Mitsubishi Lancer 2.0 di-d - poruchovosť

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mitsubishi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

koumi napísal:aj mhlavaty kiu nepusti do dielne tu niekde písal...
Robí TDI a tie vie dobre, iné nevie a ani nechce vedieť tak prečo by to mal púšťať do dielne? Ani automat nepustí. To si preto nemám kúpiť automat?! Riť paľovu, just som si ho kúpil! Nebudeme si všetci kupovať TDI lebo mhlavaty napísal. A tie nové nechce ani on ak si si nevšimol!
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

ale coby, mna zatial Milan nevyhodil s fiatom a snad ma nevyhodi ani nabuduce lol, videl som unho aj hondu, znamym a kamaratom robil nissan, citroen aj volaku koreu, to ze ma vztah k tdi, neznamena ze nic ine nevie, to z toho urcite nevyplyva :4012:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

V mojom okoli tie 2litre maju ludia v superbe a audinkach uz par rokov od novoty a uz aj menili za novsi model s tymto motorom a do 130 000km s tym nemali problemy ,ze nove auta s tymto motorom nemaju problemy okrem toho softveru automatu co podtaca ten motor . A ked sa to kazi 3 alebo 4 majitelovi po 200 alebo 300 tisic km tak to sa bude drbat aj dnesna toyota po takych km
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Stale len o koncerne a tom TDi.
Ze ma nieco ten Mitsu podobne s koncernom, neznamena to, ze je to identicke. Mnohe motory sa prekupovali medzi znackami a u inej znacky su tam konstrukcne zasahy, odlisnosti. Zrovna tak aj samotne 2.0 TDicka u koncernu su neni rovnake. Spustu odlisnosti, ci uz koli sposobu zastavby, alebo koli inym pozadovanym vlastnostiam, napr. vyvazovacie hriadele atd.
Ked tak odporucate, tak aj napiste, kolko dielni v okruhu 100 km poznate, kde by sa v pripade problemu vedeli tomu Mitsu venovat a dat ho do poriadku. Nie, nemyslim stylom pokus, omyl.
Delphi, Autocom, Wurth WoW v podstate mozno tak na vycitanie chyb z motora. BOSCH KTS, Launch ci FVDI lepsie, ale stale nedokonale, navyse, velmo zriedkave v mensich dielnach.
Takze MUT3? Kolki ju maju v dielni? Nikde, okrem autorizaku. Gratulujem. Obstarsi diesel, co uz ma nemalo na hrbe a kde kazdu chvilu hrozi problem, tak sa spoliehat na autorizovany servis.
Aj ked… V konecnom dosledku by to mozno vyslo lacnejsie, nez u dakeho “mechanika“, ktory nad tym bude laborovat a skusat co vydrzi penazenka zakaznika, kedy mu dojde trpezlivost.

Návrat na "Mitsubishi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných