Ford Focus - chyba P0030-63 DV6
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 22.07.2014 18:07 Zdieľať na Facebook
Ford Focus - chyba P0030-63 DV6
ahojte,
focus MK2 má kód závady P0030-63, neviete ako ďalej postupovať? Auto má DPF v poriadku.
Sonda je už menená za NGK, auto stálo s odp. aku 4 hodiny a chyba stále zostáva v ECU
Po výmene sondy motor beží tichšie a správa sa mierne inak ako na starej sonde po 170 tkm, stará sonda nemenila odpor po zohriatí.
ECU konektory čisté nezaoxidované
HO2S riadiaci obvod vyhrievania:
- signál nad maximálnu hodnotu
- DTC prítomné v okamihu poziadavky
auto jazdí celkom fajn, len nad 3500 ot/min stráca chuť do otáčok - hmmm viem že to nie je VTEC, ale 1.8 tdci v MK1 letel ako z praku aj nad 3500 ot/min
ďalšie potrebné údaje doplním čo najskôr
Ďakujem za pomoc
Erik
focus MK2 má kód závady P0030-63, neviete ako ďalej postupovať? Auto má DPF v poriadku.
Sonda je už menená za NGK, auto stálo s odp. aku 4 hodiny a chyba stále zostáva v ECU
Po výmene sondy motor beží tichšie a správa sa mierne inak ako na starej sonde po 170 tkm, stará sonda nemenila odpor po zohriatí.
ECU konektory čisté nezaoxidované
HO2S riadiaci obvod vyhrievania:
- signál nad maximálnu hodnotu
- DTC prítomné v okamihu poziadavky
auto jazdí celkom fajn, len nad 3500 ot/min stráca chuť do otáčok - hmmm viem že to nie je VTEC, ale 1.8 tdci v MK1 letel ako z praku aj nad 3500 ot/min
ďalšie potrebné údaje doplním čo najskôr
Ďakujem za pomoc
Erik
- jaroslavelektro
- Príspevky: 350
- Dátum registrácie: 23.05.2019 07:27
- Bydlisko: východ Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 22.07.2014 18:07 Zdieľať na Facebook
odpory sondy
medzi pin 1 a 5 odpor stale rovnaky 76,8 ohm - asi špirala
medzi pin 3 a 4 odpor studeny 3,1 ohm a horuci 4,9 ohm
inde som odpor nenameral
špecifikacia vozidla: focus mk2, 2010, 1.6 tdci 80 kW, euro 5,
170 000 km, DPF v poriadku - prebehne nutena regeneracia
pôvodne cislo LS - kyslikovej sondy? bosh 7G91-9D375-BA
0 258 017 185/186 , CF33G002171 (020)J
Ďakujem
medzi pin 3 a 4 odpor studeny 3,1 ohm a horuci 4,9 ohm
inde som odpor nenameral
špecifikacia vozidla: focus mk2, 2010, 1.6 tdci 80 kW, euro 5,
170 000 km, DPF v poriadku - prebehne nutena regeneracia
pôvodne cislo LS - kyslikovej sondy? bosh 7G91-9D375-BA
0 258 017 185/186 , CF33G002171 (020)J
Ďakujem
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných