Skoda Octavia II 1.9 tdi , 77kw - dymenie na volnobehu

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

vsevetko
Príspevky: 974
Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vsevetko »

skolrpion1979 napísal:spyta na konkretne info
Jedná otázka. Koľko stálo "nové" turbo, ktoré ste tam založili ?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24978
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

skolrpion1979 napísal:Pani odbornici-dal som taku otazku lebo som chcel vediet ci to moze dymit kvoli konkretne nespravnej montaži turba či EGR.Som laik tak som to napisal laicky.Myslel som že človek ktory mi bude chciet poradit sa spyta na konkretne info čo potrebuje na určenie nejakej diagnozi.Naozaj mi šlo hlavne o to či šlo o fušersku robotu mechanika alebo len o zvyraznenie problemu ktory mal motor pred vymenou.EGR sa menil z dovodu slizenia oleja cez bočnu dierku.Auto pred vymenou nedimilo ale davalo do nudzoveho režimu a tym mi bola odporučena vymena turba.Auto ma 350 000 km.Ospravedlnujem sa za malo odborne vyrazi.

Vôbec nejde o odborné vyjadrovanie,ale o opis vecí.Kto iný ako majiteľ vie všetko,je jedno ako to napíše.Ale stále ideš v starých kolajoch....bola odporučena vymena turba.To je to,čo je najmenej dôležité.Dôležité je....
turbo púšťalo olej alebo malo slabý tlak
turbo išlo nové,alebo repasové
práca variability overená,neoverená...nikto neoveroval
turbo má výkon,nemá,dáva málo alebo príliš
hmla hmla hmla,nechytitelné vyjadrenia