Fiat Croma 1.9 jtd , 110kw - rozvody
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 343
- Dátum registrácie: 06.07.2010 23:13 Zdieľať na Facebook
Ty vole, chalan sa pyta ako zaistit kluky, kde ma znacky a 3 strany kecov o nicom.. Toto su jednoduche rozvody, robil som uz aj strelene a nenbol problem... Dole na remenici kluky mas vystupok, ten musi smerovat dole tak, aby blok motora isiel v jednej linii s dvoma srobami, ktore drzia hlavnu remenicu, vid foto
Mozes si to odkontrolovat prvy valec pichni tam tenky srobovak, alebo stahovaciu pasku a sleduj kedy je v HU. Vacku zaistis vrtakmi tako si pisal, len to tam pichnes. Pricom ryska na vacke by mala ukazovat na tretiu hodinu. Nastav sponovak, pootacak parkrat motorom a mozes startovat, musi to ist. Neexistuje, ze 2 otacky a potom nejde.
Tieto motory ked sa stretnu rozvody som zatial videl, ze vylamalo len koniky, ventilom ani vackam nikdy nic nebolo... Dali sa nove koniky, zle hydrostely nove a motor fachal jak novy, tak isto 1.3JTD...
Na tu kluku je taky pripravok, ale ja uz tieto rozvody robim bez pripravku, dobra robotka.
Mozes si to odkontrolovat prvy valec pichni tam tenky srobovak, alebo stahovaciu pasku a sleduj kedy je v HU. Vacku zaistis vrtakmi tako si pisal, len to tam pichnes. Pricom ryska na vacke by mala ukazovat na tretiu hodinu. Nastav sponovak, pootacak parkrat motorom a mozes startovat, musi to ist. Neexistuje, ze 2 otacky a potom nejde.
Tieto motory ked sa stretnu rozvody som zatial videl, ze vylamalo len koniky, ventilom ani vackam nikdy nic nebolo... Dali sa nove koniky, zle hydrostely nove a motor fachal jak novy, tak isto 1.3JTD...
Na tu kluku je taky pripravok, ale ja uz tieto rozvody robim bez pripravku, dobra robotka.
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
Chlapcek,rec nie je o nastaveni rozvodu,ale o zaseknuti.To je rozdiel.Ak ty tak nastavis rozvod,to je tvohj problem ako mas na obrazku.Ako nastavis presne tie diery?Nehovor ze sa to da presne,plus minus par stupnov je velky problem.A mimochodom 1,3jtd je uplne iny motor,uplne inym rozvodom,Dokonca ma retazovy,nie remenovy.
-
- Príspevky: 343
- Dátum registrácie: 06.07.2010 23:13 Zdieľať na Facebook
Akych par stupnov je problem? Remenica vacky a kluky ma kajlik, takze s nimi sa nehybe pri vymene rozvodov, musi to sadnut presne na zub, nahodis, zatocis a kontrolujes ci sedia rysky.. Takze ked nemas krive ruky, tak sa to zle nastavit ani neda... 1.3 je podobny motor konstrukcne, pretoze ma rovno ventily ako aj 1.9..
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných