Škoda Yeti 4x4 2.0 tdi 81 kW
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 23.08.2019 13:10 Zdieľať na Facebook
Škoda Yeti 4x4 2.0 tdi 81 kW
Dobry den.
Na zaciatok sa chcem ospravednit ak tu tento problem uz bol rieseny ale ja neviem najst riešenie problému. Mam 2 tdi a minuly tyzden mi zacalo autom trhat (cat) pri povoleni plynoveho pedalu a opetovnom zosliapnuti pri nizkych otackach. Pri prudkom zrychleni sa toto nedeje. Po odpojení sacieho prívodu škrtiacej klapky auto porucha žhavenia ale trať to prestane po výmene novej škrtiacej klapky stav nezmenený prosím o radu čo ďalej s týmto problémom žiadnu chybu mi to nehlási.
Na zaciatok sa chcem ospravednit ak tu tento problem uz bol rieseny ale ja neviem najst riešenie problému. Mam 2 tdi a minuly tyzden mi zacalo autom trhat (cat) pri povoleni plynoveho pedalu a opetovnom zosliapnuti pri nizkych otackach. Pri prudkom zrychleni sa toto nedeje. Po odpojení sacieho prívodu škrtiacej klapky auto porucha žhavenia ale trať to prestane po výmene novej škrtiacej klapky stav nezmenený prosím o radu čo ďalej s týmto problémom žiadnu chybu mi to nehlási.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Prečo by sa malo niečo po výmene klapky zmeniť.Je elektricky ovládaná aj kontrolou polohy,čiže sa vcelku dá spolahnúť že vyhodí chybové hlásenie.Odpojením sania sa postaví celý sací menežment rovno na hlavu....to je k čomu dobré ? Bodaj by trhalo...keď je znefunkčnené,váha vzduchu odstavená,snímač tlaku to isté
Ako chceš radu bez najzákladnejších údajov.Bez km sa ani predpokladať nič nedá.Uvolnenie pedálu je nulová informácia bez toho aby bolo jasné že sa odobral a stlačil plyn pri nízkych otáčkách pri akom rýchlostnom stupni.Čo je možné na dvojke to vôbec nie je možné na štvorke a malo by práve podobný dôsledok v nízkych otáčkách.
Vzťah k teplote je u motora vždy zásadný,sú veci ktoré do určitej rýchlosti nie sú funkčné,a tu by napr práve mohli hrať rolu (EGR)
Ak už diagnostika bola napichnutá tj je dostupná,je možné stiahnuť hodnoty (blockmap) motora v čase keď sa deje čo sa deje,tj ak u studeného tak stiahnuť studené dáta.Bez základných údajov tu nejde urobiť ani ťuk
Pozreli ste aspoň čas regenerácie ? Či sa práve s tým motor netrápi ?
Ako chceš radu bez najzákladnejších údajov.Bez km sa ani predpokladať nič nedá.Uvolnenie pedálu je nulová informácia bez toho aby bolo jasné že sa odobral a stlačil plyn pri nízkych otáčkách pri akom rýchlostnom stupni.Čo je možné na dvojke to vôbec nie je možné na štvorke a malo by práve podobný dôsledok v nízkych otáčkách.
Vzťah k teplote je u motora vždy zásadný,sú veci ktoré do určitej rýchlosti nie sú funkčné,a tu by napr práve mohli hrať rolu (EGR)
Ak už diagnostika bola napichnutá tj je dostupná,je možné stiahnuť hodnoty (blockmap) motora v čase keď sa deje čo sa deje,tj ak u studeného tak stiahnuť studené dáta.Bez základných údajov tu nejde urobiť ani ťuk
Pozreli ste aspoň čas regenerácie ? Či sa práve s tým motor netrápi ?
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 23.08.2019 13:10 Zdieľať na Facebook
Škoda yeti 4x4 2.0 tdi 81 kW pomoc prosím
Tak trochu to upresním auto trhá či už za studena alebo za tepla a pri tom traseni auta pri akceleráci je počuť taky čudný zvuk z predu auta trhanie je cítiť aj na 4 prevodom stupni chyba sa prejavovala postupne zo začiatku len taky šuchot ako keby dačo trelo o seba ale pri pusteni plynového pedalu to prestane no teraz to už trhánie a šuchotanie je čoraz viac citeľne pri akceleráci. Po odpojení sacieho prívodu škrtiacej klapky auto malo chybu žhavenia áno ale práve vtedy to prestane a auto ide bez trhania. Čo sa týka tej regenerácie skúsim to pozrieť. Inak Ďakujem za pomoc .
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných