Ford Focus - chyba P0030-63 DV6

Diskusia ohľadne vozidiel značky Ford

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

averateck
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 22.07.2014 18:07
Zdieľať na Facebook

Ford Focus - chyba P0030-63 DV6

Príspevok od používateľa averateck »

ahojte,

focus MK2 má kód závady P0030-63, neviete ako ďalej postupovať? Auto má DPF v poriadku.

Sonda je už menená za NGK, auto stálo s odp. aku 4 hodiny a chyba stále zostáva v ECU

Po výmene sondy motor beží tichšie a správa sa mierne inak ako na starej sonde po 170 tkm, stará sonda nemenila odpor po zohriatí.

ECU konektory čisté nezaoxidované

HO2S riadiaci obvod vyhrievania:

- signál nad maximálnu hodnotu
- DTC prítomné v okamihu poziadavky

auto jazdí celkom fajn, len nad 3500 ot/min stráca chuť do otáčok - hmmm viem že to nie je VTEC, ale 1.8 tdci v MK1 letel ako z praku aj nad 3500 ot/min

ďalšie potrebné údaje doplním čo najskôr

Ďakujem za pomoc

Erik
Používateľov profilový obrázok
jaroslavelektro
Príspevky: 350
Dátum registrácie: 23.05.2019 07:27
Bydlisko: východ
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaroslavelektro »

dobrý večer aký má sonda odpor pri teplote 20°C

a aký ma ak je nahratý výfuk

napíšte prosím špecifikáciu vozidla číslo pôvodné z LS
averateck
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 22.07.2014 18:07
Zdieľať na Facebook

odpory sondy

Príspevok od používateľa averateck »

medzi pin 1 a 5 odpor stale rovnaky 76,8 ohm - asi špirala

medzi pin 3 a 4 odpor studeny 3,1 ohm a horuci 4,9 ohm

inde som odpor nenameral

špecifikacia vozidla: focus mk2, 2010, 1.6 tdci 80 kW, euro 5,
170 000 km, DPF v poriadku - prebehne nutena regeneracia

pôvodne cislo LS - kyslikovej sondy? bosh 7G91-9D375-BA

0 258 017 185/186 , CF33G002171 (020)J

Ďakujem
Napísať odpoveď

Návrat na "Ford fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných