preventivne vypalovanie DPF diagnostikou=nutena regeneracia
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ale k výpočtu sa patrí povedať,že aj keď by ich niekto mal za rovno vymyslené,tak ale RJ sa nimi aj riadi.Netreba veľa a tie čísla urobia malé peklo zo života,a vedia postaviť pred problém ktorý sa bude liečiť velmi trpko.tak u dobrých systémov (Peugeot) ako suchých (Tdi) sa hravo stane že disfunkciu vypovie RJ napriek tomu že DPF ešte nie je ani v polovici života.Riešenie je absolutne závislé od štastia na "riešiteľa",inak budelár utrpí vážne vyprázdnenie
-
- Príspevky: 122
- Dátum registrácie: 18.02.2008 18:01 Zdieľať na Facebook
S tym sa neda nesuhlasit a ja ani nic nerozporujem, mal som na mysli kseftarikov, ktori potrebuju nieco 'poupravit' pred predajom a nie len stav km. A zaroven dodal pohlad jedneho mechanika, ktory nemusi byt ale spravny. Ale zakaznici sa zjavne nestazuju a problemy po (jeho) nutenych regeneraciach nemaju. To bola otazka v teme. Bohuzial ja ako , a nebojim sa priznat, totalny laik tomu bud mozem verit, alebo ist inam, kde dufat, ze tomu viac rozumeju.
Minimum co ja viem ako clovek bezny urobit , je zadovazit cinsky suvix obd, aplikacie vag dpf, carista , torque a pod a sledovat aspon ake take udaje v case drzby auta a ich vyvoj, aky rezim sposobuje ake zaplnanie atd, napr pozorujem castejsie regeneracie s aplikovanym vifom, ale to je na inu temu. Aj na ich zaklade teraz napr viem, kedy cca pride regeneracia, alebo uz bezi a nezhasinam. Ak raz pride cas, pojde sa na profi cistenie a hotovo. Bohuzial ani len toto minimum vacsina nerobi/nezvladne.
Poznam pacienta, ktory cielene kupoval naftak passat na jazdy po meste s tym, ze hned po kupe vykuchal dpf a jazdi doteraz a my to dychame. Tu si kazda osveta pride z kratka.
PS: Pre odlahcenie, pan Milan ak by som mal hociaky problem a mal tu moznost, s velkou pompou graciou a usmevom na tvari vkracam do vasej dielne aj s pokazenym autom
Minimum co ja viem ako clovek bezny urobit , je zadovazit cinsky suvix obd, aplikacie vag dpf, carista , torque a pod a sledovat aspon ake take udaje v case drzby auta a ich vyvoj, aky rezim sposobuje ake zaplnanie atd, napr pozorujem castejsie regeneracie s aplikovanym vifom, ale to je na inu temu. Aj na ich zaklade teraz napr viem, kedy cca pride regeneracia, alebo uz bezi a nezhasinam. Ak raz pride cas, pojde sa na profi cistenie a hotovo. Bohuzial ani len toto minimum vacsina nerobi/nezvladne.
Poznam pacienta, ktory cielene kupoval naftak passat na jazdy po meste s tym, ze hned po kupe vykuchal dpf a jazdi doteraz a my to dychame. Tu si kazda osveta pride z kratka.
PS: Pre odlahcenie, pan Milan ak by som mal hociaky problem a mal tu moznost, s velkou pompou graciou a usmevom na tvari vkracam do vasej dielne aj s pokazenym autom
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 20 neregistrovaných