Audi A8 4.0 tdi
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 19.08.2012 15:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Audi A8 4.0 tdi
Ahojte chcel by som sa spytat či nema niekto stymto skusenot a vedel by poradit : mam audi A8 4.0 tdi V8 daval som vstreky na repas vsetkych 8 kusov do bosch servisu , po nahodeni vstrekovacich trysiek a nakodovani začala byt velka spotreba paliva , dialnica 120km/h spotreba 10-11.5L ked tam boli este tie vstreky nezrepasovane bola spotreba 7,5max8L pri tej istej rychlosti, auto lepsie startuje je to poznať po tych vstrekoch a nad 4000-4500otacok zadymi na čierno je to normalne ked su repasovane trysky ? dpf to nema len katy ,je potreba spravit este niake nastavenie ? dakujem za odpoved
-
- Príspevky: 967
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
DARUJE NIEKTO VRAK !? daruje-niekto-vrak-t48909.html
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2709
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
to ze zadymi na cierno moze znacit netesnost v plniacom systeme vzduchu mozno prasknuta hadica od turba -len vtedy to dymi aj pri mensich otackach ,kazdo padne to skontroluj hadice premackaj ta spotreba moze mat stym suvis ,auto treba riadne z diagnostikovat -mozno vadna vaha vduchu , ak su vadne vstrekovace dymenie byva sede , to auto daj do ruk len niekomu skusenemu co sa rozumie diagnostike
-
- Príspevky: 104
- Dátum registrácie: 27.07.2015 20:57 Zdieľať na Facebook
Tak ako pise braga, taketo auto sa neda riesit systemom, opytam sa na fore a skusim co mi poradia. Je to jeden velky pocitac ta A8. Iste si to auto kupoval s nejakym mechanikom kto ti to potom slubil aj servisovat, tak zacal by som s nim. Ak si zo stredneho slovenska tak ti viem poradit ludi co servisuju luxusne limuziny a maju aj diagnostiky, samozrejme lacne to nieje. V kaznom pripade to ale nie su take astronomicke sumy ako v origo Audi servise.
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Braga a Tdi dieselpover prečítajte si túto jeho tému daruje-niekto-vrak-t48909.html a vela vecí pochopíte. Fakt viac písať netreba
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
jasne ze spotreba stupne ak su dobre nakodovane je to normalne.ved aj lepsie taha ten lepsi zatah je palivom.
A8 8valec jazdila za 7,5-8 litrov? uz dnes stara 730D z roku 2006 co som siel zurich a spat pod 10,5 normalnym jazdenim nesla ani za svet.ano su jazdci co to vedia s automatom a hladkaju pedal ale ani to v meste pod 10 neslo stlacit.ani 535d nejazdi dialnice sviznym tempom pod 8 litrov.
dymenie nad 4000 otacok v zabere robi skoro kazdy dizel bez dpf.preto sa robi ta emsina na otackach.normalne sa dizel toci tak do 3500 max.tak ci tak na vyzsich otackach motor straca krutak.jedine snad tie stare tds od bmw tie sli dobre aj na 4500otacok.
max vykusaj este dobru vahu a snimac tlaku v sani.inac s tou spotrebou uz velmi nepohnes.
pred mesiacom som skusal Q5 rok 2015 3,0 tdi biturbo.na tacho 300km/h a aj tolko to slo kolesa 255 R20 disky jemna jazda 8,5 litra.
ak chces spotrebu pod 8 dokaze to len 4 valec.vykon a spotrebu u mna drzi zatial mondeo 2,2 tdci 147kw.mesto 8 okreska 5 dialnice 6-7 podla rychlosti.v mrazoch v meste studene jazdy 11,5 litra ako nic.
A8 8valec jazdila za 7,5-8 litrov? uz dnes stara 730D z roku 2006 co som siel zurich a spat pod 10,5 normalnym jazdenim nesla ani za svet.ano su jazdci co to vedia s automatom a hladkaju pedal ale ani to v meste pod 10 neslo stlacit.ani 535d nejazdi dialnice sviznym tempom pod 8 litrov.
dymenie nad 4000 otacok v zabere robi skoro kazdy dizel bez dpf.preto sa robi ta emsina na otackach.normalne sa dizel toci tak do 3500 max.tak ci tak na vyzsich otackach motor straca krutak.jedine snad tie stare tds od bmw tie sli dobre aj na 4500otacok.
max vykusaj este dobru vahu a snimac tlaku v sani.inac s tou spotrebou uz velmi nepohnes.
pred mesiacom som skusal Q5 rok 2015 3,0 tdi biturbo.na tacho 300km/h a aj tolko to slo kolesa 255 R20 disky jemna jazda 8,5 litra.
ak chces spotrebu pod 8 dokaze to len 4 valec.vykon a spotrebu u mna drzi zatial mondeo 2,2 tdci 147kw.mesto 8 okreska 5 dialnice 6-7 podla rychlosti.v mrazoch v meste studene jazdy 11,5 litra ako nic.
-
- Príspevky: 1240
- Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05 Zdieľať na Facebook
Seven, vysoka buda Q5, este k tomu kachle, a 300? Nehnevaj sa ale to ti neuverim. Na omnoho silnejsom a aerodynamickejsom aute nebolo jednoduche vytiahnut tri kila, a nieto na tristokonovych dva metre vysokych kachliach...
Minule mi kamarat hovori, ze siel na Touaregu 3.0tdi po obmedzovac, tj 250, potom pozeram udaje vyrobcu a tam, ze max kmh 225. Teraz vidim ako presne ukazuju tie groupacke tachometre
Minule mi kamarat hovori, ze siel na Touaregu 3.0tdi po obmedzovac, tj 250, potom pozeram udaje vyrobcu a tam, ze max kmh 225. Teraz vidim ako presne ukazuju tie groupacke tachometre
Hrdym majitelom:
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
sorry nenapisal som o aute vsetko to auto je cipnute a este nieco sa menilo.bolo to v nemecku nemecke auto.kolko ps ma neviem neriesil som bola to len skuska ako to jazdi a taha.v nemecku je kazda rychla masina z 10 aut 8 cipnutych + upravovane vyfuky klapky hned za zvodmi.
aby sme si na sk nemysleli ako to je v nemecku poctive --- aj tam sa vyberaju dpfka katy a na emisne stk nahadzuju
manici uz maju v aute 2 riadiacky jedna seriovka druha upravena prepina si to neviem ci pocas jazdy ale skratka ak si ide zaslapat po autobahne alebo na okruh tak to ide pod plnym tlakom.
ak sa to auto uz vyjazdi vsetko sa da do povodneho stavu ved povodne riadiacky su nesahnute a export.
takych aut uz slo na export havarovane na okruhu cez havarijne opravene a predaj.
aby sme si na sk nemysleli ako to je v nemecku poctive --- aj tam sa vyberaju dpfka katy a na emisne stk nahadzuju
manici uz maju v aute 2 riadiacky jedna seriovka druha upravena prepina si to neviem ci pocas jazdy ale skratka ak si ide zaslapat po autobahne alebo na okruh tak to ide pod plnym tlakom.
ak sa to auto uz vyjazdi vsetko sa da do povodneho stavu ved povodne riadiacky su nesahnute a export.
takych aut uz slo na export havarovane na okruhu cez havarijne opravene a predaj.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných