Rada pri kupe auta

Diskusia ohľadne vozidiel značky BMW

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

tomasko963
Príspevky: 30
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Zdieľať na Facebook

Rada pri kupe auta

Príspevok od používateľa tomasko963 »

Zdravim, mam v plane si kupit nove auto v najblizsich tyzdnoch a mam trochu dilemu tak som sa chcel poradit.
Toto by boli moje poziadavky- rok vyroby 2012-2016, benzin(idealne turbo), minimalne 150 koni, priestor minimalne nizsia stredna trieda, automat ak rozpocet dovoli ale nie je to podmienka.
Vychadza mi to na tieto auta-
BMW 320i 2013-2014
BMW 118i 2015-2016
Audi A4(to by asi muselo byt TDI) 2013-2015
Mercedesa a francuza nechcem, Lexus IS novej generacie si nemozem dovolit, Volvo mi nesedi, Giuliu si nemozem dovolit...
Mate nejake realne skusenosti s tymito autami? Vsimol som si ze do tej 3ky montovali 1.6 benzin turbo?
Dakujem za vsetky odpovede
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Super výber, len ten výkon by som dal aspoň na 200...
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

minimalne 150 koni
Uvedomuješ si , že s takýmto výberom budeš priťahovať ako magnet starých protivných dedkov na starých hrdzavých tragačoch???
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> moje poziadavky- rok vyroby 2012-2016, benzin(idealne turbo), minimalne 150 koni, priestor minimalne nizsia stredna trieda, automat

podla tychto poziadaviek si velmi jednoducho mozes v inzeratoch tuto na stranke spravit vyhladavanie. Nemozes zadat parameter "minimalne nizsia stredna trieda" :

a) pretoze ajtak nikto vlastne nevie co to presne je, pretoze tych tried uz mame pre kazde auto pomaly jeho vlastnu
b) ani to nie je dolezite, pod strednou triedou nebudes mat 150+ koni vykonu

takze nech sa paci, zadaj minimalne rok 2012, naklep palivo benzin (turbo nemozes ale to nie je dolezite tiez) a ides...
vsevetko
Príspevky: 967
Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vsevetko »

Auto je po veľkom servise za cca 6 000€. Čerstvo po výmene motora, rozvodov, ojničných ložísk, tesnení olejovej vane, nové tesnenia na koleno sacieho potrubia, nové tesnenia - kolektor výfukových plynov, nové tesniace krúžka pod vstreky, olej do serva, olej do diferenciálov, motorový olej, filter, relé žhavenia nová STK, EK a veľa ďalšieho. Pri jazde cca 150km po výmene rozvodov, zasvietila kontrolka straty tlaku oleja v motore - motor som okamžite po zobrazení kontrolky vypol a odvtedy sa už neštartoval. Do servisu išlo už auto na odťahovke. Mechanici v servise hovoria, že odišlo buď čidlo na olejové čerpadlo (záležitosť pár €) alebo olejové čerpadlo (originál v BMW nové 370€). Cena auta je 12 499€ z dôvodu, že ak by trebalo aj celý motor vymeniť tak sa to budúcemu majiteľovi oplatí + že som povedal, že už do toho auta nedám ani jeden cent
Vymenene su vsetky kvapaliny, oleje, cerpadlo turba, nove vstreky, zapal.cievky, sviecky, filtre, snimace, akumulator, chladic klimi, ventil kurenia, lamda sonda, predne brzdy, predne ramena, odvetravacie hadice motora, nove pneu Pirelli. Vsetko viem zdokladovat od Regnum Bavaria. Auto je teraz vo vybornom stave. Motor a prevodovka pracuju bezchybne. Nevyskakuju ziadne tabulky ani navyse kontrolky iba upozornovacie co maju byt. Auto pracuje v optimalnom rezime, nepriehrieva sa. Servisnu knihu neviem predlozit, lebo som ju stratil pri stahovani. Moze ju este najdem medzi ostatnymi vecmi. Zohladnil som ju v cene.
Pri 200 000km GO motora ( doporučene výrobcom/ Vymena rozvodu, vymena vackovych nastavovacov. vymenene hlavné ložiska kľuky, kľuka, 6x ojnice, 2x piest, hlava pretlakovana, nove veko ventilov, kontrola vstrek trisiek, všetky nove tesnenia + hadice, nove cievky, sviečky, pohyblive komponenty všetky snimače, ako vanos solenoidy, vanos snimače poloh atd. nove vysokotlake čerpadlo HPFP, nova vodna pumpa 2x termostat, repas alternator. výmena všetkých naplni. (prevodovka, diferaky rozvodovka atd) komplet brzdy pred a zad kotuče, obloženie ručna spolu s motorom. Občasny chladný štart citiť prve sekundy misfire ( adaptačná chyba) nutné najazdiť km. teraz to robi už len sporadicky.
tomasko963
Príspevky: 30
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tomasko963 »

Diky za vsetky odpovede, teda okrem Cicmanca, od ktoreho som este nevidel napisane nic k veci...
Vykon 150 koni je z toho dovodu ze proste som na to zvyknuty a menej fakt nechcem, uz tak jazdim 8-9 rokov...
Ja rozumiem, ze si to vsetko mozem dat do vyhladavaca ale viac som chcel osobne skusenosti, hlavne s tym BMW 1.6 benzin turbo co je v 3kovej rade 320i...
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Práve Cicove citácie sa týkajú toho motora a mohli ti povedať najviac.Ak ich ale nechceš čítať tak ja ti to preložím - vedla auta s tým motorom ani neparkuj ,čo ak je to nákazlivé. Je to jeden z najhorších motorov vôbec "výrobca doporučuje GO po 200t km" :4012:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
truck123
Príspevky: 297
Dátum registrácie: 07.06.2016 09:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa truck123 »

150...ozaj nevidim, ako zvlast vela, skus sa pozriet po nepremiovych znackach, ten vau..BMW efekt tam nebude, ale za tie iste eura kupis lepsie...mozno mladsie) tazko povedat ci vyhra).... a ci ti to tvoja ..skromnost,, dovoli, no som si isty, ze urobis lepsie.
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

1,6 turbo benzin v bmw, aj ked trojkovom je hlupost... s jednym clovekom ako tak, ale 4 v aute je pohroma, treba to velmi drzat v otackach, kde su tie deklarovane kone a samozrejme takto toceny motor kolkoze moze vydrzat, aj okolite komponenty, teplo a vysoke otacky = mala a kratka zivotnost, nizka spolahlivost a o chvilu je tu variabilita turba, turbo, tesnenia, zerie olej, vysoka spotreba a pod. ..... 1,6-tku nebrat, alebo len na kratky cas...
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

vobec nejde o to ako to "ide" so styrmi chlapmi vnutri... ide o to ze konstrukcia toho motoru specialne z tychto rokov je tragedia velikeho rozmeru.
Napísať odpoveď

Návrat na "BMW fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných