Seat Leon - vymena rozvodov
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 41
- Dátum registrácie: 12.08.2019 12:27 Zdieľať na Facebook
Seat Leon - vymena rozvodov
Zdravim, po kolko tisic km je potrebne menit rozvody na seate leon 2015 110kw 2.0tdi?
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 14.06.2017 14:14
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Je to iba doporučenie vyplývajúce z praxe.Doporučil by som stovkový interval.Jeho zavedením je otvorená cesta robiť pri druhých rozvodoch väčší servis vrátanie vyčistenia sania kde sa hodí určité štádium rozobratia aby sa hneď porobila väčšia údržba.Čo by som ale obzlášť doporučil sa poobzerať po dobrom (spolahlivom) servise nakoľko motor má el. regulované vodné čerpadlo ktoré je nutné meniť.A po vypustení chladiacej zmesi bude nutné systém vakuovať pri napĺňaní,predíde sa možnému a velmi pravdepodobnému priekaku kedže normálne ten systém naplniť nejde.Ďalšia podmienka by mala byť vstupná a výstupná diagnostika (kompletný protokol).Motor to nie zlý,ale keď sa rozhodne robiť problémy bude do plaču,preto taký scenár nesmie dostať ani šancu.Sú to základné veci,ale žiaľ pre 19 z 20 dielní je vakuovanie (zároveň je to kontrola tesnosti) úplná neznáma.
Pokiaľ je motor plnený nemrznúcou G13 tak bezpodmienečne celý systém prepláchnuť 2 x a plniť už G12++ a z expanzky vyhodiť sáčok zo silikátom.
Pokiaľ je motor plnený nemrznúcou G13 tak bezpodmienečne celý systém prepláchnuť 2 x a plniť už G12++ a z expanzky vyhodiť sáčok zo silikátom.
-
- Príspevky: 972
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Áno,tu sa ale treba rozhodnúť,niečoho čo sa predpisuje sa držať treba striktne,niečo je lepšie zmeniť.V hre sú vždy aj iné veci ktoré sa veci týkajú a nerozoberajú dopodrobna,na to niet priestoru ani potreby,ale nič to nemení na tom,že pánboh mieni,človek mení.Ide o to aby menil v rozumnom smere.
Niektoré chyby ktoré porobíme v počiatkoch sa už podpíšu naveky,niečo sa dá aj dodatočne riešiť,ale vždy sú to len a len problémy,iné sa nezískava ak sa zle rozhodne v čase ktorý nejde vrátiť späť.Myslím že väčšina ľudí zmúdrela po čase,čo im je ovšem tak akurát houby platné
Niektoré chyby ktoré porobíme v počiatkoch sa už podpíšu naveky,niečo sa dá aj dodatočne riešiť,ale vždy sú to len a len problémy,iné sa nezískava ak sa zle rozhodne v čase ktorý nejde vrátiť späť.Myslím že väčšina ľudí zmúdrela po čase,čo im je ovšem tak akurát houby platné
-
- Príspevky: 972
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 343
- Dátum registrácie: 06.07.2010 23:13 Zdieľať na Facebook
Menil som na takom motore akurat v passate, 200 tisic malo auto original, interval je 210 tisic. Menil som cele rozvody, elektricka vodna pumpa sa nemenila. Auto normalne jazdi, nic sa nevakuovalo, a auto normalne funguje bezproblemov. Na tu obehovu pumpu som majitela upozornil, ze dojde aj to, povedal, ze to bude riesit potom.
-
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: 10.06.2017 17:23 Zdieľať na Facebook
Haha vymeň ako užnáš za vhodné :D Ale nie, ako písali predpis je pri novších autách okolo tých 60tis plus mínus, svokor ma seata a ten tam má 40 000 tis. km by sa mali meniť. Menil po 60tis. a mechanik povedal, že v pohode, že sa nič nedeje, auto bolo v pohode a je aj teraz samozrejme už má vymenené rozvody, neviem niektorí tvrdia, že aj keď je predpis taký a taký tak stačí meniť nad 100 a viac tis. presne ako bolo spomenuté aj v iných komentoch dá sa tam potom urobiť lepší a väčší servis, všetko naraz
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ty síce píšeš že auto normálne jazdí aj keď sa pumpa nemenila a nič nevakuovalo.Množstvo ľudí má to šťastie že veci dopadnú dobre,ale množstvo to šťastie nemá,a tam kdesi príde prvá ochota priznať že sa niečo neurobilo najsamlepšie a tomuto sa dalo predísť.Rozdiel je koľko kto ponechá priestoru pre štastie,alebo pre smolu.Mne keby majiteľ povedal rozvody bez pumpy,ide preč a žiadne rozvody mu nerobím.Pretože nech sa udeje čokoľvek,bude prvá cesta toho človeka do dielne že mu boli zvrzané rozvody.Je to na ňom,dielní je dosť a práce ešte viac.misokgb4 napísal:Menil som na takom motore akurat v passate, 200 tisic malo auto original, interval je 210 tisic. Menil som cele rozvody, elektricka vodna pumpa sa nemenila. Auto normalne jazdi, nic sa nevakuovalo, a auto normalne funguje bezproblemov. Na tu obehovu pumpu som majitela upozornil, ze dojde aj to, povedal, ze to bude riesit potom.
-
- Príspevky: 1445
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
40tis? to uz je pomaly pri kazdej vymene oleja to co je za motor? tu si niekto z ludi robi dojne kravy ked im natara take blbosti a oni mu to zozeru.... jedine ze by ten seat mal 10 rokovpalonis napísal:Haha vymeň ako užnáš za vhodné :D Ale nie, ako písali predpis je pri novších autách okolo tých 60tis plus mínus, svokor ma seata a ten tam má 40 000 tis. km by sa mali meniť. Menil po 60tis. a mechanik povedal, že v pohode, že sa nič nedeje, auto bolo v pohode a je aj teraz samozrejme už má vymenené rozvody, neviem niektorí tvrdia, že aj keď je predpis taký a taký tak stačí meniť nad 100 a viac tis. presne ako bolo spomenuté aj v iných komentoch dá sa tam potom urobiť lepší a väčší servis, všetko naraz
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných