Honda Accord - vibrovanie volantu pri toceni na mieste

Diskusia ohľadne vozidiel značky Honda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

pepo64 napísal:laco chceš povedať že nie je žiadny rozdiel napr. v prevode na aute ktoré má a nemá posilňovač?Na aute ktoré posilňovač nemá potrebuješ dajme tomu 3 x otočiť volantom aby boli kolesá na doraz do niektorej strany, na aute s posilňovačom Ti stačí možno 2,1 x otáčky volantom.
Nie to nechcem povedať, čitaj pozornne ..
pepo64
Príspevky: 1034
Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pepo64 »

patko1 napísal:
pepo64 napísal:
oco13 napísal: Milý Mateusz vieš kolko ženských jazdí na Filckách čo žiadne servo nemajú a žiadna z toho neumrela. lol
Oco, autu ktoré je už navrhnuté tak že posilovač mať nebude napr. Felda ide riadenie určite ľahšie ako autu ktoré posilňovač má ale je nefunkčný.Podľa mňa sa auto pri točení volantom pohybovať má a už až keď je to absolútne nevyhnutné točiť aj pri stojacom aute, tým ktorý hovoria že je to jedno by som odporučil nech si sadnú do V3s-ky, a nech si točia volantom na mieste aj mesiac ale podľa mňa ich to prejde po jednom vytočení sprava doľava, každý kto na takých autách niekedy jazdil vie ako pomôže už keď sa hýbeš aj tie 2 cm za hodinu.
Dalsi inteligent. Vies aky je to pohyb 2cm za hodinu? Ani 2 metre za hodinu tomu nepomozu. Mozno tak 2km to by sme sa uz mohli zacat besedovat, ale to je 100000 nasobne viac ako uvadzaju odbornici na tému kérovanie na mieste versus v pohybe
Inteligent ako Ty by mal pochopiť že 2 cm za hodinu bolo použité ako príklad že ideálne je ak sa auto ktoré manévruje skoro na mieste pohybuje aspoň rýchlosťou slimáka, pretože aj rýchlosť slimáka je lepšia ako stáť na mieste.
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Je uplne šumafuk, či sa kolesa točia dopredu,alebo dozadu
alebo stoja na mieste ked točíme volantom ,

nebuďte mudrejší ako konštrukteri a inžinieri, čo to riadenie navrhli a prepočítali :3c90:

Videl som ťažké pracovné stroje / auto žeriavy a ťahače ako vytáčali kolesa namieste uplne v pohode/ nie že osobné auto jednotonové :::

Jedna výnimka by tu bola a síce jazda s Praga V3S po lesných cestách , tam sa drží volant len v dlaniach a žiaden prst sa do volantu nestrká !!! Ked nechcete aby Vám ho prelomilo , ked trhne volantom,lebo koleso práve vošlo do nejakej ryhy...
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

lacko a vedel by si nám aj povedať niečo o veľkosti servočerpadiel v osobnom aute a v takom pracovnom stroji?
kakafko
Príspevky: 145
Dátum registrácie: 30.05.2008 07:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kakafko »

Chlapci, ja fakt nechápem načo tu riešite nezmysli typu či autor má alebo nemá otáčať volantom na mieste. Ak je treba, tak ním proste točiť bude a hotovo. Tak to funguje na každom aute so servom a preto to servo tam je a má fungovať aj na mieste pri voľnobehu. Bodka. Alebo má niekto z Vás auto kde vibruje volant pri otáčaní kolies na mieste a považuje to za normálne? Alebo Vám to nahovorili predajcovia, že to tak má byť? Ak nemáte čo k veci, tak nezasierajte témy furt dokola.

Midnightt poďme k veci. Mám to isté auto, servo funguje hladko v každom režime. Takže poruchu tam jednoznačne máš. Čerpadlo originál v autorizáku stojí tuším okolo 275 euro. Ak si trošku zručný, vymeníš ho aj sám. Treba len povoliť napinák, zhodiť remeň, následne odpojiť tlakovú hadicu čo je zhora čerpadla, tá je na šrób, potom druhú gumenú hadicu tá je zpredu, je na svorku. Povolíš tri dobre prístupné šróby a máš ho v ruke. Je zhora motora, prístup je dobrý. Ani servokvapalinu nemusíš vypúšťať z obehu. Otázka je, či je príčinou čerpadlo samotné. Neviem ako dlho auto máte, ale toto čo popisuješ zvykne robiť aj tlaková hadica cez ktorú prúdi kvapalina. Ak ju niekto už menil kvoli netesnosti a nedal tam originál, tak to vibruje tak ako poopisuješ. Už som sa s tým stretol. Honda má na toto nejaké špeciálne hadice, ktoré sú znútra také vrúbkované a ak sa tam použije iná hadica ako originálna, aj keď na oko rovnaká zvonka, tak servo vibruje do volantu. Čize aj toto je jedna z možností, ak auto nemáte od nova, ako píšeš. Taktiež pozor na výmenu servo kvapaliny, ak by si ju náhodou menil. Použi výlučne servo power steering fluid od Hondy, inak ak tam naleješ niečo iné, je otázka pár mesiacov kedy ti odíde čerpadlo. Je v striebornej litrovej fľaške, stojí okolo 20 až 25 euro za liter. K výmene celej náplne treba niečo málo viac ako liter. Poslednou možnosťou, čo ma napadla je, že predpokladám že tam nemáš podvozkové úpravy v zmysle nadrozmerné kolesá, podložky, pozmenenú výšku, odklony atď..tam to servo samozrejme môže dostávať záhul viac ako bolo plánované výrobcom obzvlášť pri točení volantom na mieste...
aristoteles
Príspevky: 779
Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa aristoteles »

Konecne prispevok k veci.
Ti co vsetko vedia, nech sa idu hrat na pieskovisko...
keyzone
Príspevky: 264
Dátum registrácie: 11.12.2010 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa keyzone »

To už je taký autobazar štandard. Počas jednej otázky sa dozviete zaručene odpoveĎ na to na čo ste sa nepýtali, pri otázke aký kúpiť benzín motor s LPG, odpoveď aby si dotyčný kúpil Citroen s diesel s určitým ročníkom a podobné nezmysli.


Na A7G zvykli praskať hadice, následne tam bol únik servo kvapaliny, ale tú si predpokladám že skontroloval.

Tak ako píšu ludia, určite len OEM steering kvapalinu, nič iné tam neliať. Čerpadlo z vrakoviska stojí tak 50 euro, výmena je hračka, tak ako písal hore chalanisko. Takže za pokus by to stálo.
keyzone
Príspevky: 264
Dátum registrácie: 11.12.2010 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa keyzone »

To už je taký autobazar štandard. Počas jednej otázky sa dozviete zaručene odpoveĎ na to na čo ste sa nepýtali, pri otázke aký kúpiť benzín motor s LPG, odpoveď aby si dotyčný kúpil Citroen s diesel s určitým ročníkom a podobné nezmysli.


Na A7G zvykli praskať hadice, následne tam bol únik servo kvapaliny, ale tú si predpokladám že skontroloval.

Tak ako píšu ludia, určite len OEM steering kvapalinu, nič iné tam neliať. Čerpadlo z vrakoviska stojí tak 50 euro, výmena je hračka, tak ako písal hore chalanisko. Takže za pokus by to stálo.

Návrat na "Honda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných