KIA Ceed 1,4 benzĂn 77kW rok vĂ˝roby 2009 manuál
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1034
- Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1034
- Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43 Zdieľať na Facebook
Veď s tým nemusíš otravovať mechanika, povoľ trocha uzáver nádrže a uvidíš.tomass1982 napísal:No to neviem ale poviem to mechanikovi nech sa pozrie na to a uvidíme.Este mi písali že to môže byt upchatý palivový filter tak neviem.pepo64 napísal:Ako máš riešené odvetranie nádrže, nemáš v nádrži veľký podtlak?
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2709
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4903
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1034
- Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43 Zdieľať na Facebook
Samozrejme min. podtlak je normálny, a mne to tiež robia obidve autá, zátka je navrhnutá tak aby z nádrže neunikali výpary a do nádrže zbytočne necirkuloval z okolia vzduch, tak je to nielen kvôli výparom ale aj aby sa vzdušná vlhkosť nezrážala na stenách nádrže.Mal som kedysi rovnaké problémy, rovnaké problémy mal aj kolega na motorke, po výmene zátky všetko v pohode, dajme tomu zátka má udržiavať v nádrži podtlak -0,1 bar, lenže bordel hrdza ju znefunkčnia takže tam môže vzniknúť podtlak napr.-2,0 bar.Ja som nádrž nemohol normálne otvoriť musel som vrchnák podpáčiť skrutkovačom až keď si prisalo vzduch tak som otvoril úplne normálne.hjundai napísal:a čo je podľa odborníka "veľký podtlak" ? Ja na nissane otvorím nádrž tak to syčí tak že tí čo sedia v aute počujú a je to tak normálne a na funkciu to nemá vplyv tak koľko je ten "veľký podtlak"?
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 257
- Dátum registrácie: 01.05.2013 11:08 Zdieľať na Facebook
Vážení, mne sa to taktiež nepozdáva...
Na čo by systém v nádrži udržiaval podtlak a následne čerpadlom tlačil proti odporu vedení a proti tlaku ku vstrekovačom?
Mám japonský benzín a taktiež pri otváraní nádrže nastane silné, zároveň ale pozvoľné syčanie, taktiež počuteľné do interiéru, mám o tom aj varovanie v anglickom jazyku priamo na zátke nádrže, ktorú povoľujem.
Je to však PRETLAK!
Zle dotiahnuté viečko a teda nevytvorenie tlaku spôsobuje na mojom aute CHECK ENGINE.
Na čo by systém v nádrži udržiaval podtlak a následne čerpadlom tlačil proti odporu vedení a proti tlaku ku vstrekovačom?
Mám japonský benzín a taktiež pri otváraní nádrže nastane silné, zároveň ale pozvoľné syčanie, taktiež počuteľné do interiéru, mám o tom aj varovanie v anglickom jazyku priamo na zátke nádrže, ktorú povoľujem.
Je to však PRETLAK!
Zle dotiahnuté viečko a teda nevytvorenie tlaku spôsobuje na mojom aute CHECK ENGINE.
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 257
- Dátum registrácie: 01.05.2013 11:08 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3687
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
No pravdepodobne som niečo zmeškal, pretože doteraz som pri otváraní viečka plniaceho hrdla benzínovej nádrže ani raz nezaregistroval žiaden podtlak ani pretlak v nádrži.
A to som ju na rôznych autách otváral, keď tak orientačne počítam, pri ujazdenom cca 1 mil km možno 300 krát, keďže som mal autá na plyn, ale aj bez plynu.
A to som ju na rôznych autách otváral, keď tak orientačne počítam, pri ujazdenom cca 1 mil km možno 300 krát, keďže som mal autá na plyn, ale aj bez plynu.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní