v nich? A keď tam je tlak tak ako to, že hadice sú podtlakové?
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

tam nie je podtlakova hadica a najcastejsie byva problem v prechode vzduchu cez intercooler - znizeny prietok zanesenim, olejom a pod. - treba pozriet...
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

A neni tam skor problem, ze kolko to turbo tlaci a ake ma prefuky?
Inak, ak si tam dal nejaku hadicu za drobne, tak schvalne ju skus rozrezat a porovnat s originalom, co tam vydrzal 15 rokov… Mozno si vsimnes rozdiely v hrubke a aj mnozstve tkaniny, vystuze.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Veci si protirečia.Ak by bol prechod zťažený,jediná vec ktorá ho môže urobiť je prítomnosť oleja.Ale intercooler má prívod vzduchu odspodu kolenom teda olej by sa zbieral dole v kolene až by ho motor natiahol aj z patričným efektom.Druhá vec je že pred vstupom do sania je čidlo tlaku,zvýšený tlak v intercooleri znamená pokles za ním,tam je snímaný tlak a výsledok bude úbytok výkonu.
Česi majú výrok...lína huba - hotové neštestí ! Informácií je nula,nie je čoho sa chytiť.Za základe tej jednej vety nevygeneruje odpoveď ani konštruktér toho motora
tonoaaa
Príspevky: 674
Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonoaaa »

zvýšený tlak v intercooleri znamená pokles za ním,tam je snímaný tlak a výsledok bude úbytok výkonu.

Prekazka naozaj spôsobi v neregulovanej sústave zníženie tlaku za prekážkou. Keďže je snímač tlaku za IC, ako si napísal, tak jednoducho RJ riadením a regulovaním turba bankou-tiahlom-lopatkami donúti turbo pracovať tak aby sa zabezpečil za IC požadovaný tlakmeraný čidlom a to presne s dôsledkom zvyšovania tlaku pred IC. Toto zvýšenie tlaku môže odrovnávať hadice. Skôr ale zvyknú povoliť tie sponky ako hadice samotné. Ešte sa stáva, že ak je IC zle navrhnutý a nestíha v teplom počasí schladiť stlačený vzduch, tak sa turbo veľmi trápi. Treba pozrieť ako vyzerá aj spredu ten IC, či ho nekryje sáčok napríklad.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Pokiaľ je IC originál,nehrozí že nestíha,je dimenzovaný a znesie značné prevýšenie tlaku po čipe.Je to AWX a čipujú sa na statočné hodnoty,a s podobným praskaním tam nikdy problém nebol.Občas rozhodí spoj kedže poistka si vybrúsi ten záchytný plech,ale trhanie sa mi nezdá.IC má statočné priechody,skôr by som odhadoval že sa nepoužila nová originálna hadica.Olej v IC by sa už riešil po výmene prvej hadice a po rozopnutí spoja by z neho tieklo,to nie je nikde spomenuté
tonoaaa
Príspevky: 674
Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonoaaa »

Reagoval som na to co si napisal o poklese tlaku za IC a naslednom ubytku vykonu. Je to regulovana sustava. Dat tam hadice ako patria je najmenej.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ano,ja som to nenapísal ale s tým úplne súhlasím
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: uwa0948059517 a 25 neregistrovaných